پس از حذف پست اینستاگرام که باعث بازرسی فوری شد ، صاحبان سایت های برانچ اولویت های اجرای آن را زیر سوال می برند

صاحبان یک رستوران در مرکز شهر وینیپگ اولویت های اجرای همه گیر مانیتوبا را زیر سوال می برند ، زیرا آنها از یک بازرس مشروبات الکلی به دلیل یک پست اینستاگرامی بازدید کردند که به مدت 20 دقیقه فعال بود و منجر به فروش الکل نشد.

روز چهارشنبه ، محل اغذیه فروشی Exchange District Clementine در مورد موجودیت کوکتل های از قبل مخلوط متشکل از شربت های خانگی ، آب میوه و مشروبات الکلی در اینستاگرام پست کرد.

کریس گاما ، یکی از مالکان کلمنتین ، با بیان اینکه الکل یکی از اجزای اصلی فروش وی نیست ، گفت: “ما فکر کردیم که تهیه یک کوکتل برای ما ایده جالبی است.”

رستوران پرنسس استریت فقط به دلیل محدودیت های همه گیر اعمال شده در منطقه شهری وینیپگ فقط برای دریافت و تحویل کالا باز است.

در حالی که رستوران ها مجاز به فروش آبجو ، شراب ، شراب و کولرهای بطری شده برای حمل و نقل و تحویل مشتریان هستند ، آنها مجاز نیستند که از این طریق مشروبات الکلی را به بازار عرضه کنند.

همکار قوانین کوکتل را روشن کرد

رایا کنراد ، یکی دیگر از مالکان کلمنتین ، گفت که پست اینستاگرام پس از آنکه یکی از همکاران صنعت اظهار داشت که نمی تواند کوکتل های خود را بفروشد ، حذف شد. وی گفت 20 دقیقه پست ارسال شده بود.

کمتر از دو ساعت بعد ، یک بازرس از اداره مشروبات الکلی ، بازی و مواد شاهدانه شخصاً به کلمنتاین مراجعه کرد و نسبت به فروش احتمالی معجونات شیرین و صبحانه مشروبات الکلی هشدار داد.

کنراد روز پنجشنبه گفت: “این فقط یک چیز آسینین است” ، و اصرار داشت اکثریت قریب به اتفاق رستوران های منطقه وینیپگ هزاران دلار را با رعایت قوانین و محدودیت های همه گیرانه صرف کرده اند در حالی که آنها حتی از نظر مالی زیان بیشتری می بینند و مجبور به اخراج کارکنان خود می شوند.

“به نظر می رسد هیچ کس در اطراف نیست که همه این میله های بسته بندی شده یا باز را اجرا کند زیرا قرار نیست باز شوند و هیچ کس جریمه نمی شود. اما سپس آنها یک بازرس در دست دارند که می تواند مانند دو ساعت بعد به اینجا بیاید و غم و اندوه ما را فراهم کنید ، مانند [trying to] کوکتل بفروشید. “

تماشا: صاحبان رستوران های وینیپگ اولویت های اجرای همه گیری استانی را زیر سوال می برند

رسانه های اجتماعی با انتشار کوکتل های خارج از تبلیغ ، توجه بازرسان مشروبات الکلی را در رستورانی جلب می کنند که قبلاً از محدودیت COVID-19 آسیب دیده است. 2:31

بر اساس بیانیه روز پنجشنبه استان ، بازرسان مشروبات الکلی مانیتوبا از جمله بیش از 3200 کارمند دولتی هستند که قادر به اعمال محدودیت های همه گیری شده اند.

در تاریخ 9 آوریل ، اندکی پس از آغاز همه گیری ، نخست وزیر برایان پالیستر اعلام کرد که بازرسان مشروبات الکلی برای اجرای قوانین همه گیری استخدام می شوند.

پالیستر در مورد افسران اجرای قانون در آن زمان گفت: “آنها همه جا ، در هر محله ، هرجای شما خواهند بود.” این اتفاق نیفتاد.

دفتر نخست وزیری روز پنجشنبه در بیانیه ای گفت ، مأموران اجرای مانیتوبا ، که در حال حاضر افسران پلیس ، بازرسان ایمنی آتش نشانی و افسران منابع آب هستند ، در مجموع 160 بلیط همه گیر در 211 روز بین 9 آوریل و 4 نوامبر صادر کردند.

بازرسان مشروبات الکلی 9 مورد از این بلیط ها را به شما دادند ، گفت: لیزا هانسن ، سخنگوی اداره مشروبات الکلی ، بازی و شاهدانه (LGCA)

رایا کنراد می گوید که از بازدید وی از یک بازرس مشروبات الکلی به دلیل یک پست در اینستاگرام که به مدت 20 دقیقه فعال بود ، ناامید شده است در حالی که برخی از مجوزها مرتبا دستورات همه گیر را نقض می کنند. (Trevor Brine / CBC)

هانسن به بازرسان آژانس خود پیشنهاد كرد كه همچنان به وظایف منظم خود مشغول باشند.

“اگرچه ما وظایف اجرای دستورات بهداشت عمومی مربوط به COVID-19 را بر عهده داریم ، مسئولیت اصلی LGCA اجرای قانون كنترل مشروبات الكلی ، بازی و حشیش و اطمینان از این است كه مجوزهای مشروبات الكلی ، بازی و حشیش در استان مطابق با شرایط و پروانه های آنها “، هانسن گفت.

گاما و كنراد گفتند كه بازرسان اگر وقت داشته باشند كه رسانه هاي اجتماعي را ترول كنند و سريعاً به پستي زودگذر پاسخ دهند ، به وضوح شلوغ نيستند.

وی گفت: “آنها در حال استفاده از منابع خود در رستوران های نیكل و دیم هستند. آنها قبلاً تعطیل شده اند. این بسیار ناامیدكننده است.”

گاما گفت که اکثریت قریب به اتفاق رستوران های وینیپگ سفارشات بهداشت عمومی را پذیرفته اند که قصد دارند گسترش بالقوه COVID-19 را کاهش دهند. این موارد شامل محدودیت ظرفیت و تعطیلی موقت است که درآمد بالقوه را کاهش می دهد ، الزامات ضد عفونی کننده که هزینه های عملیاتی و ارتقا capital سرمایه را افزایش می دهد.

وی گفت: “مبلغی که رستوران های وینیپگ برای پلکسی گلاس خرج کرده اند بسیار ناپسند است”. وی افزود که از استان درخواست کمک مالی نمی کند.

وی گفت ، آنچه او در ازای انطباق درخواست می کند ، انعطاف پذیری استان است.

هانسن خاطرنشان كرد كلمنتین فقط اخطاری دریافت كرده است

وی گفت: “یك بازرس LGCA از این رستوران بازدید كرد و با رعایت الگوی نظم پیشرفته ما ، آموزش مجوز را ارائه داد.”