پروژه Thunderwing با راهنمایی جدید از کلینیک Mount Carmel کمک مالی دریافت می کند

برنامه ای که برای بهبود ایمنی جامعه و رفاه خانواده در وینیپگ شمالی کار می کند، رئیس جدید و بودجه جدید دریافت می کند.

دولت مانیتوبا عملیات پروژه تاندروینگ را به همراه 300000 دلار بودجه به کلینیک Mount Carmel واگذار کرده است.

کلوین گورتزن، وزیر دادگستری روز دوشنبه گفت: «پروژه تاندروینگ برای چندین سال یک پروژه مهم و موفق در جامعه بوده است، اما ما به دنبال بهبود آن هستیم و به دنبال نزدیک‌تر کردن آن به جامعه هستیم».

گورتزن گفت: وزارت دادگستری تاندروینگ را از زمان آغاز به کار آن در سال 2013 مدیریت کرده است، اما گورتزن گفت: “برنامه هایی که در نزدیک ترین فاصله به خانه، نزدیک ترین جامعه ای که به آنها نیاز دارند و نزدیک ترین به جامعه ای که آنها را ارائه می دهند … بهتر عمل می کنند.”

او پروژه تاندروینگ را به عنوان یک “برنامه پیچیده چند وجهی که تعدادی حمایت مختلف” را برای افرادی که با سیستم قضایی یا چالش های دیگر درگیر بوده اند، ارائه می دهد.

گورتزن گفت، در حالی که اجرای آن در ابتدا توسط وزارت دادگستری منطقی بود، اما دیگر انتخاب بهینه نیست.

Mount Carmel به‌عنوان سازمان جامعه‌محور برای اداره پروژه پس از ابراز علاقه انتخاب شد.

گورتزن گفت که کمک هزینه سالانه 200,000 دلار برای این برنامه به کلینیک تخصیص داده خواهد شد در حالی که 100,000 دلار دیگر برای گسترش حمایت ها از زنانی که با سیستم عدالت کیفری در تماس هستند اضافه شده است.

او گفت که 100,000 دلار اضافی در واکنش به افزایش تعداد زنان درگیر در سیستم قضایی از سال 2018 است، در حالی که تعداد مردان در بازداشت کاهش یافته است.

راشل اسکوایرز، وزیر خانواده، گفت: زنانی که مدتی را در بازداشت می گذرانند، نتایج بهداشتی و اجتماعی بدتری نسبت به مردان تجربه می کنند.

او گفت: «به همین دلیل است که بودجه اعلام شده امروز بسیار حیاتی است.

این فرصتی برای بهبود نتایج بلندمدت برای زنان، کاهش قربانی شدن، بهبود سلامت و سلامت روان و پرداختن به مصرف مواد است.»

اسکوایرز گفت که این نه تنها به تک تک زنان کمک می‌کند، بلکه می‌تواند تأثیرات مثبتی بر فرزندان، خانواده‌های آنها و در کل جامعه داشته باشد.

Bobbette Shoffner مدیر اجرایی Mount Carmel گفت Thunderwing مکمل خوبی برای برنامه‌ها و خدماتی است که کلینیک در حال حاضر ارائه می‌کند.

او گفت: “ما دوست داریم بگوییم که وقتی در یک در هستید، در اینجا در کلینیک Mount Carmel در همه درها هستید، و این تنها راه دیگری برای ادامه کمک به حمایت از جامعه ما با توانایی گسترش آن است.” گفت.

“مراقبت های بهداشتی جامع، نمایه ای منحصر به فرد از برنامه ها زیر یک سقف، چیزی است که کلینیک مونت کارمل درباره آن است. برنامه استراتژیک ما که توسط بزرگان، عمه ها و حافظان دانش هدایت می شود، در مورد بومی سازی راه های شناخت، بودن، احساس و آگاهی ما است. آوردن Thunderwing به زیر سقف ما این سفر را ادامه خواهد داد.”