RCMP می گوید، یک جوان 18 ساله به ضرب گلوله پلیس در Portage la Prairie کشته شد

ناظر پلیس مانیتوبا در حال تحقیق پس از آن است که یک مرد 18 ساله با شلیک گلوله پلیس در Portage la Prairie، Man.، در اوایل صبح چهارشنبه کشته شد.

Mounties در اواخر روز چهارشنبه در یک بیانیه خبری گفت که RCMP در حوالی ساعت 1:05 صبح در یک ساختمان آپارتمانی در خلیج Hazel در شهر در حدود 80 کیلومتری غرب وینیپگ به یک آشوب خانگی فراخوانده شد.

بر اساس گزارش های RCMP، واحد تحقیقات مستقل مانیتوبا، که تمام حوادث جدی مربوط به پلیس در استان را بررسی می کند، گفت که این حادثه زمانی آغاز شد که یک زن ناشناس شروع به کوبیدن درب کرد و گفت که دوست پسرش قصد کشتن او را دارد.

RCMP گفت که این زن سالم در آپارتمان دیگری پیدا شده است. اما زمانی که آنها به آپارتمان این مرد رفتند، پلیس گفت که “با یک اسلحه روبرو شده اند.”

واحد تحقیقات مستقل مانیتوبا در بیانیه خبری خود گفت که در آن زمان بود که دو افسر در حوالی ساعت 1:07 بامداد “ناموفق” تفنگ های شوکر خود را به کار گرفتند، در حالی که یک افسر اسلحه خود را شلیک کرد.

بر اساس بیانیه سازمان دیده بان، تلاش های احیا انجام شد، اما مرگ مرد اعلام شد.

RCMP گفت که یک افسر جراحات جسمی جزئی داشته است.

ناظر پلیس گفت که تیمی از بازرسان بلافاصله به آپارتمان اعزام شدند.

از آنجایی که فردی درگذشت، این سازمان اعلام کرد که درخواست یک ناظر غیرنظامی را از کمیسیون پلیس منیتوبا خواهد کرد.

از هرکسی که آنچه اتفاق افتاده را دیده است یا اطلاعات یا فیلم ویدئویی دارد که ممکن است به بازرسان کمک کند، درخواست می شود با واحد تحقیقات مستقل منیتوبا به شماره 1-844-667-6060 تماس بگیرند.