اتهامات مربوط به قتل پوینت داگلاس، قربانی هنوز شناسایی نشده است

یک مرد 23 ساله به قتل درجه دو متهم شد که ماه گذشته جسدی در ساوت پوینت داگلاس پیدا شد.

پلیس در بیانیه‌ای خبری روز جمعه گفت که تایروس مان قبلاً در بازداشت بود تا با اتهامات مربوط به دو چاقو زدن در وینیپگ روبرو شود که پلیس روز چهارشنبه او را به قتل پوینت داگلاس متهم کرد.

جسد این مرد در 27 آوریل توسط تیم های اورژانسی که برای مقابله با آتش سوزی در منطقه مک دونالد و خیابان گومز فراخوانده شده بودند، پیدا شد. پلیس نگفته است که آیا آتش سوزی و مرگ مرتبط هستند یا اتفاقاً در یک منطقه بوده اند.

مان در آن قتل در روز چهارشنبه به قتل درجه دوم متهم شد، درست یک روز پس از دستگیری او در ارتباط با یک چاقو در نزدیکی خیابان سارجنت و خیابان فوربی در محله اسپنس.

مرد 31 ساله ای که روز سه شنبه مورد ضربات چاقو قرار گرفته بود، حوالی ساعت 18:20 بعد از ظهر توسط پلیس پیدا شد و با وضعیت ناپایدار به بیمارستان منتقل شد. این مرد که وضعیتش به ثبات رسیده بود، از همکاری با پلیس برای بررسی چاقو زدن او خودداری کرد.

با وجود امتناع مرد از کمک، تحقیقات پلیس را به یک بلوک آپارتمانی در فوربی، بین خیابان های سارجنت و الیس برد. ماموران مان را در راهرو پیدا کردند و او را دستگیر کردند.

آنها همچنین مان را مظنون به چاقوکشی دیگری در 26 آوریل در خیابان هنری در نزدیکی آزادراه دیزرائیلی معرفی کردند که مردی 51 ساله را در وضعیت ناپایدار به بیمارستان فرستاد و بعداً به حالت پایدار ارتقا یافت.

آن چاقو زدن، همچنین در ساوت پوینت داگلاس، کمی پیاده روی از جایی بود که روز بعد جسد پیدا شد.

علاوه بر اتهام قتل درجه دوم، مان به ضرب و جرح، ایجاد صدمه بدنی، حمله به یک افسر صلح در حین دستگیری، حمل سلاح مخفی و عدم اجرای دستورات قبلی دادگاه متهم است.

واحد قتل سرویس پلیس به تحقیق در مورد مرگ 27 آوریل ادامه می دهد و برای شناسایی این مرد که تقریباً شش فوت قد داشت، کمک می خواهد. در این خبر آمده است که قومیت وی مشخص نیست و دندان های بالایی خود را از دست داده است.

پلیس در این بیانیه گفت که او باید تحت یک عمل پزشکی قبلی صورت قرار می گرفت.

از هر کسی که اطلاعات یا فیلم نظارت تصویری در منطقه دارد، خواسته می‌شود با شماره 204-986-6508 تماس بگیرد یا یک نکته ناشناس با Crime Stoppers به ​​شماره 204-786-8477 (TIPS) بگذارد.