گروه جستجو، RCMP به دنبال پسر گمشده 17 ساله در Chemawawin Cree Nation

مانتیس و یک گروه جستجو در شمال منیتوبا به دنبال یک پسر 17 ساله گم شده هستند.

بر اساس یک انتشار خبری RCMP، فرانک اوتسکان آخرین بار در شب سه شنبه در خیابان Sesame در Chemawawin Cree Nation دیده شد.

مادر خوانده‌اش، بلیندا مرستی، می‌گوید که خواهر اوتسکان آخرین بار او را در غروب 21 مه در خانه دید و گفت که او از بیرون بودن در شب سرد است.

مراستی به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «نکته ترسناک این است که فرانک سرما را احساس نمی‌کند.

“خیلی سرد بوده و پسرم واقعا خسته است. او یک پسر 17 ساله معمولی نیست. او احتمالاً به اندازه [an] 11 یا 12 ساله.”

RCMP می گوید: اوتسکان پنج فوت قد، 130 پوند وزن و موهای قهوه ای و چشمان قهوه ای دارد. او زمانی که آخرین بار در Chemawawin، که در مجاورت Easterville، Man.، در حدود 400 کیلومتری شمال غربی وینیپگ قرار دارد، لباس سیاه پوشیده بود.

مشاهده یک نوجوان گزارش شده است

رابرت واکر، که رهبری گروه جستجو برای اوتسکان را بر عهده دارد، می‌گوید که چند مورد مشاهده این نوجوان در روز جمعه گزارش شده است و جستجوگران تلاش خود را در آن منطقه از Chemawawin متمرکز کرده‌اند.

پس از اینکه رئیس کلارنس ایستر عملیات جستجو و نجات را آغاز کرد، گروه جستجو روز شنبه وارد عمل شد. واکر گفت که حدود 30 نفر از جامعه خانه به خانه می روند و با موتورهای چهارچرخ برای بررسی بوته ها هستند.

آنها همچنین از مردم منطقه می خواهند که گاراژهای خود را برای اوتسکان بررسی کنند. واکر گفت، اگر اوتسکان پیدا نشود، افراد بیشتری در روز یکشنبه در جست و جو شرکت خواهند کرد.

وی گفت: افرادی که اخیراً این نوجوان 17 ساله را دیده اند باید جلو بیایند. “ما بسیار قدردان آن هستیم زیرا والدین واقعاً بسیار نگران هستند.”

RCMP می گوید آنها همچنین نگران رفاه اوتسکان هستند. مراستی امیدوار است که به زودی به خانه بازگردد.

او گفت: “کسی باید او را می دید.”

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل اختفای Oteskan دارد خواسته می شود با Chemawawin RCMP با شماره 204-329-2000، Crime Stoppers به ​​طور ناشناس با شماره 1-800-222-8477 تماس بگیرد یا ارسال کند. یک نکته امن آنلاین.