ساکن وینیپگ 24 ساله پس از تصادف 3 وسیله نقلیه در منطقه کنورا جان خود را از دست داد.

پلیس استان انتاریو روز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که یک جوان 24 ساله اهل وینیپگ در اثر تصادف سه وسیله نقلیه عصر دوشنبه در منطقه کنورا، اونتاریو، جان خود را از دست داده است.

پلیس محلی و خدمات فوریت های پزشکی حوالی ساعت 9 شب به یک برخورد در بزرگراه 17 در جاده برمه پاسخ دادند. در این بیانیه آمده است که این برخورد شامل دو خودروی شاسی بلند و یک وانت بار بوده که یک تریلر را یدک می کشد.

OPP در بیانیه اعلام کرد که این جوان 24 ساله – که راننده یکی از خودروهای شاسی بلند بود – علیرغم تلاش برای نجات جان خود در صحنه کشته شد.

راننده و سرنشین خودروی شاسی بلند دیگر جراحات جدی اما غیرتهدید جانی داشتند و به بیمارستان منطقه لیک وودز منتقل شدند و سپس به بیمارستانی در وینیپگ منتقل شدند. در این بیانیه آمده است که افراد سوار بر وانت آسیب ندیده اند.

بر اساس این خبر، Kenora OPP، Clearwater Bay Fire، City of Kenora Fire and Emergency Services و Kenora Emergency Medical Services همگی به این حادثه پاسخ دادند.

بزرگراه 17 در جاده برمه از آن زمان بازگشایی شده است.

در این بیانیه آمده است که تیم مدیریت و اجرای حوادث ترافیکی منطقه شمال غرب OPP و بازرسان فنی برخورد ترافیک OPP به بررسی شرایط این حادثه ادامه می دهند.

Kenora OPP از هر کسی که اطلاعاتی در مورد خرابی دارد می‌خواهد با شماره 807-548-5534 با آنها تماس بگیرد یا از طریق Crime Stoppers از طریق تلفن به شماره 1-800-222-8477 (TIPS) یا به صورت آنلاین از طریق تلفن، یک نکته ناشناس ارسال کند. ontariocrimestoppers.ca.