آموزش حمله 3 ستاره در کلش اف کلنز

کلش آف کلنز نام یک بازی استراتژیک است که در دو سال اخیر توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. در این بازی شما باید دهکده خود را بزرگتر و بزرگتر کنید.

بیشتر بخوانید: خرید جم کلش اف کلنز ارزان

ستون های اصلی بازی کاه، دفاع و حمله هستند. اگر مدافع و مهاجم خوبی باشید به یک فرد موفق در بازی تبدیل خواهید شد.

در این مقاله نکات بسیار مهم حمله به کلش را خواهیم گفت.

قیمت قدرت خود را بدانید

اگر به مقدار منابع موجود در یک روستا نگاه می کنید، به خاطر داشته باشید که نیروی نظامی که آموزش داده اید چقدر هزینه دارد. دو چیز را به خاطر بسپارید، مبلغ کل ارتش و یک سوم مبلغ. همیشه به یاد داشته باشید که حمله فقط برای کسب امتیاز نیست، شما باید اکسیر و طلا کسب کنید.

زمان تمرینات قدرتی را حدس بزنید

آیا می دانید بهتر است همیشه پادگان و کمپ داشته باشید؟ این بدان معنی است که پادگان شما هرگز نباید بیکار باشد. حتی اگر اردوگاه شما پر است، باز هم سربازان را مطابق با حملات آینده آموزش دهید. همچنین باید در نظر داشته باشید که پس از هر حمله ممکن است تعداد معینی سرباز باقی بمانند و نیازی به استفاده از آنها در نبرد نیست.

بیشتر بخوانید: خرید بلیت طلایی کلش اف کلنز

با این حال، حمله شما کمی طول می کشد. حدود 5 ثانیه طول می کشد تا سیستم رقیب پیدا کند، 30 ثانیه برای تماشای دهکده رقیب و شروع حمله و به طور کلی جنگ در نهایت 3 دقیقه طول می کشد. این زمان را به طور متوسط ​​3 دقیقه در نظر می گیریم. بعد از اینکه تمام نیروهای شما از کمپ خارج شدند، پادگان هایی که منتظر تخلیه کمپ بودند شروع به آموزش سربازان کردند. بنابراین اگر 4 پادگان دارید، می توانید در عرض 3 دقیقه از 28 کماندار در یک شورش استفاده کنید و یک حمله بی وقفه دیگر را پشت آن حمله شروع کنید.

هدفمند بازی کنید

دیدن یک پایگاه دشمن با منابع عظیم می تواند در 30 ثانیه ای که فرصت تصمیم گیری دارید یک چالش ذهنی باشد. این به شما کمک می کند تا هنگام هدف قرار دادن ارتقاهای سطح بالا، روی یکی از سه منبع تمرکز کنید. این نکات را به خاطر بسپارید و از آنها در موقعیت های مختلف استفاده کنید:

حملات هدفمند چیزی جز دیوار برای شما به ارمغان نمی آورد.

سازندگان شما در سطوح بالاتر برای مدت طولانی درگیر ساختن یک ساختمان خواهند بود و شما نمی توانید بیش از یک ماده مانند اکسیر خرج کنید.

داشتن مقدار کمی از همه منابع، شما را به هدفی برای همه کشاورزان تبدیل می کند، نه فقط کسانی که به دنبال یک منبع هستند.

خرج کردن بیش از حد بر روی منبعی که در دسترس شما نیست این فرصت را به شما می دهد که در حمله بعدی به منبع مورد نظر دست یابید.

از تمام دلایل بالا استفاده کنید و در آن 30 ثانیه که فرصت عبور یا حمله به پایگاه دشمن را دارید، تصمیم درستی بگیرید.

شناور در محدوده

تفاوت بین چند صد تروفی تأثیر زیادی بر قدرت مزرعه شما خواهد داشت:

برخی منابع در دسته بندی های خاصی رایج ترند.

لایه محافظ رقیب به تعداد تروفی ها بستگی دارد.

فردی که به شما حمله می کند تقریباً به اندازه شما تروفی دارد.

هنگامی که محدوده ای را پیدا کردید که فکر می کنید برای رسیدن به سطحی از پیشرفت برای شما خوب است، در آن محدوده بمانید. از آنجایی که احتمالاً در حین جمع آوری منابع، مقدار کمی از تروفی ها را از دست خواهید داد (چون هدف شما از بین بردن پایگاه دشمن نیست)، هر از گاهی برای بردن تروفی ها حمله کنید.

زمان حمله و دفاع را حدس بزنید

از بسیاری جهات، کلش آف کلنز مانند بازی پوکر است. هیچ کس نمی داند که طرف مقابل در هنگام شروع حمله چه می خواهد بکند. پول روی میز است و یک عنصر شانس وجود دارد زیرا یک طرف داستان بازی را با برتری آغاز می کند. با گذشت زمان، چیزی که خیلی ساده به نظر می رسید سخت تر از آنچه فکر می کنید می شود. در چنین مواردی، یک کشاورز خوب می داند چه زمانی باید تسلیم شود و چه زمانی پول بیشتری را در این وسط سرمایه گذاری کند.

اگر از این روش ها استفاده کنید در مدت زمان کوتاهی به منابع زیادی دست خواهید یافت. البته فراموش نکنید که هر از گاهی ساختمان اصلی را به خطر بیندازید تا 12 ساعت حفاظت داشته باشید تا روند پیروزی ادامه یابد.

منبع: این سایت