ژنیکوماستی بزرگی سینه در مردان و کوچک کردن سینه

در مقایسه با ژنیکوماستی، سرطان سینه مردان تنها در یک طرف سینه قرار دارد و لزوما در اطراف نوک سینه قرار ندارد. اما درصورتیکه در این مرحله نیز درمان حاصل نشود، و یا تنها منجر به توقف رشد سینهها شود، عمل جراحی ژنیکوماستی، تنها راه حل باقیمانده است. ژنیکوماستی چگونه به وجود میآید و برای درمان آن باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟ یک جراح با تجربه آنچه را که باید برای حفظ نتایج عمل خود برای مدت طولانی انجام دهید ، به شما آموزش می دهد. در این مقاله به هر آنچه که لازم است در رابطه با ژنیکوماستی بدانید توضیح داده ایم. برخلاف ژنیکوماستی دوران بلوغ که اکثرا یک طرفه است، ژنیکوماستی دوران پیری بیشتر به صورت دو طرفه (در هردو سینه) ایجاد می شود. در حقیقت ژنیکوماستی به دو نوع حقیقی و کاذب تقسیم بندی می شود؛ ژنیکوماستی حقیقی بدین صورت است که توده ای زیر نوک پستان لمس می شود که اکثرا دردناک خواهد ژنیکوماستی نوجوان بود.

جراحی با بیهوشی و برش پستان: در این روش درمانی بیهوشی به صورت کامل اتفاق می افتد و با ایجاد برش در ناحیه ی پستان اقدام به برداشتن بافت و توده ی چربی می شود تا فرم سینه به صورت کامل اصلاح شود. قابل ذکر است که کوچک کردن سینه به روش سنتی جراحی سینه (بدون دستگاه لیپوساکشن) از طریق برداشتن چربی و بافت سینه به صورت دستی، با عوارض بیشتری نسبت به کوچک شدن سینه با دستگاه لیپوساکشن همراه است. سازمان نظام وظیفه این امکان را در اختیار مشمولان قرار داده است که بتوانند نسبت به رأی های صادره اعتراض کنند. ژنیکوماستی به معنای بزرگ شدن خوش خیم بافت پستان مردانه در اثر افزایش چربی و یا بافت استروما ست که در میان مردان بسیار رایج است و تقریبا 36% از مردان درگیر این عارضه هستند. اگر مشکل به دلیل استفاده از استروئیدهای آنابولیک یا مواد مخدر ایجاد شده باشد، مصرف این مواد باید قبل از درمان کوچک کردن سینه مردانه متوقف شود. سطح تستوسترون در مردان مسن، کاهش مییابد، درنتیجه ممکن است سینهها بزرگشده و در صورت عدم درمان به همان نحو باقی بمانند.

عوارض طبیعی بیهوشی همانند همه جراحیها وجود دارد اما به لطف داروهای جدید و مراقبتهای پس از عمل ریسک بروز این عوارض بسیار نادر است. شاید شما هم با مردانی مواجه شده باشید از داشتن سینه های بزرگ خجالت می کشند و نسبت به این عارضه حس خوبی ندارند؛ در دنیای امروزی داشتن اندام مناسب امتیاز بسیار مثبتی در زیبایی و جذابیت فرد دارد. اگر بزرگ شدن سینهها در مردی به سرعت، و نه به تدریج، رو به افزایش باشد، ممکن است مشکل خاصی در سلامتی او وجود داشته باشد. از مصرف داروهای خاصی نظیر داروهای ضدالتهاب غیر استروئیدی (NSAIDs)، آسپرین و داروهایی که حاوی آسپرین هستند خود داری کنید. تا 24 ساعت سر خود را پایین نگه دارید و پشت تخت شما نباید به حالت بالا آورده شود. این میتواند منجر به افزایش خطر ناباروری مردان شود. همان طور که درباره ژنیکوماستی گفتیم ژنیکوماستی خفیف نیز نوعی اختلال هورمونی در آقایان است که منجر به تغییر سایز سینه ها می شود معمولا ژنیکوماستی خفیف، در بین پسران جوان اتفاق میافتد. در این بخش ما به بررسی ژنیکوماستی خفیف که یکی از انواع ژنیکوماستی است می پردازیم. این جراحی هم مانند عمل بالا بردن سینه می توانند به داشتن سینههای سالمتر و به لحاظ زیباییشناسی، متناسبتر با بدن بیمار، کمک کند.

داشتن فرم متناسب به تقویت اعتماد به نفس شما، مخصوصا در هنگام فعالیت روزانه کمک می کند. به علاوه برای درمان افتادگی و کشیدگی پوست اطراف سینه نیز معمولاً این رویکرد به کار برده میشود. داروهایی ممکن است برای شما تجویز شوند از جمله: آرامبخشهای وریدی. شناخته شده ترین بیماری مربوط به پستان، سرطان سینه است. پس با توجه به موارد گفته شده نمی توان برای جراحی ژنیکتوماستی یک تعرفه و هزینه ی ثابتی را عنوان کرد. پس شما باید ساده ترین و کم مخاطره ترین روش ممکن را برای ژنیکوماستی انتخاب کنید. پس از بررسی و تأیید کمیسیون پزشکی، در صورتی که معاف دائم شناخته شوید، از کارت معافیت برخوردار می شوید. در شرایطی که سینه بیشتر به دلیل بافت چربی زیادی باشد، می توان از روش های لیپوساکشن استفاده کرد. هنگام انجام این کار، همان روش را دنبال کنید، کمرتان را صاف نگه دارید، مرکز بدنتان را سفت کرده و به درستی نفس بکشید. ایجاد شود. امروز با جراحی ژنیکوماستی می توان آن را درمان نمود و اعتماد به نفس از دست رفته آقایان را به آن ها بازگرداند. گاهی ممکن است ابتلا به بیماری هایی موجب افزایش حجم بافت سینه ها در آقایان شود که متعاقبا باعث کاهش اعتماد به نفس و مشکلات روانی وحتی در برخی موارد جسمی برای آن ها شود.