اجتماعات جامعه Thunder Bay در پشت Southbridge Roseview با نمایش پشتیبانی در فضای باز

مردم در Thunder Bay Ont. در حال تجمع در پشت خانه مراقبت طولانی مدت Southbridge Roseview هستند ، جایی که شیوع COVID-19 به بیش از 30 نفر از ساکنان و 15 نفر از کارکنان گسترش یافته است و منجر به کشته شدن دو نفر شده است.

این شیوع بزرگترین شیوع این شهر از زمان ابتلا به همه گیر در ماه مارس است که باعث نگرانی و حمایت گسترده از افراد داخل این مرکز شده است.

“ما در حال بحث در مورد چگونگی احساس نگرانی و ناراحتی و ترس از همه ساکنان و کارمندان بودیم ، و پسرم ، جک ، گفت که می خواهد کاری انجام دهد تا به اهالی نشان دهد که از او مراقبت می کند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که قرار است برای ساکنان و کارکنان و آنها را روی حصارهای خود قرار می دادند تا ببینند. “

به درخواست پسرش ، مونو و خواهرش امی آلدریچ ، که او نیز با خانه ارتباط دارد ، تزئینات را برای ترک در املاک Southbridge Roseview ترتیب دادند.

پسر چهار ساله مائونو ، جک ، می خواست به کارمندان و ساکنان ساوت بریج رز ویو نشان دهد که در یک دوره سخت به آنها فکر می کرد. او از دو سالگی داوطلبانه در خانه بوده و ارتباط ویژه ای با افراد موجود در این مرکز دارد. (ارائه شده توسط امی آلدریچ)

این خانواده با تابلوهای خانگی و تزئینات کریسمس برای اتصال به نرده ای در امتداد خانه مراقبت طولانی مدت راهی این منطقه شدند. مونو گفت خانواده اش می خواستند منبع خوشحالی همه ساکنان را فراهم کنند و مشتاق بودند که قدردانی خود را از کارگران خط مقدم تاسیسات نشان دهند.

“راستش را بخواهید ، قرار دادن آنها روی نرده ها ، تعداد زیادی از کارمندان و ساکنان آنجا بودند که از پنجره ها تکان می خوردند. دیدن همه افراد در آنجا واقعاً احساسی بود و شما فقط می خواهید آنها بدانند که شما آنها را می بینید و آنها را دوست دارید ، “گفت ماونو.

از آنجایی که ماونو و آلدریج خواستار پیوستن ساکنان شهر به رسانه های اجتماعی شدند ، نمایش در فضای باز رشد کرده و شامل کلمات تشویقی ، گل ها ، خرس های عروسکی ، تزئینات کریسمس و تصاویر دستی است.

ماونو گفت که پاسخ و حمایت گسترده از Southbridge Roseview “زیبا” بوده و تخمین می زند بیش از 100 علامت به حصار خارج از تاسیسات اضافه شده است.

“من فکر می کنم که این نشان می دهد که جامعه ما می تواند دور هم جمع شود و جامعه ما … چنین قلب بزرگی دارد. ما از جامعه خواستیم که برای Roseview ظاهر شود و آنها خیلی بزرگ ظاهر شدند. این فقط قلب من را بسیار شاد می کند ،” گفت

جامعه مدرسه وارد می شود

مدارس موجود در جامعه نیز به این نمایشگاه اضافه شده اند ، از جمله کلاس درجه 2 از مدرسه دولتی Ecole Gron Morgan.

کلاس به عنوان بخشی از یک پروژه مهربانی که گروه روی آن کار کرده بودند ، علائم را ترسیم کرد ، سپس معلم آنها ورقه ها را لمینیت کرد و علائم را خارج از مرکز نصب کرد.

ویتنی لوندستروم ، معلم کلاس 2 ، گفت: “COVID-19 در بحث ها مطرح می شود و ما فقط سعی می کنیم آن را با بچه ها به روشی مناسب سن برطرف کنیم ، اما همچنین به آنها اجازه می دهد احساس خود را بیان کنند.” با توضیح اینکه یک دانش آموز روزی خبر شیوع آن را در کلاس آورده است.

دانش آموزان درجه دو مدرسه دولتی Ecole Gron Morgan از جمله کلاس های بسیاری هستند که به نمایشگاه Southbridge Roseview اضافه شده اند. ویتنی لوندستروم ، معلم کلاس ، گفت که کارکنان در خانه به دلیل حمایت خود از وی تشکر کردند. (مدرسه دولتی اكول گون مورگان / فیس بوك)

وی گفت: “بنابراین ما به این فکر افتادیم که شاید برای تشویق ساکنان و کارمندان آنجا نشانه هایی ایجاد کنیم ، زیرا همه ما واقعاً در این کار هستیم.”

دانشجویان پیام های مثبت و تشویقی خود را ارائه دادند و آنها را به دو زبان فرانسه و انگلیسی نوشتند تا ساکنان و کارمندان ببینند.

در تابلویی که توسط یک دانش آموز ساخته شده است ، آمده است: “شما خاص هستید و محبوب هستید.”

لوندستروم گفت: این تمرین به كلاس كمك می كند تا درباره احساسات خود بیندیشند و همچنین فرصتی برای دانش آموزان است تا احساس كنند كه به روش جدیدی با جامعه در ارتباط هستند.

وی گفت که به طور معمول کلاس ها می توانند از خانه های مراقبت طولانی مدت بازدید کنند ، به ویژه در فصل تعطیلات. با این حال ، بازدید از مواردی مانند کنسرت های کریسمس امسال به دلیل همه گیر شدن واقعیت نخواهد داشت.

“مادربزرگ من در یکی از خانه های سالخوردگی در خلیج تندر زندگی می کند ، و ما به ملاقات او و برخی از دوستانمان رفتیم و استعداد خود را ارائه دادیم و همه این کارها را انجام دادیم. به نظر من ، فکر می کنم امسال فکرم را تغییر دهم که چگونه می توانیم این ارتباط را داشته باشید … به همین دلیل ما این علائم را انجام داده ایم ، “گفت لوندستروم.