وزیر: ۹۹ درصد از خانه‌های سالمندان انتاریو اکنون دارای تهویه مطبوع در اتاق‌های ساکنان هستند

تقریباً 99 درصد از خانه‌های سالمندان در انتاریو در حال حاضر دارای تهویه مطبوع در اتاق‌های ساکنان هستند، تقریباً یک سال پس از تعیین ضرب‌الاجل از سوی استان برای این الزام.

وزیر مراقبت های طولانی مدت پل کالاندرا گفت که تنها 9 خانه از 625 خانه سالمندان در انتاریو بدون تهویه مطبوع در اتاق های ساکنان باقی می مانند.

انتظار می‌رود که سه مورد از آن‌ها تا پایان ماه مه واحدهای خود را نصب کنند، و سه مورد دیگر نیز در تابستان امسال AC را نصب خواهند کرد. دو خانه مشکل ظرفیت الکتریکی دارند اما در حال بازسازی هستند و در نهایت AC خواهند داشت. دولت به این هشت خانه معافیت داده و اخیرا نهمین خانه را جریمه کرده است.

با فرا رسیدن هوای گرم، استان در حال انجام یک بازرسی است تا مطمئن شود خانه‌ها با قوانینی که تهویه مطبوع در اتاق‌های ساکنان را الزامی می‌کند، مطابقت دارند.

کالاندرا در مصاحبه ای به کانادایی پرس گفت: مایه شرمساری است که ما واقعاً مجبور شدیم برنامه ای را اجرا کنیم که هوای خانه ها را تهویه کند، اما اکنون در آنجا هستیم، 99 درصد کار را انجام داده ایم و فقط چند نفر دیگر باقی مانده است. .

قانونی که در سال 2021 تصویب شد، خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت را ملزم به نصب تهویه مطبوع در تمام اتاق‌های ساکن تا ژوئن 2022 کرد.

کالاندرا گفت که استان برای تهویه مطبوع به خانه ها بودجه می دهد و 200 میلیون دلار برای این برنامه هزینه می کند.

دولت همچنین اخیراً مقرراتی را تصویب کرده است که به آن اجازه می‌دهد جریمه‌های بیشتری را برای خانه‌های سالمندان که مطابق با قانون نیستند، وضع کند.

اول جریمه طبق قوانین جدید

هفته گذشته، این استان به عنوان بخشی از بازرسی خود، اولین جریمه از این نوع را طبق قوانین جدید وضع کرد.

پرسکات و راسل رزیدنس در هاکسبری، اونت، به دلیل رعایت نکردن قانون، 25000 دلار جریمه شده است.

کالاندرا گفت که بازرسان واحدهای تهویه مطبوع را در محل پیدا کردند، اما آنها در اتاق ساکنان نصب نشده بودند. یک هفته به خانه مهلت داد تا رعایت کند.

او گفت: “ما برای همه آنها خیلی خیلی روشن بودیم که انتظارات ما از تهویه مطبوع چیست.” ما آن را تأمین کردیم. ما انتظار داریم که در اتاق ها باشد و در دسترس باشد.»

خانه سالمندان که توسط استان های متحد پرسکات و راسل اداره می شود، با این جریمه مخالفت کرده است.

اریک لاروک، مدیر رزیدنس پرسکات و راسل، گفت که خانه سال گذشته از قانون پیروی می کرد، اما متوجه شد که برخی از شب ها در ماه مه دما به زیر صفر می رسد. واحدهای تهویه مطبوع خانه در پنجره های اتاق های ساختمان که قدمت آن به سال 1978 بازمی گردد نصب شده است.

او گفت: “این یک پیش نویس بزرگ در شب ایجاد می کند.”

کوره نمی تواند در آن شب ها کار کند و باعث می شود دمای داخل اتاق ها کاهش یابد.

او گفت: «ساکنان ما واقعاً سرد شده بودند.

او گفت که خانه دارای سنسورهایی در هر اتاق است و هنگامی که دما از 26 درجه سانتیگراد بالاتر می رود یا به زیر 22 درجه سانتیگراد می رسد – دمایی که طبق قانون اجباری شده است، هشدار دریافت می کند.

امسال، اگر دمای اتاق ها در طول روز خیلی گرم شود، خانه واحدهای تهویه مطبوع را در 13 سالن راه اندازی کرد. آنها قصد داشتند در ماه ژوئن، زمانی که دما بالاتر می رفت، واحدهای تهویه مطبوع را در اتاق ها نصب کنند.

لاروك گفت: ما هنوز معتقديم كه كار درست را انجام داديم.

وی گفت: این خانه در حال حاضر با قرار دادن کولر در تمام 110 اتاق ساکنان علیرغم برخی شب های سرد این هفته، قانون را رعایت کرده است.

او گفت که خانه به دنبال بررسی جریمه خواهد بود. لاروک گفت که این موضوع نباید در سال آینده مطرح شود زیرا آنها در حال نقل مکان به یک ساختمان جدید هستند.

در ماه اوت گذشته، استان دو خانه را به مبلغ 1100 دلار تحت رژیم قدیمی مجازات جریمه کرد. کالاندرا گفت که آن خانه ها از آن زمان تهویه مطبوع در هر اتاق ساکن نصب کرده اند.