40٪ مثبت بودن تست COVID-19 برای منطقه اشتاینباخ برای ساکنان ، کارگران مراقبت های بهداشتی نگران کننده است

همانطور که تعداد پرونده های COVID-19 در سراسر مانیتوبا رشد می کند ، در جنوب وینیپگ در استینباخ جهشی اتفاق می افتد که کارگران مراقبت های بهداشتی و ساکنان آن را بسیار نگران کرده است.

در شهری که فقط 50 کیلومتر با پایتخت فاصله دارد ، صدها نفر به ویروس مبتلا هستند. در شش خانه مراقبت شخصی و امکانات کمک به زندگی شیوع دارد. سخنگوی استان روز شنبه گفت که از زمان آغاز شیوع بیماری همه گیر ، 25 نفر در اشتاینباخ و مناطق اطراف آن جان خود را از دست داده اند.

“وقتی آن اشتاینباخ را شنیدم [health district’s] میزان مثبت 10 روزه 40 درصد بود ، من با صدای بلند نفس نفس می زدم. “گفت دکتر جیگی اسلر ، جراح گوش ، حلق و بینی در وینیپگ که رئیس سابق انجمن پزشکی کانادا است.

“ما باید رفتارهای خود را تغییر دهیم تا اکنون این تعداد کاهش یابد.”

دکتر برنت روسین ، رئیس بهداشت عمومی مانیتوبا ، روز جمعه به خبرنگاران گفت که تعداد در منطقه به طور نامتناسبی زیاد است ، افزود که در استاینباخ ، 30 تا 40 آزمایش هر روز مثبت می شود.

تماشا کنید | روسین گسترش “نامتناسب” در بهداشت جنوبی را بیان می کند:

پزشک ارشد مانیتوبا مردم را در استاینباخ ، استیو اصرار کرد. آن ، هانوفر و دیگر جوامع در منطقه جنوب بهداشت به رعایت دستورالعمل های بهداشت عمومی برای کاهش میزان مثبت بودن آزمایش و جلوگیری از شیوع در منطقه پایبند هستند. 1:55

اسلر می گوید این اعداد می توانند حتی بیشتر باشند زیرا فقط یک سایت آزمایش در استاینباخ وجود دارد.

“هنگامی که آزمایش گسترده ای را که ایده آل است ، ندارید ، همیشه تعجب می کنید که اعداد واقعاً چقدر بالا هستند. مطمئناً وقتی نرخ مثبت بودن آزمون را 40 درصد مشاهده می کنید ، واقعاً سوال می کند که میزان انتشار در جامعه چقدر است ، ” او گفت.

“تعداد واقعی مبتلایان به COVID احتمالاً به مراتب بیشتر از این است …. این صحبت درمورد جامعه ای است که نیاز به آزمایش بیشتری دارند.”

استر ریمر نیز نگرانی های اسلر و روسین را تکرار می کند و میزان مثبت بودن آزمایش را که می تواند مثبت باشد – “غیر قابل قبول” خواند.

وی گفت: “این واقعیت را واقعی می کند و به ما کمک می کند درک کنیم که باید محدودیت ها را دنبال کنیم و از افرادی که آسیب پذیرتر هستند آگاهی داشته باشیم.”

“هیچ یک از ما از این محدودیت ها لذت نمی بریم. همه آرزو می کنیم بتوانیم در کنار خانواده خود باشیم. اما در این مرحله ، ما باید به افراد دیگر فکر کنیم و آنچه را که برای همه بهتر است انجام دهیم.”

در همین حال ، هندریک ون دربرگن ، ساکن استاینباخ معتقد است که برخی از افراد در منطقه احساس امنیت کاذب داشتند و هنگامی که صحبت از رعایت موارد ضروری برای مسافت فاصله فیزیکی ، پوشیدن ماسک صورت و برقراری حداقل تماس با افراد خارج از خانه آنها شد ، نگهبانان خود را از کار انداختند. .

او می گوید اکنون مردم منطقه با چنین عواقبی روبرو هستند و این نگران کننده است.

وی گفت: “من برخی از شرایط سلامتی زمینه ای را دارم.” “من چند سال پیش دچار مینی سکته مغزی و برخی از مشکلات قلبی شدم. بنابراین این یک نگرانی است ، واقعاً همین طور است.”

ارل فانک شهردار اشتاینباخ است. او می گوید که نگران میزان مثبت بودن تست در منطقه است و از سایت آزمایش دیگری استقبال می کند. (گری سلیلاک / CBC)

ارل فانک ، شهردار اشتاینباخ می گوید امیدوار است اعضای جامعه کارهای درست را انجام دهند.

“بسیار مأیوس کننده است. [The test positivity rate] بسیار بالا است و ما کارهای زیادی پیش رو داریم ، اما من معتقدم که می توانیم آن را پایین بیاوریم. “

یک هفته قبل ، بیش از 100 نفر – که تعدادی از آنها از خارج از شهر آمده بودند – در اعتراض به محدودیت های بهداشت عمومی در استاینباخ تجمع کردند. برخی از آنها به طور شفاهی نسبت به افسران استانی كه جریمه می كردند ، توهین می كردند و منجر به این شد كه نخست وزیر برایان پالیستر ، روسین و بسیاری دیگر اقدامات معترضان را علناً محكوم كنند.

معترضین شنبه گذشته در این راهپیمایی در استینباخ ماسک محافظتی یا فاصله فیزیکی نداشتند. برخی از معترضین ، مانند مردی که پرچم وارونه کانادا را در دست داشت ، ماسک می زدند تا چهره خود را مبهم کنند. (Austin Grabish / CBC)

فانک می گوید اقدامات معترضین نمایندگی دقیق شهروندان شهر وی نیست.

وی گفت: “رانندگی در خیابان اصلی با اهانت به توهین ، این استینباخی نیست که من می شناسم.” “قلب اشتاینباخ سخاوتمندانه است ، بخشنده و دلگرم کننده است.”

شهردار معتقد است که بیشتر مردم در این شهر به قوانین بهداشت عمومی عمل می کنند.

وی گفت: “هر وقت کسی را می بینم ، ماسک زده است ، آنچه را که لازم است انجام می دهند.”

هیچ سخنی از مقامات بهداشت عمومی در مورد اینکه آیا سایت های آزمایش بیشتری به اشتاینباخ می آیند ، وجود ندارد ، اما فانک می گوید که از آنها استقبال می کند.

صرف نظر از این ، اسلر می گوید که اصول هنوز هم اعمال می شود.

“ما نباید منتظر باشیم که بدانیم میزان واقعی مثبت چیست. اکنون زمان آن فرا رسیده است که خانه را منزوی کنید ، فقط برای سفرهای ضروری بیرون بروید و اگر مجبور به بیرون رفتن هستید ، ماسک بزنید.”

مانیتوبا در حال گزارش 387 مورد جدید COVID-19 شنبه است. ده نفر دیگر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند. و همانطور که آستین گرابیش از CBC به ما نشان می دهد ، COVID اکنون در خارج از مرکز استان با تعداد نگران کننده ای در حال گسترش است. 2:13