اتحادیه می گوید بیماران ER در بیمارستان Steinbach که در اتومبیل خود تریاژ می شوند

اتحادیه آنها می گوید ، پرستاران در بیمارستان در استینباخ ، من ، مجبورند بعضی از بیماران را در اتومبیل خود ترجیح دهند زیرا آنها در بخش اورژانس جای ندارند.

به گفته دارلین جکسون ، رئیس اتحادیه پرستاران مانیتوبا ، “تعداد بیماران COVID مثبت” که به طور چشمگیری در حال افزایش هستند به مرکز بهداشت منطقه ای بتسدا وارد می شوند.

اتحادیه می گوید ، بیمارستان با ظرفیت خود دست و پنجه نرم می کند ، زیرا بیماران به تنهایی و با آمبولانس می آیند.

اتحادیه می گوید چندین واحد در حال شیوع هستند و حداقل 7 پرستار در بیمارستان قبلاً آزمایش COVID-19 مثبت داشته اند.

در خبرنامه اتحادیه آمده است: “همچنین گزارش هایی مبنی بر اینکه برخی از تجهیزات و PPE به موقع دوباره شارژ نمی شوند و کمبود تجهیزات اساسی از جمله کمود و پمپ های تزریق وجود دارد.”

اشتاین باخ با داشتن برخی از بالاترین نرخ های سرانه در مانیتوبا – استانی که بالاترین میزان سرانه را در کل کانادا دارد ، به یک نقطه داغ COVID-19 تبدیل شده است.

اتحادیه می گوید ، بیمارستان همچنین با وجود افزایش بیماران فقط در سطح پایه یا پایین تر از آن مشغول به کار است و بلافاصله به پرستار و کارمند پشتیبانی اضافی نیاز است.

“به نظر نمی رسد مسئولان بهداشت برنامه كافی برای رفع نیازهای چشمگیر فزاینده را داشته باشند ، علی رغم اینكه ماه ها آماده شده اند.

“به معنای واقعی کلمه ساعتها طول می کشد”

به گفته باب موروز ، رئیس انجمن متخصصان مراقبت های بهداشتی مانیتوبا ، پیراپزشکان در حال خدمت به منطقه می گویند که جنجال کشیدن بیماران در بخش اورژانس بتسدا دشوارتر می شود.

موروز روز جمعه گفت: “ترجیح بیمارانی که آنها به آن مرکز آورده اند به معنای واقعی کلمه ساعتها طول می کشد.”

او گفت که تاخیرهای طولانی باعث ایجاد فشار روانی در نیروی انسانی می شود که از قبل نازک کشیده شده است.

“هر بار که این اتفاق می افتد ، آن آمبولانس و خدمه دیگر اساساً از کار افتاده اند [while] آنها منتظرند. “

موروز گفت ، بتسدا یک مرکز مراقبت COVID-19 برای این منطقه است. با افزایش حجم بیماران COVID-19 ، موروز گفت که یافتن امکانات برای بیماران غیر COVID-19 نیز برای پیراپزشکان دشوارتر می شود.

وی گفت: پیراپزشکان تمام شیفت های خود را صرف می کنند – که به دلیل تقاضای زیاد ، گاهی بیش از 12 ساعت – در تجهیزات محافظتی شخصی کامل ، زیرا انتقال جامعه در منطقه به قدری گسترده شده است که باید تصور کنند هر بیماری COVID-19 دارد.

وی گفت: “اعضای ما همه خسته اند ، خسته شده اند ، بیش از حد باور دارند و نیاز به کمک دارند. آنها به این حمایت نیاز دارند.”

“در اکثر قریب به اتفاق موارد ، آنها فقط احساس می کنند که تهیه نشده است.”

‘غیرمعمول نیست’: سیراگوسا

لانت سیراگوسا ، مدیر ارشد پرستاری در بهداشت مشترک ، گفت که کارکنان بیمارستان “مطمئناً مشغول هستند”.

وی روز جمعه در یک کنفرانس خبری COVID-19 گفت: “این غیر معمول نیست که کارکنان مراقبت های بهداشتی به محوطه آمبولانس بروند و قبل از آوردن آنها آزمایشات خود را انجام دهند و ارزیابی کنند.”

او گفت که فقط این بیماری نیست ، بلکه سایر مسائل پزشکی نیز باعث مشغول شدن ER می شود.

“بله ، آنها شلوغ هستند ، اما این جریان است. جریان باید اتفاق بیفتد. و من فکر می کنم آنها در یک موقعیت شلوغ بهترین تلاش خود را می کنند.”

سیراگوسا گفت برخی از بیماران به خارج از بتسدا منتقل می شوند ، این بخشی از برنامه ریزی برای افزایش سرعت است.

وی گفت: “اگر بیمارانی باشند كه از حدت كمتری برخوردار باشند ، منتقل شدن آنها به بیمارستان دیگری غیر منتظره نیست. این بخشی از استراتژی آنها است.”

“همانطور که در هفته گذشته گفتم ، شدت این افزایش می یابد و همه ما احساس آن را داریم.”