اتحادیه ها خواستار دستمزدهای بالاتر برای پرستاران عملی ثبت نام شده انتاریو هستند

یک نظرسنجی جدید از اتحادیه پرستاران استان نشان می دهد که از هر 10 پرستار عملی ثبت نام شده انتاریو (RPN) شش نفر به دلیل استرس و دستمزد به ترک این حرفه فکر می کنند.

این نظرسنجی در سراسر استان توسط اتحادیه کارمندان عمومی کانادا (CUPE) و خدمات بهداشت و درمان اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدمات (SEIU) در ماه مارس انجام شد که نمایندگان آن روز دوشنبه در Thunder Bay بودند تا در مورد نتایج صحبت کنند.

بیش از 1000 RPN به این نظرسنجی پاسخ دادند.

نتایج نشان می دهد که حدود 60 درصد از RPN ها در نظر دارند یا تا حدودی به ترک این حرفه فکر می کنند، در حالی که حدود 75 درصد گفتند که افزایش دستمزد احتمال ماندن آنها را بیشتر می کند.

چهار نفر از هر پنج پاسخ دهندگان گفتند که به دلیل شغلشان استرس بالایی را تجربه می کنند، حدود 64 درصد گفتند که مشکل خواب دارند و 63 درصد گفتند که از رفتن به سر کار می ترسند.

دیو ورچ، یک RPN و معاون اول شورای اتحادیه های بیمارستانی انتاریو CUPE، می گوید: «بار کاری یک عامل محرک است. ما می دانیم که از زمان شروع همه گیری، 15 درصد گردش مالی در مراقبت های بهداشتی وجود دارد.

او گفت: «این فقط به یک حجم کاری طاقت‌فرسا تبدیل می‌شود و باعث استرس می‌شود. تنش زیادی در محل کار وجود دارد.

Verch گفت که RPN ها به دلیل کمبود کارکنان در حال تلاش برای مراقبت از بیماران هستند و با افزایش ناامیدی ها شاهد افزایش خشونت در محل کار هستند.

جکی واکر، رئیس بخش پرستاری مراقبت های بهداشتی RPN و SEIU، گفت که نتایج نظرسنجی تعجب آور نبود.

واکر گفت: “ما می دانیم که در حال حاضر گفتگوهای زیادی در مورد زمان های طولانی انتظار وجود دارد.” “اگر به از دست دادن پرستاران عملی ثبت نام شده ادامه دهیم، خدمات و بیمارستان های محلی را از دست خواهیم داد.”

او گفت: «خانواده‌های ما برای مراقبت‌ها و خدمات مهمی که نیاز دارند، بیشتر منتظر خواهند ماند. ما می شنویم که دولت ما می گوید ما تخت های زیادی داریم. ما روی تخت ها سرمایه گذاری می کنیم، اما ما به سرمایه گذاری روی زنان، عمدتاً زنان، نیاز داریم که این کار را انجام می دهند و هر روز مورد استثمار قرار می گیرند.”

اشلی هیل، Thunder Bay RPN و نایب رئیس بخش بیمارستان در بخش پرستاری SIEU Healthcare، گفت که حجم کاری RPN در دهه گذشته سه برابر شده است، اما دستمزد ادامه پیدا نکرده است.

او گفت: “آنها با نسبت 14 بیمار به یک پرستار، 10 بیمار به یک پرستار کار می کنند و این عدد نجومی است.” غیرقابل تصور است که بتوانیم از این طریق مراقبت کنیم.

و اگر تعداد کارکنان کمتری برای شیفت‌هایشان حاضر شوند، برای نگه‌داشتن افراد تلاش بیشتری خواهیم کرد.»

اتحادیه ها از استان می خواهند که دستمزد RPN را به 35 دلار در ساعت افزایش دهد.

ورچ گفت: «اگر بتوانیم دولت فورد را متقاعد کنیم که کار سخت و مشارکت RPN ها را به رسمیت بشناسد، نرخ ساعتی را به 35 دلار در ساعت افزایش دهد، از هر پنج RPN چهار نفر گفتند که در تصمیم خود برای خروج تجدید نظر خواهند کرد.

Verch قبلاً به CBC News گفته بود که اکثر RPN های انتاریو در حال حاضر حدود 31 دلار در ساعت درآمد دارند.

واکر گفت که مایل است نمایندگان استانی مستقیماً با RPN ها صحبت کنند تا بفهمند با چه چیزی سروکار دارند.

او گفت: «بسیاری از پرستاران عملی ثبت نام شده این را به من می گویند. “دولت باید من را برای یک روز دنبال کند و سعی کند کاری را که انجام می دهم بیاموزد و از دانش، مهارت و تجربه ای که در کار انجام می دهم قدردانی کند.”

واکر گفت، دستمزد مناسب نیز بسیار مهم است.

واکر گفت: «ما یک بحران پرسنل داریم زیرا پرستاران برای انجام کارهای دیگر می‌روند. من دیروز با پرستاری از Thunder Bay صحبت کردم که گفت یا برای خدمت در رستوران برمی گردد یا ممکن است به مشروب فروشی مراجعه کند.

واکر می‌گوید: «به پرستاران به اندازه‌ای پول بدهید که آنها را کنار بالین نگه دارید و کارهای ارزشمندی را که انجام می‌دهند تصدیق کنید.» ما فکر می کنیم که آنها می توانند این کار را با حداقل دستمزد جهانی 35 دلار انجام دهند.