تیم پیشرو دکتر می گوید بیمارستان تندر بی برای بیمارستان های بالقوه COVID-19 آماده شده است

پزشک مسئول پاسخ COVID-19 در بیمارستان منطقه ای تندر بی اطمینان دارد که این مرکز برای بستری شدن بالقوه در ویروس آماده است ، زیرا تعداد موارد محلی همچنان افزایش می یابد.

از 6 نوامبر، وجود داشته 83 موارد گزارش شده از COVID-19 در خلیج منطقه تندر شده، حسابداری برای 41 درصد از کل محلی از آغاز همه گیر.

از این افزایش ، حداقل 29 مورد مربوط به شیوع در میان بازیکنان بازی ترشی با 24 مورد دیگر است که با شیوع در بزرگسالان و نوجوانان چالش مرکز کانادای مرکزی در تندر خلیج همراه است.

دکتر استوارت کندی ، مدیر حادثه پاسخ COVID-19 مرکز علوم بهداشتی منطقه ای تندر خلیج ، گفت: “اگر این اتفاق در ماه مارس رخ دهد ، من واقعاً نگران می شوم.”

“اما به دلیل اقدامات احتیاطی که از ماه مارس در بیمارستان منطقه انجام داده ایم ، به دلیل یادگیری هایی که از ماه مارس داشته ایم ، می دانم که برای هجوم COVID-19 به بیمارستان بسیار آماده هستیم.”

یک بیمار COVID-19 در بیمارستان

کندی گفت که یک بیمار مبتلا به COVID-19 در حال حاضر در بیمارستان بستری است. آن فرد با علائم خفیف ویروس و همچنین سایر بیماری های دیگر وارد این بیماری شد.

یک واحد COVID-19 در بیمارستان منطقه ای در اوایل همه گیری ایجاد شده بود ، اما در ژوئیه متوقف شد.

با برنامه ریزی بیمارستان ، تعداد واحدهای بیمار با ویروس در این مرکز شش برابر می شود و می تواند ظرف دو روز فعال شود.

کندی گفت ، بر خلاف ماه مارس که اقدامات جراحی انتخابی و اقدامات تشخیصی سرپایی تا حد زیادی متوقف شده بود ، مقامات بیمارستان مصمم هستند که سعی کنند این خدمات را تا آنجا که ممکن است در دسترس داشته باشند.

دکتر استوارت کندی ، مدیر حوادث برای پاسخ COVID-19 در مرکز علوم بهداشتی منطقه ای تندر خلیج در یک کنفرانس خبری مارس صحبت می کند. (اخبار CBC)

کندی گفت: “ما از آموخته های ما می دانیم که قبلا مرگ و میر از متوقف کردن همه کسانی که روش های به مراتب بیشتر از خطر COVID-19،”.

کندی گفت که بیمارستان در روز پنج شنبه 85 درصد ظرفیت داشت و 30 تخت اضافی که اخیراً توسط استان تأمین می شود ، در صورت افزایش حجم بیمار ، تأمین می شود.

وی گفت: این بیمارستان قادر است از سایر مراكز بهداشتی منطقه ای پشتیبانی كند ، به ویژه پس از اعلام مانیتوبا فقط انتقال بیماران شمال غربی انتاریو را كه به شدت بیمار هستند و تهدیدكننده زندگی هستند در صورت كاهش زمان سفر بیشترین سود را خواهد داشت.

این بیمارستان پس از اطلاع از اینكه یك دانشجوی دانشكده پزشكی شمال انتاریو در محوطه دانشگاه لیك هد مورد تایید است ، درگیر همان چیزی است كه كندی آن را “تحقیق فعال” توصیف كرد ، هر چند كندی گفت كه اطلاعات اولیه نشان می دهد كه هیچ خطری برای بیمارستان یا بیمارستان وجود ندارد. .