گوشی اپل Apple – قیمت و خرید گوشی اپل Apple – خاص باکس

قیمت iphone 13 pro در مدلهای مختلف و رنگهای جالبتر در اختیار شما قرار دارد و تنها با پرداخت ۴۰ درصد مبلغ کل، میتوانید صاحب آن شده و مابقی پول را نیز بهصورت اقساطی و در بازه زمانی ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید. میتوانید قیمت آیفون 13 را در مدلهای مختلف بررسی کرده و یک گزینه عالی برای خود برگزینید. مدلهای جدید آیفون با سیستم عامل iOS ۱۵ کار می کنند که ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) منتشر می شود. هرچند در نهایت سیستم عامل های اندروید بیشترین بازدید را دارند، اما اکثر برنامه ها اولین بار در فروشگاه برنامه اپل یا همانApple App Store حضور دارند.

برای نخستین بار شرکت اپل، در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی اولین گوشی اپل خود را با علامت تجاریHOME روانه بازار کرد. بنابراین آیفون در این سری تلاش بر بهینه سازی و تلاش بر رفع مشکلات مدل های قبلی محصولات خود کرد. نه تنها خطوط خدمات مشتری عالی هستند، بلکه اپل در هر فروشگاه ها و نمایندگی های رسمی خود نیز پشتیبانی عالی دارد. اپل در کنار تغییرات اساسی در طراحی این سری از گوشی هوشمند، هدفونهای خود را نیز تغییراتی اساسی داد. خرید این گوشی آمریکایی در ایران، همواره دردسرهای خودش را داشته است اما آیفون 13 آنقدر هم دور از دسترس نیست؛ حتی خرید قسطی آیفون 13 نیز ممکن است!

ویژگی دیگری که باید به آن اشاره کنیم دوربین این گوشی های آیفون است که عملکرد فوق العاده ای را دارد، حتی قدیمی ترین آیفون ها هم در دوره خودشان از دوربین هاای با کیفیتی گوشی آیفون صفحه بزرگ بهره مند بودند. دوربین دو لنزی این گوشی ویژگیهای بسیار خوبی برای عکسبرداری نیمه-حرفهای دارد و حالت پرتره آن بسیار خوب است و عملکرد زوم آن خیرهکننده میباشد.

موارد اضافی مانند ویژگی های میانبر و پیشنهادها کار یکپارچه آیفون را برای همه آسان تر کرده است. دوربین آیفون X می تواند به وضوح اقتدار کمپانی اپل را نمایش دهد و دارای ویژگی های بسیار متعدد و جالب توجه دارد. قابلیت جدید Cinematic Mode که در قسمت فیلمبرداری وجود دارد مجهز به هوش مصنوعی است که برای واقعیتر نشان دادن ویدیوهای ضبط شده استفاده میشود. این شرکت همچنین آی پد مینی را با قابلیت اتصال ۵G و طراحی تغییر یافته ای که آن را به مدلهای گرانتر آی پد ایر و آی پد پرو بیشتر شبیه کرده است، رونمایی کرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد گوشی آیفون کالیوز لطفا به بازدید از وب سایت ما.