پلیس 10 هزار دلار قارچ جادویی از داروخانه وینیپگ کشف و ضبط کرد

پلیس وینیپگ می‌گوید که پس از یورش به یک تجارت که خود را اولین داروخانه قارچ جادویی منیتوبا می‌نامید، سیلوسایبین به ارزش 10000 دلار کشف و ضبط کردند.

Magic Mush به طور رسمی فروشگاه Winnipeg خود را در روستای آزبورن در 13 می راه اندازی کرد. فروشگاه های Magic Mush قبلاً در اتاوا و تورنتو افتتاح شده بودند.

پلیس وینیپگ، افسران مواد مخدر و جرایم سازمان یافته، دو نفر را هنگام یورش به مغازه دستگیر کردند.

پلیس با انتشار خبری که روز پنجشنبه اطلاعات بیشتری را ارائه کرد، گفت که گمان می رود مرد 37 ساله و زن 37 ساله در عملیات Magic Mush شرکت داشته باشند.

پلیس گفت که افسران داروخانه روستای آزبورن، خانه‌ای در واترفرانت درایو بین خیابان‌های بناتین و گالت و خودرویی که گمان می‌رود در معاملات تجاری دخیل است را بازرسی کردند.

قارچ های جادویی معمولاً حاوی سیلوسایبین یا سیلوسین هستند، مواد توهم زا که طبق قانون مواد و مواد کنترل شده به عنوان مواد جدول III طبقه بندی می شوند. تولید، فروش و در اختیار داشتن قارچ جادویی در کانادا غیرقانونی است، اما برخی از معافیت‌هایی برای افرادی که دارای اختلالات سلامت روان هستند برای استفاده قانونی از سیلوسایبین از طریق ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

پلیس در بازرسی های خود 39 کیسه 13 گرمی قارچ، 260 گرم سیلوسایبین شل، خوراکی قارچ و سایر لوازم مواد مخدر کشف کرد. به گفته پلیس، ارزش این مواد مخدر تقریباً 10000 دلار است.

زن و مرد با دو اتهام قاچاق یک ماده برنامه ریزی شده (پسیلوسیبین) و اتهام نگهداری مواد برنامه ریزی شده به منظور قاچاق (پسیلوسیبین) و در اختیار داشتن اموالی که از جنایت بیش از 5000 دلار به دست آمده است، روبرو هستند. با شرایطی آزاد شدند.

Insp. انتظار می رود التون هال از واحد جرایم سازمان یافته در ساعت 2 بعدازظهر پنج شنبه اطلاعات جدیدی در مورد تحقیقات ارائه دهد.

جیمی کاگان، وکیل مستقر در وینیپگ، شریک تامپسون دورفمن سوئیتمن که نماینده صاحبان کسب و کار مستقر در انتاریو است، قبلاً به سی‌بی‌سی نیوز گفته بود که مالکان می‌دانستند که برای افتتاح فروشگاه روستای آزبورن ریسک می‌کنند.