15 مارک بهترین کرم پودر ایرانی و خارجی [پوششدهی عالی]

مدل مایع برای ارائه یک زیرساز عالی و پوششدهی خوب، بسیار مناسب است و یکی از محبوبترین گزینههای موجود در بین خانمها محسوب میشود. کرم پودر مایع لورآل خاصیت ضدآب بودن آن باعث میشود در برابر تعریق هم مقاوم باشد. کرم پودر خاویار ولنسی به علت دارا بودن چندین ماده موثر رطوبت رسان، توانایی بالا در حفظ رطوبت طبیعی پوست صورت را دارد. کرم پودر دائم چقدر در روشن شدن پوست تاثیر دارد؟ در نتیجه بهتر است این افراد در فواصل و شرایط آب و هوایی متفاوت از چند نوع کرم پودر استفاده نمایند. هنگام خرید کرم پودر که در برندهای مختلفی وجود دارد، بهتر است به اصل بودن محصول توجه کنید.

لازم به ذکر است که به برخی از تاثیرات اثباتشده کرم پودر vov و درصد موثر بودن این کرم پودر اشاره کنیم: خاصیت آب رسانی و مرطوبکنندگی ۵/۸۲ درصد، یکدست کردن کردن و پوششدهی همه ی پوست بلادرنگ پس از استفاده ۸/۹۶درصد، کاهش دادن سطح قرمزی جای جوش ها و یا لکهای پوستی تا ۴/۷۱ درصد، هماهنگی و هماهنگ سازی رنگ پوست ۷/۹۳ درصد، روشن سازی و جوان سازی پوست صورت تا ۸۱ درصد. اگر پوست به محض استفاده آن را به خود جذب می کند، بهتر است که از محصول چرب تری استفاده شود.

اگر به دنبال کرمی هستید که برای روزمره مناسب باشد، یک پایه با پوشش متوسط بهترین گزینه است. روشن یا تیره هدف استفاده از کرم پودر یا همان زیرسازی آرایش، این است که پوست حالت یکنواخت و آماده برای آرایش پیدا کند. در مقایسه با سایر زیرسازهای آرایش، مدل پودری فشرده خاصیت جذب کرم پودر ربیتر خوبه عالی دارد. همچنین فونداسیون کرم با فرم فشرده میتواند به شما کمک کند تا یک پوست مات داشته باشید.

کرم پودرهای دیور، رطوبترسانی را برای پوست انجام داده و اجازه میدهند که پوست بعد از پوششدهی براحتی تنفس کند. خرید لوازم آرایشی میتواند برای هر خانمی لذتبخش باشد، اما بهتر است متناسب با تیپ پوستی خود اقلامی را که نیاز دارید، تهیه کنید. محصولات براق روی پوستهای معمولی تا خشک بهتر عمل میکنند اما این درخشندگی برای پوست چرب اصلا مطلوب به نظر نمیرسد.