1+9 فروشگاه اینترنتی معتبر در سال 1400

از طرفی باید در نظر گرفت فروشگاه های آنلاین خرید حضوری ندارن و تعامل با مشتری صرفا با تماس و چت پشتیبانی هست و مشتری ممکنه از صحبت ها طور دیگه ای برداشت کنه. یکی از امکانات فوقالعاده ی این سایت منوی جمع و جور و کوچکی هست که در سمت راست قرار داره و به رنگ قرمزه و کاربر ممکنه هر لحظه روش کلیک کنه تا از محتویاتش با خبر شه.

بجز این تخفیف های فصلی این فروشگاه تخفیف های دائمی هم روی بعضی از محصولاتش داره. البته خب طی چند وقت اخیر یه مقداری در کیفیت کالا و خدمات رسانی ضعیف تر شده نسبت به قبل، اما همچنان استحقاق این رو داره که در صدر برترین فروشگاه های آنلاین کشور قرار بگیره.

اما خب در مجموع میشه گفت که یه فروشگاه آنلاین حداقل نیازه که ۱۶ ساعت در روز رو بتونه خدمات رسانی بکنه و خب پاسخ بده به نیاز و پرسش های کاربرانش و به نظر من این موضوع میتونه باعث بشه که یه فروشگاه اینترنتی در قلب مردم جای بگیره و بتونه بعنوان بهترین فروشگاه آنلاین شناخته بشه! منویی که محصولات سایت رو به دسته بندی های مناسبی تقسیم کرده و کاربر میتونه با کمترین حرکت موس وکلیک به محصول مورد نظر خودش برسه. بهترین فروشگاه اینترنتی ایران توی سال ۱۴۰۰ بنظر من میتونه دیجی کالا باشه.

رابط کاربری سایت، منوها، قالب سایت و دیگر ویژگی ها فروشگاه زنبیل رو بهترین فروشگاه آنلاین در سال ۱۴۰۰ از دید کاربران قرار داده. بعضی هاش که دارای زیرمنو های کمتری هستند با فونت درشت و عکس همراه هستن و بخش هایی مثل مواد غذایی و بهداشت و سلامت که دارای زیرمنو های بیشتری هستن با فونت کوچیکتر و دسته بندی دیگه ای نشون داده میشن.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروشگاه اینترنتی چراغ برق لطفا به بازدید از وب سایت ما.