2 نوجوان پس از درگیری شامل اسپری خرس و اسلحه گرم در کیلدونان پیس: پلیس متهم شدند

دو نوجوان وینیپگ پس از اینکه پلیس وینیپگ اعلام کرد روز دوشنبه در یک دعوا در مرکز خرید کیلدونان پلیس شرکت داشتند، به حمله با سلاح متهم شدند.

پلیس در یک بیانیه خبری روز سه شنبه گفت که افسران حوالی ساعت 4:20 بعد از ظهر به گزارشی مبنی بر تیراندازی در بلوک 1500 خیابان ریجنت، بلوکی که محل کیلدونان را نیز شامل می شود، پاسخ دادند.

چندین واحد پلیس، از جمله اعضای تیم پشتیبانی تاکتیکی، پاسخ دادند و متوجه شدند که یک پسر 17 ساله قبلاً توسط نیروهای امنیتی کیلدونان و یک افسر پلیس وینیپگ که خارج از وظیفه بود، دستگیر شده بود.

پلیس گفت که آن نوجوان یک اسلحه گرم بدلی، مملو از فشنگ های خالی، بر روی خود داشت که او را بازداشت کردند.

پلیس گفت که این جوان 17 ساله نیز اسپری خرس شده بود. وی در محل مورد مداوا قرار گرفت.

یک خودروی پلیس و چند افسر در یک روز آفتابی بیرون از یک مرکز خرید دیده می شوند.
پلیس می گوید یک جوان 16 ساله و یک نوجوان 17 ساله که یکدیگر را نمی شناختند با هم درگیر شدند که به شکل فیزیکی در آمد. هر دو متهم به ضرب و جرح با سلاح شده اند. (رندال مک کنزی/سی بی سی)

به گفته پلیس، ماموران همچنین پسر 16 ساله‌ای را پیدا کردند که بر اثر اصابت سلاح گرم به قسمت بالایی بدنش آسیب‌های جزئی دیده بود. وی با وضعیت پایدار به بیمارستان منتقل شد و برای جراحات وارده تحت مداوا قرار گرفت.

پس از بررسی، واحد جرایم عمده پلیس آگاهی متوجه شد که این دو پسر – که همدیگر را نمی‌شناختند – درگیر مشاجره شده‌اند که فیزیکی شد. پلیس ادعا می کند که نوجوان 16 ساله با اسپری خرس به نوجوان 17 ساله حمله کرد و نوجوان بزرگتر سپس اسلحه گرم را به سمت نوجوان 16 ساله شلیک کرد.

این جوان 16 ساله اکنون به اتهام ضرب و شتم با سلاح و نگهداری اسلحه متهم شده است. این جوان 17 ساله به ضرب و جرح با سلاح و استفاده از سلاح گرم در حین ارتکاب یک جرم قابل کیفرخواست متهم است.

یکی از سخنگویان کیلدونان پلیس که روز دوشنبه توسط سی‌بی‌سی تماس گرفت، گفت که مرکز خرید از این حادثه مطلع بوده است، اما از آنجایی که تحقیقات ادامه دارد، نمی‌توان اظهار نظری کرد.