Winnipeg Sea Bears اولین بازی خانگی خود را در مقابل تماشاگران فروخته شده به پایان رساند

Winnipeg Sea Bears اولین بازی خانگی خود را در روز شنبه در مقابل ونکوور Bandits در مقابل جمعیتی که در مرکز زندگی کانادا فروخته شده بودند، بردند.

جدیدترین تیم لیگ برتر بسکتبال کانادا با نتیجه 90 بر 85 ونکوور را شکست داد.

پیش از بازی روز شنبه، مربی مایک تیلور گفت که تیم از هیجان هواداران برای تیم جدید قدردانی کرده است و در کمپ تمرینی که در 19 می افتتاح شد، سخت کار کرده است تا یک برد کسب کند.

او گفت: “ما می توانیم شور و اشتیاق، انرژی را در شهر احساس کنیم.”

من فکر می‌کنم استقبال شهر از Sea Bears بسیار بزرگ خواهد بود و ما می‌خواهیم به آنجا برویم و قلبمان را در بازی بگذاریم و بازی کنیم تا جایی که می‌توانیم بدون شک با یک برد شروع کنیم.»

یک مرد سفیدپوست با یک پیراهن بسکتبال سفید با حروف سبز در کنار یک مرد سیاه پوست با یک پیراهن مشکی با حروف سبز ایستاده است.
خرس‌های دریایی وینیپگ قبل از بازی خود در برابر ونکوور باندیتز در روز شنبه، 27 می 2023 تمرین می‌کنند. (Prabhjot Lotey/CBC)

بلیت های بازی روز شنبه فروخته شد.

طرفداران بعد از ظهر شنبه برای یک مهمانی قبل از بازی در میدان True North جمع شدند.

چهار کودک با دو تابلو در دست تشویق می‌کنند که می‌گوید «برو خرس‌های دریایی برو»، و یک پسر با موهای قهوه‌ای متوسط ​​که در هوا می‌پرد.  دو بزرگسال با پیراهن سبز آبی با آرم خرس به نظر می رسند.
طرفداران بسکتبال بعدازظهر شنبه قبل از اولین بازی خانگی وینیپگ سی بیرز در میدان True North جمع شدند. (پرابهجوت سینگ لوتی/CBC)

یکی از این هواداران مایک جانستون بود که گفت تیم های جدید برای شهر معنی زیادی دارند.

او گفت: «از اینکه چقدر این تیم را دوست دارم خجالتی نیستم.

فکر می‌کنم برای شهر فوق‌العاده است، و از روزهای تندر منتظر آن بودم، بنابراین برای شهر بسیار بزرگ است.»

یک مرد سفیدپوست با موهای خاکستری کوتاه صدای تشویقش را برمی انگیزد.
گابریل لانگلویس که بیشتر با نام Dancing Gabe شناخته می شود، در یک مهمانی قبل از بازی در میدان True North Square برای اولین بازی خانگی Winnipeg Sea Bears در شنبه، 27 می 2023، تشویق می کند. (پرابهجوت سینگ لوتی/CBC)

گلن یانگ، نگهبان خرس دریایی، گفت که او از قبل این عشق را احساس کرده است.

او گفت: “شما می توانید بگویید که شهر برای یک تیم بسکتبال حرفه ای در اینجا آماده است و امیدوارم ما محصول خوبی ارائه دهیم.”

فکر می کنم برای همه هیجان انگیز است زیرا برای ما جدید است، برای هواداران جدید است و همه احساس می کنند بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان هستند.

مردی با یک بز در حال صحبت با یک خبرنگار ایستاده است.
گلن یانگ، گارد پوینت گارد وینیپگ سی بیرز گفت که می تواند بگوید که شهر از داشتن یک تیم جدید طرفدار بسکتبال برای ریشه یابی هیجان زده است. (پرابهجوت سینگ لوتی/CBC)

خرس های دریایی روز پنجشنبه به مصاف برامپتون هانی بجرز می روند.

بازی خانگی بعدی آنها در 12 ژوئن است، زمانی که آنها با ادمونتون استینگرز بازی می کنند.