,اخبار" />



اما استاد محمد واعظی در اولین جلسه ی عربی گفتند ” ببین قرار نیست شما عربی حرف زدن رو یاد بگیرید فقط قراره یاد بگیرید چجوری تست عربی رو بزنید” که واقعا هم همین پکیج مثلثات حرف آخر استاد منتظری گونه بود. قرار بود در کلاس های استاد و.اعظی شرکت کنم ولی به دلایلی فرصت نشد و گفتند که ایشان دی وی دی هم در حرف آخر حرف آخر دارند. با خود میگوید که من برای این تست در جلسه ی کنکور 5 دقیقه وقت گذاشتم و در آخر هم اشتباه زدم اما استاد منتظری زیر 20 ثانیه فقط با الگوی ماشین (که این الگو را در ریاضی جامع 1 حرف آخر تدریس میکنند) حل میکنند. روشی که در حرف آخر استفاده میشود را در هیچ منبع آموزشی دیگری نمیتوان یافت مثلا در هفت الگوی زیست در حدود سه ساعت 7 الگو را یاد خواهید گرفت که با استفاده از آنها دیگر لازم نیست کل صورت سؤال را بخوانید بلکه با خواندن نصف سؤال یا حتی کمتر از نصف سؤال شما به پاسخ صحیح دست پیدا میکنید و میدانید با استفاده از این روش چقدر در زمان شما صرفه جویی میشود. اما قبل از ادامه مطلب مشاورین ارشد حرف آخر را به شما عزیزان معرفی کنیم که تاثیر زیادی را در موفقیت شما میتوانند ایفا کنند قبل از تهیه محصولات پیشنهاد میکنیم برای دریافت مشاوره حتما با مشاورین در ارتباط باشید.

اشاره کرد. تمامی این افراد رتبه های برتر کنکور 99 حرف آخر می باشند و با کمک تدریس های اساتید حرف آخر و مشاوران ارشد حرف آخر توانستند به این جایگاه دست پیدا کنند. میجنگند واز تمامی حواشی دور میکنند فقط به خاطر اینکه به هدف و آرزوی خود دست پیدا کنند. سروین سلیمانپور تمامی پکیج های حرف آخر را استفاده کرد و به رتبه 41 کنکومر سراسری دست پیدا کرد. سال 98 که روژین و هانا یاری با حرف آخر قبول شدند و رتبه های 12 و 18 را کسب کردند. میثم فرهمندی اشاره کرد که با استفاده از عربی حرف آخر به درصد 90 عربی رسیده است و اما این پایان کار نیست، وی درصد 90 عربی را فقط در 12 دقیقه کسب کرده است و 8 دقیقه برای سایر دروس ذخیره سازی نموده. نکته بسیار مهم در مورد این دو رتبه برتر حرف آخر آقای محمد محمدی پور است که با ریاضی حرف آخر موفق شد درصد 100 ریاضیات را کسب کند. آقای تورج جعفری از رتبه برتر 98 حرف آخر سال قبل موفق به کسب رتبه 4200 شده بود اما امسال توانست با منابع فروشگاه حرف آخر به رتبه 187 دست پیدا کند و نکته جالب در مورد آموزش پایه چهارم ابتدایی ادبیات است.

از درخشان ترین رتبه های برتر حرف آخر 98 میتوان به سجاد علیزاده اشاره کرد که بعد از سه سال پشت کنکور بودن توانست به رتبه 87 تجربی و 13 زبان دست پیدا کند. از دید افراد زیادی رسیدن به رتبه تک رقمی شاید در سال اول کنکور غیر ممکن باشد؛ اما در این ویدیو حسامن مراد بیگی رتبه 2 کنکور از موفقیت خود با کمک تدریس اساتید حرف آخر سخن میگوید، فردی که در اولین تجربه خود برای شرکت در کنکور به رتبه 2 منطقه در رشته ریاضی دست پیدا کرد و درصد های فوق العاده ای همچون درصد 88 در ریاضی رشته ریاضی، 76 در فیزیک، 82 در شیمی و 92 در ادبیات دست پیدا کرد. اول فکر میکردم که بیست آزمون نیز مانند آزمون های ساده ی آزمایشی میباشد و فقط سؤالات خوبی دارد. با وجود اینکه پدر آقای جعفری خود نیز مدرس ادبیات است اما سال قبل به درصد 30 در درس ادبیات رسیدند.

امسال نیز محمد محمدی پور و مهدی محمدی پور توانستند این جایگاه را به خود اختصاص دادند. درصد فیزیک خود را واقعا مدیون استاد کامیار و روش های ایشان هستم. به همین دلیل مجموعه را تهیه کردم و از این کار واقعا خوشحال هستم چون راه را خیلی خیلی برای من هموار ساخت. همه ی اطرافیان مرا نا امید میکردند که از کنکور فاصله گرفته ای و رقیبانت خیلی زودتر از تو شروع کرده اند و نمیتوانی موفقق شوی؛ تعدادی کلاس ثبت نام کردم ولی از خودم که آزمون میگرفتم درصد درس های عمومی من از 30 بالاتر نمیرفت. طبق مصاحبه ای که با مهراد زارع برگزار شد متوجه شدیم که در 30 دقیقه به تمامی سؤالات ریاضی پاسخ داده استو فقط در دو سؤال دچار اشتباه شده است که مربوط به هندسه بوده .” در اولین سؤال هندسه بزرگترین وتر دایره خواسته شده بود که همان قطر بود. بخاطر تغیر شرایط زندگی دوباره سال 96 هم در کنکور ثبت نام کردم. در درس ریاضی هم فقط آمار بلد بودم و بالاترین درصد ریاضی من 17 درصد بود.