کتاب کودک خارجی

آمار انجمن ناشران و کتابفروشان آلمان نشان می دهد که کتاب کودک خارجی تعداد جوانان تحصیل کرده در آلمان در دوران تاجگذاری افزایش یافته است.
افزایش علاقه به تحصیل در آلمان
به گزارش خبرگزاری ایران ایبنا: به نقل از آکتوالیث- در کنفرانسی اخیر در فرانکفورت ، با حضور الکساندر اسکیپیس کتاب کودکانه، رئیس اتحادیه ناشران آلمان ، که توسط مقیاس آلمانی ها در دوران همه گیری ، به ویژه در دوران قرنطینه ، برگزار شد. بر اساس آمارها ، 25 درصد از آلمانی ها ، بیشتر جوانان ، می گویند در دوران بیماری همه گیر و قرنطینه بیشتر از قبل از مطالعه تاج و تخت مطالعه می کردند ، به عنوان مثال ، 34 درصد از گروه سنی بین 10 تا 19 سال اعتراف کردند که بیشتر از قبل کتاب خوانده اند. نکته دیگر این است که این آمار مربوط به خرید کتاب است که نسبت به دوره قبل تغییر چندانی نداشته است و خریداران کتاب در آلمان در سال 2020 ، مانند سال 2019 ، به 43 درصد محدود شده بودند.

مانند دیگر کشورهای اروپایی ، آمار انجمن ناشران آلمان نشان می دهد که دانلود کتاب کودکانه در ماه های قرنطینه کتاب های الکترونیکی و کتاب های صوتی نیز خوانده می شود. فروش کتابهای الکترونیکی 16 درصد و فروش کتابهای صوتی 24.5 درصد افزایش یافته است که نسبت به بیکرونا پیشرفت چشمگیری داشته است.

لازم به ذکر است که فروش کتاب ، با وجود تعطیلی مراکز مهم فروش کتاب ، تغییر چندانی نکرده و پایدار است ، تا حدی به دلیل رونق فروش آنلاین کتابفروشی ها ، که نیمی از فروش و بین 1.86 تا 2 ، 24 میلیارد را شامل می شود. یورو درآمد فروش

علیرغم این آمارهای امیدوارکننده ، کتابفروشی های فیزیکی به دلیل افزایش هزینه ها در نیمه دوم سال 2021 ، 9 درصد کاهش فروش داشتند. با این حال ، فروش آنلاین در این زمان از سال نتایج بهتری را نشان داد. به طور کلی بازار آلمان در همه بخش ها با کاهش شدید مصرف کتاب های کودکانه در مراکز شهری روبروست و مراکز خرید این کشور تا حد زیادی نشاط و جذابیت خود را برای خریداران از دست داده اند.

“علاقه مردم به کتاب ثابت است؛ “به ویژه در مواقع بحرانی ، مردم به دنبال الهام ، اطلاعات استدلالی و قابل اعتماد هستند و سرگرمی های خلاقانه ای را در کتاب ها پیدا می کنند.”

وی افزود: در طول 16 ماه گذشته ، ناشران و کتابفروشی های آلمانی با تعهد و خلاقیت کتاب کودک خارجی بی سابقه به کار خود ادامه داده اند ، به گونه ای که مردم حتی در شرایط غیرقابل پیش بینی به کتاب و پیشنهادات تخصصی برای خرید کتاب و ادبیات درجه یک دسترسی دارند. تجارت الکترونیک پیشنهادات دیجیتالی خود را گسترش داده و توانسته است رقابت خود را در مقایسه با سایر گروه های بزرگ آنلاین افزایش دهد. علاوه بر این ، خرده فروشان روابط خود را با مشتریان تقویت کرده اند و اکنون به طور مستمر در تلاشند تا با کاهش فروش پس از تعطیلی امسال ، فاصله باقی مانده را پر کنند.

الکساندر اسکیپیس همچنین خاطرنشان کرد: “تجارت کتاب در آلمان به طور کلی دانلود کتاب کودکانه با وجود مشکلات همه گیر رضایت بخش است و چندین کتابفروشی موفق شده اند فروش آنلاین خود را به شدت افزایش دهند. با این حال ، افزایش هزینه ها تأثیر منفی بر صنعت کتاب داشته است. »
تقریباً همه افراد و شخصیتهای بزرگ در طول تاریخ بر اهمیت مطالعه برای بازکردن دیدگاه انسان نسبت به جهان و ارتقای دانش و خلاقیت آن تأکید کرده اند.
خواندن توصیه ها ؛ از آلبرت اینشتین تا فیلسوف روم باستان
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ، به نقل از Mental Floss ، تقریباً همه افراد و شخصیتهای بزرگ در طول تاریخ بر اهمیت مطالعه برای بازکردن دیدگاه فرد نسبت به جهان و افزایش دانش و خلاقیت وی تأکید کرده اند. مطالعه و مطالعه کتابها در تعیین سرنوشت و آینده ملتها چنان نقشی دارد که در طول تاریخ بسیاری از بزرگان از طریق سخنرانی های خود بر تداوم آن تأکید کرده اند. در اینجا شش نظر از شخصیت های بزرگ تاریخی و مشاهیر وجود دارد که همه آنها راه هایی برای عادت به خواندن در تمام زندگی خود دارند:

آلبرت اینشتین ، فیزیکدان آلمانی
این امر ممکن است برای دانشمند بزرگ تاریخ بشر بعید به نظر برسد ، اما کتاب داستان کودکانه او معتقد است که خواندن کتابهای قدیمی برای علاقمندی به کتاب و مطالعه بسیار مفیدتر از کتابها و روزنامه های جدید است. وی در مقاله ای در سال 1952 در مرکز اخبار نوشت: همیشه وقت آزاد خود را برای خواندن آثار قدیمی حفظ کنید. زیرا خواندن این روزنامه های جدید فایده ای ندارد. کسانی که کتاب های نویسندگان موفق معاصر را می خوانند شاید چیزی را از دست ندهند ، اما باید بگویم که او نیز مانند من مانند یک کوته بین است که عینک را مسخره می کند.

سنکا فیلسوف روم باستان است
امپراتور خونخوار روم به عنوان مشاور نزدیک نرون از نفوذ خود در دربار برای رونق کتابخانه ها استفاده کرد. 9 تراژدی و یک کمدی از سنکا باقی مانده است. وی در نامه ای به لوسیلیوس ، یکی از معاصرانش ، نوشت: مطالعه آثار و افکار دیگران تأثیر عمیق تری نسبت خرید کتاب کودکانه به شنیدن مستقیم نویسنده دارد.

ویرجینیا وولف نویسنده معروف انگلیسی
برای خواندن و خرید کتاب بهتر است از کتابفروشی هایی که کتابهای دست دوم می فروشند دیدن کنید. زیرا صاحبان آنها برخلاف کتابفروشی های دیگر زیاد شما را اذیت نمی کنند و به شما اجازه می دهند کتاب باز کنید و بخوانید. هیچ محدودیتی برای این نوع کتابفروشی ها وجود ندارد. خرید کتابهای ارزان قیمت همیشه به شما انگیزه می دهد تا آخر عمر به مطالعه ادامه دهید.

ادوارد بلور لیتون
ادوارد جورج باولر لیتون نویسنده ، شاعر ، نمایشنامه نویس و سیاستمدار بریتانیایی است که بیشتر برای ساختن کاخ باکینگهام برای خانواده سلطنتی بریتانیا شناخته شده است. در قرن نوزدهم ، رمانهای لیتون بسیار محبوب شدند و در یکی از رمانهای خود به عنوان مقدمه نوشت که علم می تواند با گذشت زمان منسوخ شود. اما در مورد ادبیات چنین نیست. خواندن داستان همیشه سرگرم کننده و انگیزه خواندن است. او معتقد است برای اینکه جوانان به مطالعه علاقه مند شوند ، باید داستانهای قدیمی به آنها پیشنهاد شود.

ویکتور هوگو ، شاعر و نویسنده فرانسوی که کتاب جام جهانی را نیز نامیده است ، می گوید: خوشبختانه ، کسی که به یکی از این دو مورد دسترسی دارد ، خواه کتابهای خوب باشد یا دوستان عاشق کتاب. فرانسیس بیکن ، فیلسوف و نویسنده انگلیسی نیز می گوید: کمال انسان تنها با مطالعه کتاب به دست می آید. کوروش ، نویسنده رومی ، فکر می کند که اتاق بدون کتاب مانند یک بدن بی جان است. لئون تولستوی نویسنده روس نیز معتقد است که هیچ لذتی در دنیا به اندازه لذت خواندن نیست. ماکسیم گرگی ، نویسنده دیگر دانلود کتاب داستان کودکانه روسی می گوید: “این کتاب ها بودند که به من کمک کردند از باتلاق جهل خارج شوم ، در غیر این صورت من نابود می شدم.” دنی دیدرو ، نویسنده و فیلسوف فرانسوی می گوید: “وقتی مردم خواندن را متوقف می کنند ، دیگر فکر نمی کنند.”