365 مورد جدید COVID-19 ، 11 مرگ در مانیتوبا در روز یکشنبه

این استان در یک خبرنامه می گوید ، 365 مورد جدید COVID-19 در مانیتوبا وجود دارد و 11 نفر دیگر بر اثر بیماری فوت کرده اند.

هم اکنون 336 نفر در بیمارستان با COVID-19 رکورددار هستند ، در حالی که در روز شنبه 327 نفر بود. در این گزارش آمده است ، از این تعداد ، 44 نفر تحت مراقبت های ویژه هستند.

در این گزارش آمده است: آخرین مرگ ها منجر به مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در مانیتوبا به 301 نفر شده است.

مرگ های اعلام شده در روز یکشنبه شامل 9 مورد مربوط به شیوع شناخته شده در سراسر استان است. سه نفر از افرادی که درگذشتند با خانواده مقدس مقدس در وینیپگ مرتبط هستند: دو مرد (70 تا 80 ساله) و یک زن 90 ساله.

در این گزارش ، مرگ دیگری که روز یکشنبه در ارتباط با شیوع در منطقه بهداشتی وینیپگ اعلام شده است ، زنی در حدود 80 سالگی است که با فرد داگلاس لژ ارتباط دارد ، زنی در حدود 80 سالگی با پارک مانور مراقبت و زنی در حدود 90 سالگی با مرکز مراقبت چارلزوود مرتبط است.

بیش از سه چهارم کل مرگ COVID-19 مانیتوبا در این ماه اتفاق افتاده است. (برایس هوی / CBC)

در خارج از وینیپگ ، آخرین مواردی که مرگ و میر مربوط به شیوع آن اعلام شده است ، زنی در حدود 90 سالگی است که با خانه سالمندان Rest Haven در استینباخ مرتبط است ، زنی در حدود 80 سالگی با خانه مراقبت شخصی ویلا یوویل در است. آن و زنی در حدود 80 سالگی با منو هوم در گرونتال پیوند داشتند.

در این گزارش آمده است: مرگ و میرهای باقیمانده که روز یکشنبه اعلام شد یک مرد 60 ساله از منطقه بهداشت وینیپگ و یک زن 80 ساله از منطقه بهداشت شمال است.

این به روزرسانی یک روز پس از آن منتشر شد که مانیتوبا خبر از مرگ پسری زیر 10 سال از COVID-19 ، جوانترین استان در این بیماری تسلیم کرد.

این استان شیوع COVID-19 را در بخش بستری مراقبت های حاد در مجتمع بهداشتی Pas ، بیمارستان عمومی سنت آنتونی اعلام کرده است. در این گزارش آمده است که سایت به سطح قرمز حساس در سیستم پاسخ همه گیر منتقل شده است.

در این گزارش آمده است که میزان مثبت بودن آزمون آزمایشی پنج روزه منیتوبا ، به طور متوسط ​​از آزمایشات COVID-19 که دوباره مثبت هستند ، دوباره به 13.3 درصد کاهش یافته است. در وینیپگ ، این نرخ اکنون 13.5 درصد است.

میزان مثبت بودن آزمون در هر دو وینیپگ و مانیتوبا به طور کلی در روز یکشنبه نسبت به روز قبل کمی افت کرد. (برایس هوی / CBC)

در این گزارش آمده است كه پرونده COVID-19 كه قبلاً اعلام شده بود ، روز شنبه از كل پرونده های مانیتوبا حذف شد ، پس از تحقیقات نشان داد كه این مورد بیماری ناشی از ویروس جدید کرونا نیست.

دو سوم موارد یکشنبه در وینیپگ است

در حال حاضر 16،483 مورد COVID-19 در مانیتوبا شناسایی شده است ، از جمله 71010 مورد بهبود یافته است. 9،172 نفر دیگر هنوز فعال در نظر گرفته می شوند ، اگرچه مدیر ارشد بهداشت عمومی استان استرالیا دکتر برنت روسین قبلاً گفته بود که این تعداد به دلیل تعداد زیادی ورودی اطلاعات ، متورم است.

در این گزارش آمده است ، دو سوم موارد اعلام شده در روز یکشنبه (241) در منطقه بهداشتی وینیپگ است ، در حالی که کمتر از یک پنجم (71 مورد) در منطقه بهداشت جنوبی است. 27 نفر دیگر در منطقه بهداشتی شمال هستند ، 17 نفر در منطقه بهداشتی اینترلاک-شرقی و 9 نفر در منطقه بهداشت کوه Prairie.

در همین حال ، افرادی که صبح یکشنبه سعی داشتند در یک کلیسا در نزدیکی کلیسای نزدیک اشتاینباخ شرکت کنند ، توسط پلیس مسدود شدند.

وزیر کلیسای خدا توبیاس تیسن گفت تا آنجا که وی می داند ، هیچ کس به دلیل شکستن دستورات بهداشت عمومی که در پنج نفر جمع شده بود و دستور می داد خدمات مذهبی کاملاً آنلاین حرکت کنند ، جریمه نشد.

کلیسای اسپرینگز در وینیپگ نیز آخر هفته خدمات رانندگی برگزار کرد ، اگرچه استان گفت در مورد اینکه آیا کسی جریمه شده است تا روز سه شنبه به روزرسانی نمی شود.

استان در اوایل صبح یکشنبه در یک خبر گفت ، آخرین مرکز انزوا در مانیتوبا برای افرادی که بی خانمان هستند در مراحل مختلفی آغاز می شود. در این سایت 138 اتاقه تعداد مراکز انزوا در وینیپگ به 5 مرکز رسیده است.

سایتهایی که احتمال قرار گرفتن در معرض COVID-19 وجود داشته است ، بر اساس مناطق در وب سایت استان ذکر شده است.

در این گزارش 3،158 آزمایش COVID-19 دیگر در روز شنبه در مانیتوبا انجام شده است ، که از اوایل فوریه در کل استان به 352،437 رسیده است.