بررسی مشخصات جغرافیایی و تعداد واحد ها در برج H2

ساخت برج اچ 2 توسط نیروی هوایی ارتش در حال انجام است که واحدهای آن از متراژهای مختلفی برخوردارند. کوچکترین واحد آن 75 متر و بیشترین متراژ آن 157 متر می باشد که با توجه به متراژ، دارای یک تا سه اتاق خواب هستند که هر شخصی با توجه به نیاز و سرمایه خود می تواند یکی را انتخاب کند  که برای این منظور بهتر است به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.eghtesadbartar.com/چه-برج-هایی-در-چیتگر-ارزش-خرید-دارند/

 

موقعیت مکانی و ویو  برج اچ 2

این برج در در پهنه C  چیتگر قرار دارد که از یک موقعیت مکانی بسیار مناسب برخوردار است زیرا به اتوبان های حکیم و همت دسترسی دارد و این یکی از بهترین مزیت برج به حساب می آید و همچنین وجود مکان های تفریحی و گردشگری چون پارک چیتگر، ایرانمال و باغ گیاه شناسی ملی این منطقه را به یک منطقه بی نظیر برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

یکی دیگر از مواردی که برج H2 را منحصر به فرد کرده است، داشتن فاصله با دیگر برج هاست که سبب می شود ساکنان آن از فضای طبیعی و سبز بهره ببرند.  وجود این موقعیت مکانی و ویو بی نظیر، می تواند خرید هر کدام از این واحدها را به یک سرمایه گذاری بی قید و شرط تبدیل کند.

خصوصیات و امکانات برج اچ 2

این پروژه به عنوان یک پروژه بی نقص شناخته شده است و این یعنی تمام امکاناتی که یک برج باید داشته باشد را داراست. برخی از امکانات این برج عبارت است از:

  • مجهز بودن به درب ضد سرقت و پنجره دوجداره
  • دارا بودن پارکینگ
  • وجود لابی
  • داشتن استخر
  • مجهز بودن به سالن های ورزشی
  • کارواش
  • دارا بود مکان بازی با تجهیزات بازی کودک

پروژه اچ دو در پهنه c چیتگر مابین حکیم و همت در بلوار پژوهش واقع شده است.به دلیل نزدیکی پروژه به مراکز توریستی مانند ایرانمال و شهربازی هزار و یک شهر از نظر موقعیت آینده خوبی دارد . پروژه H2 در نزدیکی شاه راه های اصلی حکیم و همت و آزادگان و اتوبان شهید فهمیده تهران کرج می باشد .و سرمایه گذاران با یک دید بصری و اجمالی متوجه لوکیشن فوق العاده این پروژه می شوند و یکی از نخستین گزینه های آنان برای سرمایه گذاری خواهد بود.

برج اچ 2 دارای 29 طبقه است که شامل 25 طبقه برای سکونت، سه طبقه برای پارکینگ که جزو طبقات منفی به حساب می آید و یک طبقه نیز برای امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های این برج می توان به این مورد اشاره کرد که یک برج دوقلو می باشد و تفاوت آن ها تعداد واحدهای موجود در هر طبقه می باشد، به این صورت که یک برج دارای طبقات با تعداد واحد هفت و برج دیگر دارای طبقات با تعدا نه  می باشد.