اتحادیه نمایندگی کارکنان بهداشت و درمان ضرب الاجل اعتصاب را تعیین می کند

طبق اعلام انجمن بهداشت مانیتوبا، نزدیک به 7000 متخصص مراقبت های بهداشت عمومی متحد در مانیتوبا که بیش از پنج سال بدون توافق جمعی بوده اند، در 15 ژوئن ساعت 8 صبح اعتصاب خواهند کرد، مگر اینکه معامله ای با استان قبل از آن تاریخ منعقد شود. متخصصان مراقبت صبح پنجشنبه گفتند.

این انتشار مدت زمانی را که کارکنان بهداشتی متحد بدون قرارداد بوده اند “بی سابقه” خوانده است.

در این بیانیه آمده است که توافقاتی وجود دارد که به کارفرمایان اجازه می دهد حداقل تعداد کارمندان را برای اطمینان از ادامه خدمات ضروری در صورت اعتصاب برنامه ریزی کنند.

با این حال، اتحادیه پیش‌بینی می‌کند که یک اعتصاب باعث تاخیرهای قابل توجه و اختلال در خدمات در چندین سرویس مراقبت‌های بهداشتی در 200 سایت در مانیتوبا شود.

در این بیانیه آمده است: احتمالاً زمان انتظار افزایش می‌یابد و ممکن است در صورت اعتصاب طیف وسیعی از خدمات مراقبت‌های بهداشتی لغو شود.

تأخیر ممکن است در خدماتی از جمله روش‌های جراحی و تشخیصی غیر اورژانسی، نتایج آزمایشگاهی معمول یا غیر اورژانسی، خدمات بهداشت روانی بدون بحران و اعتیاد، خدمات درمانی/توانبخشی و قرار ملاقات‌های مامایی، به استثنای موارد دیررس یا فوری پس از آن، رخ دهد. در این نشریه آمده است مراقبت های زایمان.

کارکنان بهداشت متحدین در مراکز مراقبت های بهداشتی در سراسر استان کار می کنند.

در بیانیه خبری آمده است که این افراد شامل تکنسین های تصویربرداری تشخیصی و آزمایشگاهی، دانشمندان، داروسازان، امدادگران روستایی و اعزام کنندگان فوریت های پزشکی، مشاوران سلامت روان و اعتیاد، درمانگران تنفسی، ماماها و بیش از 40 حرفه مراقبت های بهداشتی دیگر هستند.

در بیانیه خبری آمده است که دستمزد 6500 کارمند مراقبت های بهداشتی از سال 2017 مسدود شده است. طی این مدت، هزینه های زندگی 20 درصد افزایش یافته است.

اعضای MAHCP در ماه آوریل 99 درصد به دستور اعتصاب رای مثبت دادند.