آژانس خرید متمرکز جدید انتاریو برای تجارت در شمال انتاریو بد است

اتاق بازرگانی تندر بی در مخالفت با اقدام دولت انتاریو برای تمرکز خرید در استان صحبت می کند.

در 16 نوامبر ، نخست وزیر داگ فورد اعلام كرد كه دولت وی در حال تأمین تأسیس اونتاریو ، یك آژانس تداركاتی متمركز جدید است كه می گوید بیمارستان ها ، مدارس و دفاتر بخش دولتی را با کالاهای مورد نیاز تأمین می كند ، در حالی كه همه در هزینه های مالیات دهندگان صرفه جویی می كند.

به گفته چارلا رابینسون ، رئیس اتاق ، مشكل این استراتژی این است كه بسیاری از مشاغل كوچكتر شمال انتاریو را از داشتن پیشنهاد برای سفارشات دولتی باز می دارد.

رابینسون گفت: “برای شخصی مانند Lowery’s در Thunder Bay بسیار دشوار است که بتواند خود را به عنوان بخشی از خریدهای متمرکز معرفی کند ، معمولاً به این دلیل که معیارهای گسترده ای وجود دارد.” “شما می دانید که باید بتوانید 150،000 مورد مختلف را ظرف 24 ساعت تحویل تهیه کنید.”

وی گفت که این امر باعث می شود مشاغل خارج از منطقه تورنتو بزرگ نتوانند در روند خرید شرکت کنند.

چارلا رابینسون ، رئیس اتاق بازرگانی تندر بی ، می گوید مشاغل شمال غربی انتاریو با رفتن استان به سمت خرید متمرکز ، مبلغ هنگفتی را از دست می دهند. (مت پروکوپچوک / سی بی سی)

جیسون کوپمن ، مدیر منطقه ای ام جی ام الکتریک در خلیج تندر گفت: “من خیلی احساس خوبی در مورد آن ندارم.” در حال حاضر ، شرکت وی مواد را به وزارتخانه های حمل و نقل و منابع طبیعی ، آموزش و بهداشت از طریق کنسرسیوم خرید Lakehead تأمین می کند.

وی گفت: “من فکر نمی کنم که به سود هیچ مشاغلی در شمال غربی انتاریو باشد.”

کوپمن گفت ، MGM Electric چهار رقیب در Thunder Bay دارد. نزدیک به 60 توزیع کننده برق در GTA وجود دارد. وی افزود: رقابت با قدرت خرید آنها سخت خواهد بود.

در آوریل ، 2019 ، اتاق های بازرگانی شمالی با ارسال نامه ای به این استان خواستار اطمینان از اینکه سیاست های تدارکاتی استانی بهترین ارزش ممکن را برای جوامع منطقه ای فراهم می کند. رابینسون گفت ، در همان زمان ، اتاق بازرگانی تندر بی با معاون وزیر انرژی ، توسعه شمال و معادن دیدار کرد و نگرانی های خود را بیان کرد.

دولت باید به صورت عمده خرید کند: فورد

این یک رویکرد هاب منطقه ای برای خرید ، مشابه کنسرسیوم خرید Lakehead ، پیشنهاد شد ، بنابراین هیئت مدیره مدارس و بیمارستان ها می توانند خرید را از ارائه دهندگان منطقه انتخاب کنند. اما دولت با انتشار اخباری که Supply Ontario را منتشر کرد ، در 16 نوامبر ، از رویکرد متمرکز خود به عنوان اقتصادی ترین رویکرد حمایت کرد.

نخست وزیر داگ فورد در خبرنامه گفت: “وقتی مردم به خرید می روند ، اغلب برای صرفه جویی در هزینه های عمده خرید می كنند. ما نیز باید همین كار را در دولت انجام دهیم.”

در این گزارش آمده است: تلاش های انتاریو برای تهیه تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) در طی بیماری همه گیر COVID-19 “ماهیت پراکنده سیستم زنجیره تامین انتاریو را روشن می کند”.

رقابت دولت با تجارت

اما یکی از تأمین کنندگان PPE محلی می گوید که گفتن ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی و سایر سازمان ها برای تهیه تجهیزات از دولت به معنای رقابت استان با شرکت وی برای تجارت است.

دین کووالچوک می گوید که امکانات آموزشی و مراقبت های بهداشتی با شروع بیماری همه گیر – ناامید کننده PPE – به شرکت وی ، Kam Industrial Supply Ltd. اکنون که PPE در فهرست اولویت های کوتاه مدت تأمین انتاریو قرار گرفته است ، او بیم آن را دارد که خشک شود.

برای کوالچوک غیرممکن است که بگوید در نتیجه تغییر چقدر تجارت ممکن است از دست بدهد ، اما این “هزاران دلار” است.

“وقتی من از خلیج تندر هستم ، و اینجا متولد و بزرگ شده ام ، و من زندگی ام را در اینجا گذرانده ام ، و تمام مشتری های تندر خلیج و شمال غربی انتاریو را به مدت مشابه خودم سرویس دهم ، وقتی شما پیدا كنید دشوار است کوالچوک گفت که رقیب شما تأمین کننده دیگری در خیابان یا شاید حتی یکی از خارج از شهر نیست ، اما رقیب شما ناگهان به دولت شما تبدیل شده است. “

رابینسون گفت ، از آنجا که تندر بی یک قطب دولت استانی است ، اگر نهادهای دولتی همه مجبور به خرید از طریق یک آژانس مرکزی شوند ، مشاغل محلی می توانند مقدار زیادی پول را از دست بدهند.

وی افزود ، اتاق ، همچنان استان را ترغیب می کند که به طور گسترده تری به این مسئله نگاه کند ، نه اینکه با خریدهای کامل و متمرکز به دلیل تجربه بد خرید PPE ، به جلو حرکت کند.

رابینسون گفت: “تمام پول دولت فقط در منطقه تورنتو نمی تواند هزینه شود.”