گردهمایی سالانه موتور سیکلت برای جمع آوری کمک مالی برای تحقیقات سرطان پروستات منیتوبا رکورددار است

سازمان دهندگان یک گردهمایی کمک مالی برای سرطان پروستات در حال جشن گرفتن یک رکورد جدید برای پول جمع آوری شده از رویداد سالانه خود هستند.

سازمان‌دهندگان در بیانیه‌ای اعلام کردند که مسابقات موتورسیکلت سواری منیتوبا برای پدر نزدیک به 500000 دلار کمک مالی از طریق سواری روز شنبه جمع‌آوری شد.

سازمان دهندگان گفتند که اکنون در پانزدهمین سال خود، بیش از 4 میلیون دلار برای تحقیقات محلی و تلاش های آموزشی برای مبارزه با این بیماری جمع آوری شده است.

آمار انجمن سرطان کانادا برای سال 2022 می گوید سرطان پروستات 10 درصد از کل مرگ و میرهای ناشی از سرطان در مردان در کانادا را تشکیل می دهد. در سال گذشته، جامعه تخمین زد که 24600 مرد در این بیماری تشخیص داده می شوند و روزانه 13 نفر بر اثر آن می میرند.

سازمان دهندگان گفتند که جمع آوری کمک مالی وینیپگ شاهد ثبت نام بیش از 1200 سوار در سال جاری بود. از مرکز خرید CF Polo Park شروع کردند، از خیابان Portage به سمت Assiniboia Downs، از شمال به Selkirk و Gimli رفتند و برگشتند.

سازمان‌دهندگان در بیانیه‌ای ایمیلی، پنج نفر از جمع‌آوری‌کننده‌های کمک مالی برتر را معرفی کردند. در مجموع، آنها حدود 15 درصد از کل رکورد امسال را به دست آوردند. آن ها هستند:

  • تیم فاوست: 17843.00 دلار.
  • برد ون ویک: 16572 دلار.
  • تونی کوسیاک: 14981.00 دلار.
  • بیل بروک: 12819.80 دلار
  • هنک هیلدبراند: 12208 دلار.

کرک ون آلستاین، رئیس شرکت راید، در بیانیه ای گفت: «حمایت مانیتوبان در سال جاری باورنکردنی بود. ما از سواران، اهداکنندگان تعهد، حامیان مالی، شرکای رسانه ای و داوطلبان بسیار سپاسگزاریم.»

برگزارکنندگان گفتند که قرعه کشی موتور سیکلت قرعه کشی بزرگی برای مشارکت بود و حدود 50,000 دلار به رکورد کل رسید. بعداً شنبه، یک برنده خوش شانس یکی از موتورسیکلت های هارلی دیویدسون یا BMW یا 25000 دلار پول نقد را به خانه خواهد برد.