RCMP برای بررسی اقدامات اعضا ، آموزش افسران ایمنی جامعه پس از انتشار فیلم

مقامات RCMP متعهد شده اند كه ارزیابی كاملی از اقدامات اعضای آن و آموزش افسران ایمنی جامعه را انجام دهند ، پس از آنكه سی بی سی نیوز فیلم ویدئویی از زن جوانی را كه در ناخواسته در گروه تامپسون در منزل بیهوش شده بود ، در سال 2018 به دست آورد.

جنستا گارسون که در آن زمان 19 ساله بود ، شب 6 ژانویه 2018 به ظن مستی بازداشت شد. در حالی که در گروه RCMP بود ، درگیری با یک مأمور ایمنی باعث شد پس از پرتاب کمربند به سمت وی ​​، در چانه مشت شود.

او را بیرون کشیدند و به داخل سلول نزدیک او کشاندند.

جین مک لاتچی ، افسر فرمانده مانیتوبا RCMP ، در بیانیه ای که روز سه شنبه از طریق ایمیل ارسال شد ، گفت: “تماشای ویدئویی که روز گذشته منتشر شد دشوار بود و من تشخیص می دهم که بسیاری از مردم در مورد آنچه در منطقه سلول جدا شده تامپسون رخ داده است نگران هستند.”

“بگذارید صریح بگویم که امنیت و امنیت هر کسی که بازداشت می شود از اهمیت بالایی برخوردار است و استفاده از زور یا اعمال خشونت در منطقه سلول ما توسط هر شخصی نگران کننده است.”

جنستا گارسون در گروه RCMP در تامپسون ، من بازداشت شد. در تاریخ 6 ژانویه 2018 پس از اینکه مأموران به او مست بودن مشکوک شدند. این فیلم امنیتی است که از آن شب گرفته شده است و نشان می دهد یک افسر وی را بیهوش می کند. 1:49

MacLatchy در این بیانیه گفت كه RCMP هنگام وقوع حادثه را مورد بررسی قرار داد و تصمیم گرفت اتهامی را به مأمور ایمنی كه مشت را پرتاب كرده اتهام ندهد.

با این حال ، پس از اینکه سی بی سی نیوز فیلم را از طریق یک درخواست دادگاه بدست آورد و آن را منتشر کرد ، وی گفت که آیا کارهایی که افسران RCMP باید متفاوت انجام می دادند وجود دارد یا خیر.

وی گفت: “من برای ارزیابی بیشتر وضعیت خواستم تا مشخص شود آیا RCMP در آن روز و روزهای پس از حادثه می توانست بهتر عمل کند.”

MacLatchy تأكید كرد كه حتی اگر مأمور ایمنی كه به گارسون برخورد كرده در RCMP كار نمی كند ، این مسئولیت اطمینان از ایمن بودن همه افراد به سلولهایشان را بر عهده دارد.

مأموران ایمنی در شهر تامپسون به کار گرفته می شوند و در صورت مشکوک بودن به مستی در ملا to عام ، قدرت بازداشت شخصی را تحت قانون بازداشت افراد مست دارند.

وی گفت RCMP استفاده از آموزش نیرویی را که افسران ایمنی از طریق شهر تامپسون می بینند بررسی می کند و بررسی می کند که آیا به این مورد به روزرسانی می شود.

“به عنوان یک سازمان ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که هر افسر صلح که به سلولهای ما دسترسی داشته باشد ، آموزشهای لازم را دارد ، خصوصاً در مورد استفاده از زور.”

متعهد به کاهش تعداد IPDA است

وی همچنین به تعداد زیادی دستگیری تحت قانون بازداشت افراد مسکر (IPDA) طی پنج سال گذشته در شمال منیتوبا پرداخت.

وی افزود تعهد اخیر دولت مانیتوبا برای تأمین بودجه یک مرکز هشدار 2.8 میلیون دلاری به رسیدگی به این مسئله کمک خواهد کرد.

وی گفت: “همه ما می دانیم که یک بلوک سلول جدا شده بهترین مکان برای اسکان افراد مست نیست ؛ با این حال ، گاهی اوقات گزینه دیگری وجود ندارد.”

“من می توانم به شما اطمینان دهم که افسران ارشد ما در حال همکاری با استان و شرکای مختلف در بخش های مختلف برای یافتن راه حل هایی هستند که شامل دستگیری افراد و قرار دادن آنها در سلول های ما نباشد.”