هیچ کس چیزی ندارد. ساکن آپارتمان کویل ریج می گوید که ساختمان تمام شده است

هیچ کس چیزی ندارد.  ساکن آپارتمان کویل ریج می گوید که ساختمان تمام شده است

یک زن وینیپگ که خانه اش در یک آتش سوزی گسترده در یک آپارتمان عصر جمعه ویران شد، می گوید که او و سایرینی که در این مجتمع زندگی می کردند اکنون به دنبال مکان های جدید برای زندگی هستند.

کایلا مک کی، 32 ساله، در یک سوئیت گوشه طبقه بالای آپارتمان چهار طبقه Quail Ridge در منطقه سنت جیمز شهر زندگی می کرد که حدود ساعت 7:30 بعد از ظهر آتش گرفت.

مک‌کی صبح شنبه در محل حادثه به سی‌بی‌سی نیوز گفت: “هیچ کس چیزی ندارد. ساختمان تمام شده است.”

بیرون آمدن و دیدن فقط ویرانگر است.

مک کی گفت که او و دخترش در یک نمایشگاه در یک مرکز اجتماعی در نزدیکی بودند که دخترش متوجه دود در هوا شد. مک کی گفت که دوید تا ببیند از کجا می آید، اما متوجه شد که در ساختمانش است.

او گفت: “چیز بعدی که می دانید، ما نتوانستیم وارد شویم و تمام آپارتمان من در آتش سوخت.”

کایلا مک کی یکی از 180 نفر تخمین زده می شود که اکنون پس از آسیب دیدن بلوک آپارتمانی آنها در آتش سوزی عصر جمعه، به دنبال خانه های جدید هستند. (CBC)

مک کی که با والدین و دخترش در آپارتمان زندگی می کرد، گفت که مقامات آتش نشانی در محل به او گفتند که ساختمان قابل نجات نیست.

مک کی گفت که حدود ساعت 10 شب، ساکنان مجتمع احضار شدند و به آنها گفته شد که باید جستجوی خانه های جدید را آغاز کنند. او گفت در حالی که او بیمه مستاجر داشت، دیگران در ساختمان نداشتند.

او گفت که از صاحبخانه‌اش چیزی جز فسخ اجاره نامه خود دریافت نکرده است و وقتی صلیب سرخ کانادا به او گفت که شروع به جستجوی مکانی جدید برای زندگی کند، شوکه شد.

مک کی گفت فعلاً در خانه خواهرش می ماند. صبح شنبه، او گفت که دخترش با نگرانی از اینکه گربه‌هایشان کجا هستند از خواب بیدار شد.

در حالی که وقتی او از ساختمان خدمات حیوانات در شهر بازدید کرد، پرنده ای از آتش سوزی آپارتمان وارد شد، گربه هایش آنجا نبودند.

مک کی گفت امیدوار است مردم بتوانند مراقب الویس و اسموکی باشند که به گفته او بسیار دوستانه هستند.

یک گربه خاکستری روی یک قفسه کتاب می خوابد.  یک گربه سیاه و سفید در تلویزیون پرندگان وحشی را تماشا می کند.
کایلا مک‌کی امیدوار است مردم بتوانند مراقب گربه‌های او، الویس و اسموکی باشند، گربه‌هایی که از زمان آتش‌سوزی آپارتمانی که خانواده‌اش را از خانه‌شان آواره کرد، ندیده‌اند. (ارسال شده توسط Kayla McKay)

حدود 180 نفر بر اثر آتش سوزی آواره شده اند. این شهر روز شنبه گفت که صلیب سرخ و تیم خدمات اجتماعی اورژانس شهر به 15 نفر از ساکنان کمک کردند و بقیه هماهنگی های خود را برای اسکان انجام دادند.

مک‌کی گفت: “من فکر می‌کنم در حال حاضر همه عقل خود را از دست داده‌اند. هیچ‌کس هیچ احساس یا کلمه‌ای برای توصیف آن ندارد.”

یک مقام آتش نشانی جمعه شب در محل حادثه به رسانه ها گفت که آتش سوزی ساختمان را از نظر ساختاری نامناسب کرده است و مستاجران نمی توانند برگردند.

ارین مدن، سخنگوی سرویس پیراپزشکی آتش نشانی وینیپگ، شنبه در ایمیلی گفت که علت آتش سوزی در دست بررسی است. مدن افزود، اداره آتش نشانی انتظار دارد که ساختمان به دلیل دود، آتش سوزی و آسیب آب سنگین به کلی خسارت ببیند.

مدن گفت: «در نهایت، این به بیمه‌گر بستگی دارد، که هر گونه برآورد خسارت را نیز ارائه خواهد کرد.»

هیچ آسیبی در بین ساکنان گزارش نشده است اما یکی از آتش نشانان با وضعیت پایدار به بیمارستان رفت. شهر و صلیب سرخ کانادا برای کمک به مردم برای یافتن مکان های موقتی برای زندگی تلاش می کردند. آتش نشانان تعدادی از حیوانات خانگی را نجات دادند.

“فقط در شعله های آتش پرواز کرد”

ادوارد رومانیک گفت که از مراحل اولیه آتش سوزی شاهد بوده است. او گفت از طبقه بالا شروع شد و خیلی سریع گسترش یافت.

او گفت: “این فقط در شعله های آتش پرواز کرد.” “در حدود 20 دقیقه، کل آپارتمان در آتش سوخت.”

مردی با پیراهن مشکی و خالکوبی می ایستد و به دوردست نگاه می کند.
ادوارد رومانیک شاهد آتش سوزی در خانه های آپارتمانی کویل ریج بود و گفت که خیلی سریع گسترش یافت. (CBC)

وی گفت: تیم های آتش نشانی حدود 5 دقیقه پس از تماس به محل رسیدند. او 8 خودروی آتش نشانی را در محل شمارش کرد.

رومانیک گفت: “بسیار غم انگیز بود تماشای همه در حال دویدن … و گریه و چیزهای دیگر.”

سی‌بی‌سی نیوز از صاحبان ساختمان، خانه‌های آپارتمانی ویدنر، نظر خواسته است.