آیا Fighting Walleye خواهد بود یا ستاره های شمالی؟ قهرمان جدید SIJHL امشب تاج گذاری می شود

چهارشنبه شب یکی از خاطره انگیزها در ورزشگاه نوروست آرنا خواهد بود، زیرا دو تیم برتر هاکی نوجوانان شمال غربی انتاریو با قهرمانی روی خط به یخ زدند.

کم ریور فایتینگ والی میزبان تاندر بای شمالی استارز در بازی هفتم فینال لیگ برتر بین‌المللی هاکی نوجوانان (SIJHL) است که برنده آن جام بیل سالونن را به خود اختصاص داد.

راب دیگان، سرمربی ستاره های شمالی روز چهارشنبه به سی بی سی نیوز گفت: “من فکر می کنم هر دو تیم آماده خواهند بود و برای آن تشنه خواهند بود.” “کسی که بیرون می رود و به درستی اجرا می کند و کمترین اشتباه را مرتکب می شود، احتمالاً برنده بازی است.”

او گفت: “کلیدها این است که به بازی با شدت ادامه دهیم، و سیستم خود را بازی کنیم، و امیدواریم مقداری پوک برگردانده شود و کمی شانس داشته باشیم.” “این یک میدان کوچک است، یک پیست بزرگ نیست، بنابراین همه چیز سریع اتفاق می افتد.”

“ما باید برای هر چیزی آماده باشیم.”

در همین حال، Fighting Walleye تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش خود با نزدیک شدن به بازی بزرگ انجام می دهند.

کوین مک کالوم مدیر کل تیم و مدیر پرسنل بازیکنان گفت: ما هیجان زده هستیم. ما برای رفتن آماده ایم.

“در هاکی نوجوانان چه چیزی بیشتر از یک بازی هفت می خواهید؟”

در مورد Fighting Walleye، مک کالوم گفت که تیم با مسابقه چهارشنبه شب به عنوان یک بازی دیگر برخورد می کند.

او گفت: “بدیهی است که همه چیز روی خط است، اما در پایان روز ما یک بازی هاکی نوجوانان را انجام می دهیم.” “اگر بیرون بیایی و همه چیزت را بگذاری، اتفاقات خوبی خواهد افتاد.”

مک کالوم گفت، اما هر اتفاقی که در چهارشنبه شب رخ دهد، این سریال برای هواداران هاکی شهر و هر دو تیم اتفاق خوبی است.

او گفت: “این بزرگ است، درست است؟ و برای هر دو سازمان.” برای ما، تیم نسبتا جدید بودن، شکست در فینال سال گذشته و هر نتیجه‌ای که امشب باشد، برای جذب نیرو بسیار مهم است.»

او گفت: “هدف ما این است که هر سال بارگذاری مجدد کنیم و سپس به خودمان این فرصت را بدهیم که هر سال در این موقعیت قرار بگیریم.” اگر در ابتدای این فصل از من بپرسید که آیا می خواهید در پایان سال در بازی هفتم مقابل رقیب همیشگی خود شرکت کنید، صد بار می گویم “بله”.

دیگان این احساس را تکرار کرد.

او گفت: «این یک رقابت بزرگ است. آنها هر دو طرفداران بسیار خوبی هستند. این برای جامعه ما و جامعه الیور پیپونگ و استنلی هیجان انگیز است.

دیگان گفت: «شما واقعاً نمی‌توانید سناریوی بهتری بخواهید. این به خوبی پشتیبانی شده است و هیجان زیادی در اطراف شهر وجود دارد.”

بلیط ها را می توان در وب سایت Fighting Walleye خریداری کرد (اگرچه به سرعت فروخته می شوند).

پوک در ساعت 7:30 بعد از ظهر کاهش می یابد