آموزش وردپرس رایگان شد ❤️ 0 تا 100 Wordpress (آبان 1400) – وبسافت3

در این ویدئو آموزشی رایگان ، شما با نحوه ثبت دامنه ir در سامانه ایرنیک آشنا می شوید و پس از آن یاد می گیرید که چگونه پس از ثبت دامنه خود، یک هاست مناسب بخرید و دامنه خود را بر روی فیلم های آموزش وردپرس آن تنظیم نمایید. جهت ورود به این وب سایت روی دکمه صورتی زیر بزنید.

شاید بخواهید فیلمی که برای یادگیری طراحی سایت نگاه می کنید را در کامپیوتر خود ذخیره کرده و هر زمان که نیاز داشتید بدون اتصال به اینترنت از آن استفاده کنید! در فیلم های آموزشی طراحی سایت آموزش آنلاین ارائه شده توسط آریا تهران تماما از روانشناسی یادگیری برای بالا بردن کیفیت آموزش استفاده می شود و مباحث را به طوری به مخاطبین آموزش می دهد که به صورت مستقیم بتوانند وارد بازار کار شوند. جهت مشاهده کامل فیلم های آموزشی طراحی سایت با php به صورت کاملاً رایگان روی دکمه زرد زیر بزنید. با این حساب نمیتوان خیلی روی این روش بعنوان یک شغل آینده دار و پردرآمد حساب کرد اما اگر صرفا میخواهید سایت خودتان و دوستانتان را طراحی کنید یا بعنوان پشتیبان سایت در شرکت های طراحی سایت کار کنید خوب است و قطعا ارزش یادگیری را دارد اما…

۸ – توسعه جهانی : وردپرس بر خلاف اغلب پتلفرم هایی که صرفا در یک کشور یا منطقه خاص رشد میکنند، رشد جهانی بصورت همسان داشته و با توجه به قابلیت ها و ویژگی های منحصربفردی که دارد تبدیل به انتخاب اول طراحی سایت در اکثر کشور های جهان شده بخاطر همین است که در همین مدت کم حدود نصف سایت های جهان وردپرسی شدند و این روند هم به شدت رو افزایش است. امروز قصد دارم یکی از شیرین ترین آموزش ها رو به شما آموزش بدم که هر مدیر آی تی به دردش می خوره شاید بارها شده باشه که می خواید یه برنامه ای تحت وب بنویسید و بعد روی یک یا چند سیستم یا اصلا هزاران سیستم تحت شبکه استفاده کنید !

در مرحله بعد هم اطالعات مربوط به سایت رو وارد کنید، و سایت خودتون رو راه اندازی کنید، اگه باز مشکلی بود تماس بگیرید. در یوتیوب فیلم های آموزش طراحی سایت بسیار خوبی پیدا می شود که شما می توانید با توجه به تعداد لایک هایی که یک فیلم داشته و تعداد نظر های مثبتی که دریافت کرده است به کیفیت و کارایی فیلم ها پی ببرید. پلاگین دیگری به نام ویژوال کامپوزر وجود دارد که به وسیله آن نیز میتوانید صفحات وردپرس را طراحی کنید.این پلاگین که معمولاً روی تمامی قالب های معروف وردپرس نصب می باشد بسیار مهم است و شما باید به عنوان یک طراح سایت و قالب وردپرس استفاده از آن را یاد بگیرید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فیلم آموزش درون ریزی دمو قالب وردپرس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.