آرون کاکریل گلف باز مانیتوبا در پلی آف قهرمانی هاندا شکست خورد

لوکاس هربرت استرالیایی از آرون کوکریل پیشی گرفت و در دومین روز یکشنبه در دومین حفره اضافی قهرمانی هاندا را برای سومین عنوان تور جهانی خود برد.

این زوج دور نهایی را با تساوی 15 زیر 265 به پایان رساندند، پس از اینکه هربرت در اومیتاما، ژاپن، یک توپ پرنده را از ارتفاع 20 فوتی در هجدهم از دست داد و در امتیاز 67 در اومیتاما، ژاپن قرار گرفت.

کوکریل فرصتی برای استفاده داشت، اما ضربه دوم خود را در آخرین ضربه دید که یک سنگر پیدا کرد و خوش شانس بود که همتراز خود را حفظ کرد و پس از راند پایانی 68، پلی آف را مجبور کرد.

پس از اینکه هر دو بازیکن در اولین حفره اضافی برابر شدند، هربرت به خوبی توانست از یک شوت سه راهی سرگردان در دومین بازی اضافی خود را نجات دهد تا اولین برد خود از زمان قهرمانی آزاد ایرلندی دبی در سال 2021 را به دست آورد.

هربرت گفت: “من بارها به اینجا آمده ام و آن را دوست داشتم، بنابراین بازگشت به اینجا و برنده شدن، معنای زیادی دارد.” یک جورایی محکم بود، فکر نمی‌کردم کار خاصی انجام دهم. فقط در جایی که لازم بود، شوت‌های محکم زدم، فکر نمی‌کردم شوت‌های خیلی بدی بزنم. در جایی که لازم بود، چند توپ زدم.»

کالوم هیل از اسکاتلند با وجود تیراندازی منظم 5 زیر 65 در دور پایانی، تنها مقام سوم را با 14 زیر 266 گرفت.

تماشا | کوکریل مقام دوم قهرمانی هاندا:

کاکریل کانادایی مسابقات قهرمانی هندای ISPS تور جهانی DP را در پلی آف دلخراش شکست داد.

آرون کاکریل از Stony Mountain, Man.، پس از اینکه تقریباً در تاریخ 18 شوت سنگر خود را به پایان رساند و در اولین حفره پلی آف از یک توپ پرنده بیرون آمد، به کسب اولین پیروزی خود در تور جهانی DP نزدیک بود. کاکریل در دومین حفره پلی آف در کنار لوکاس هربرت استرالیایی نایب قهرمان شد.