DeMille می گوید ، منطقه Thunder Bay می تواند در مرحله زرد چارچوب COVID-19 قرار گیرد

افسر پزشکی بخش ناحیه تندر خلیج انتظار دارد تا پایان هفته بداند که آیا منطقه به منطقه زرد پروتکل همه گیر استان منتقل می شود یا خیر.

از آنجا که در ابتدای ماه معرفی شد ، منطقه Thunder Bay در پایین ترین سطح – مرحله سبز یا پیشگیری – از چارچوب COVID-19 کدگذاری شده در انتاریو بوده است. این مقیاس دارای پنج مرحله است – سبز ، زرد (محافظت) ، نارنجی (محدود) ، قرمز (کنترل) و قفل کردن – هر کدام با افزایش سطح بهداشت عمومی و محدودیت های ایمنی محل کار.

از 6 نوامبر ، 69 مورد تأیید شده وجود دارد که 37 درصد از کل محلی را از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر تشکیل می دهد.

دکتر جانت دمیل گفت که منطقه خلیج تندر قطعاً وارد موج دوم شده است.

دمیل گفت: “ما مطمئناً در تابستان و چند ماه اول پاییز خیلی خوب عمل کردیم ، اما به نظر می رسید که این شرایط چند هفته قبل به طرز چشمگیری تغییر کرده است.”

دمل گفت که او از روند چگونگی تصمیم گیری استان برای انتقال واحدهای بهداشتی به یک منطقه دیگر کاملاً آگاه نیست.

هفته گذشته ، تعدادی از واحدهای بهداشتی در یک گروه با ریسک بالاتر قرار گرفتند که بیشتر آنها در روز جمعه اعلام شد تا از روز دوشنبه بعدی اعمال شود. بهداشت عمومی سودبوری و منطقه اولین واحد بهداشتی در انتاریو بود که از منطقه سبز خارج شد.

این استان تعدادی از عوامل را در نظر می گیرد ، از جمله تعداد موارد جدید متناسب با جمعیت و درصد مثبت بودن آزمون. مرحله بعدی از رنگ سبز زرد یا محافظت است که به گفته وب سایت استان ، اجرای هدفمندی ، جریمه ها و آموزش افزایش یافته است.

دمیل گفت: “ما در حال بررسی این هستیم كه رنگ زرد به چه معناست و اگر آن مسیر را طی كنیم ، مطمئناً می توانیم از مشاغل تحت تأثیر قرار بگیریم.”

قرار گرفتن در معرض قابل توجه

افزایش اخیر موارد تا حدود زیادی با دو مورد شیوع ارتباط دارد. شیوع در چالش بزرگسالان و نوجوانان در مراکز مردان و زنان کانادا مرکزی در تندر بی با 24 مورد همراه بوده است ، در حالی که واحد بهداشت گفت 29 مورد در شیوع مربوط به بازیکنان ترشی باز تایید شده است.

از افرادی که بین 3 نوامبر و 13 نوامبر در چهار مکان داخل منزل بازی می کردند ، از بازیکنان راکتبال ، نوعی ورزش راکت بازی می کنند ، بلافاصله جدا شده و با واحد بهداشت تماس بگیرند.

دمیل گفت: “همانطور كه ​​ما شروع به فهمیدن فوتبال ترشی و نحوه بازی ها و جلسات كردیم ، این نگرانی قابل توجهی را ایجاد می كرد كه ویروس می تواند در آن رویدادها منتقل شود.”

“این می تواند از طریق تعدادی از افراد منتقل شود و البته همه این افراد زندگی خود ، خانه های خود و کارهایی را که به آنجا می روند دارند. ما می دانستیم که به طور بالقوه می تواند یک تماس قابل توجه با پیامدهای قابل توجه باشد.”

دمیل گفت که واحد بهداشتی در حال برنامه ریزی است تا بازرسان بهداشت عمومی از هر تأسیسات غذا و نوشیدنی در منطقه ، كه وی آن را رعد و برق رستوران نامید ، بازدید كنند تا مطابقت با اقدامات و محدودیت ها را بررسی كند.