چشم اندازهای همه گیر: قفل شدن برای برخی از افراد مبتلا به بیماری روانی ناآشنا نیست

قبل از حمله COVID-19 ، من در دانشگاه مانیتوبا مشغول تحصیل بودم و در حال تحصیل در رشته ریاضیات عملگرایی بودم ، چیزی که یک آرزوی مادام العمر بوده است.

من با بورسیه انجمن اسکیزوفرنی مانیتوبا آنجا بودم. من پمپ شدم و 90 درصد از دو وظیفه اولم را گرفتم. هنگامی که من درس نمی خواندم ، داوطلب می شدم در آن زمان Winnipeg Harvest (اکنون به عنوان Harvest Manitoba شناخته می شود).

من پیش از همه گیری دور از ذهن بودم – اشتراکات کمی با افرادی که تمام وقت کار می کنند یا از شخص دیگری مراقبت می کنند ، داشتم. دوستان و خانواده به زندگی پر سر و صدا خود مشغول بودند. من برای غلبه بر مشکلاتم بیشتر به متخصصان اعتماد کردم.

با وجود تعداد زیادی از افراد بیکار در حال حاضر ، من دیگر از آنچه که هستم نیستم. بسیاری از مردم منزوی هستند ، زندگی کاری ، زندگی در خانه و آنچه واقعاً مهم است را ارزیابی می کنند. جستجوی روح زیادی در جریان است.

من می دانم که در قفل بودن چگونه است.– بیل هانتر

جالب اینجاست که برخی از دوستانم ، از جمله شخصی که حرفه ای است ، می گویند که من از آنها بهتر عمل می کنم. کنار آمدن بهتر از آنها. فکر می کنم به این دلیل است که من عادت کرده ام کم داشته باشم – محدودیت داشته باشم و برخی حقوق را از من بگیرند.

وقتی از پزشکی خود استفاده می کنم ، معمولاً سو I برداشت می شوم و این چیزی است که باید مالک آن شوم. بعضی اوقات مرا در بیمارستان می گذارند ، لباس های خیابانی ام را می برند ، نمی توانم ساختمان را ترک کنم و مجبورم از اسکراب های سبز استفاده کنم.

روکش های نقره ای

من می دانم که در قفل بودن چگونه است.

من خسته و عصبانی هستم. از استرس مداوم خسته شده اید. مردم به سخنان متخصصان پزشکی گوش نمی دهند. برخی فکر می کنند این یک حقه بازی است. آنها در واقعیت پایه ریزی نشده اند.

دیروز یک افسر آیین نامه به بلوک من آمد و اتاق مشترک را تعطیل کرد زیرا مردم ماسک نمی زدند و خیلی نزدیک بودند.

هانتر مانند تمرین مهارت تایپ می گوید: “من با انجام کارهایی که باعث از بین رفتن علائم بیماری روانی می شود کنار می آیم.” (ارائه شده توسط بیل هانتر)

در مورد من ، قرار ملاقات های پزشکی من تلفنی است. من یک روانپزشک دارم که می گوید ملاقات حضوری بهتر است ، اما بیمارستان به دلیل محدودیت های COVID-19 اجازه ورود افراد را نمی دهد.

من تنها زندگی می کنم ، بنابراین حفظ روحیه ام سخت است. من یک دوست صمیمی دارم ، تاد ، که در حال حاضر تنها ارتباط من است. من هر روز دو بار صبح و شب با او نماز می خوانم. ما برای غلبه بر ترس در زندگی خود تعداد زیادی نماز می خوانیم.

هر چند دوست دارم به دنبال پوشش نقره ای باشم. از طریق یکی از دوستان یکی از دوستانم ، مثلاً شخصی در حال تهیه غذا برای من با قیمت مناسب است. روز بعد شام و ناهار را می خورم.

جا برای خیلی ترحم وجود دارد.– بیل هانتر

من وقت خود را در مراقبه می گذرانم و در فکر راه هایی برای بهبود وضعیت خود هستم. وقتی که با بیماری روانی دست و پنجه نرم می کنم خدا پشتم را گرفت. من افکارم را به سمت او سوق می دهم یا کلامی او را دعا می کنم و روشن ترین و لطیف ترین افکار به ذهنم خطور می کند و می توانم ادامه دهم.

با این بیماری وجود دارد و می دهد. این ممکن است به من عادت بزرگ نمایی بدهد. یا ممکن است توانایی تعادل دفترچه چک من وجود داشته باشد ، بنابراین ممکن است یکی را گزاف گویی کنم. در مورد اینکه این پول از کجا تأمین می شود ، عدم اطمینان وجود دارد. من درآمد معلولیت می گیرم – فقط 40 دلار در هفته برای غذا و سرگرمی. گاهی اوقات آن سرگرمی یک کیسه Skittles است!

تغییر چشم انداز پس از همه گیری

من با انجام کارهایی که باعث از بین رفتن علائم بیماری روانی می شود کنار می آیم. بدون اینکه به صفحه کلید نگاه کنم ، تایپ کردن را تمرین می کنم تا سرعتم بهتر شود. من جلساتی را با مربی مهارت های زندگی تلفنی برگزار می کنم. ما برای رسیدن به اهدافم روی مراحل متمرکز هستیم.

ارتباط من با کلیسای کاتولیک باعث امیدواری من است. من توانسته ام برخی از دوستان و آشنایان خود را پیدا کنم – و امیدوارم که این باعث خوشحالی من شود. وقتی مراقبه می کنم و احساس آرامش می کنم یا می توانم چیزی را که سنگینم می کرد رها کنم ، احساس خوشحالی می کنم.

دانشگاه در حال حاضر در حالت تعلیق است. من نمی توانستم این پاییز ثبت نام کنم زیرا بورسیه نگرفتم. در غیر این صورت توانایی حضور در آن را ندارم. اما من در حال تهیه یک برنامه تجاری برای آینده هستم. (من هنوز نمی خواهم گربه را از کیسه بیرون بگذارم که چیست).

من معتقدم وقتی همه چیز تموم شد تغییر در برخی افراد تغییر می کنه. منظورم از نظر خوب است. افرادی که نتوانسته اند کار کنند و در خانه گیر کرده اند ، می دانند که حصار بودن چگونه است.

جا برای خیلی ترحم وجود دارد.

من مشتاقانه منتظر دیدن افراد بیشتری در خیابان ها هستم. رستوران هایی با صندلی های داخلی. ملاقات با افراد جدید ، تحصیل و شاید یافتن شغل.

من مشتاقانه منتظر هستم که به Bridge Drive-in برگردم. بیرون در صف ایستاده ام ، حتی اگر مجبور باشم ماسک بزنم ، اما فقط از بستنی خیلی خوب لذت ببرم.


CBC چشم اندازهای همه گیر مجموعه ای است که از Manitobans دعوت می کند تا دیدگاه های شخصی خود را در مورد تجربه جمعی زندگی در طی بیماری همه گیر COVID-19 به اشتراک بگذارند.

این ستون بخشی از بخش نظرات CBC است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بخش ، لطفا وبلاگ این ویرایشگر و س FAالات متداول ما را مطالعه کنید.