وینی‌پگ جت‌های شکست‌خورده با مرکز امید مارک شیفل می‌تواند بازی 5 در مقابل وگاس را بازی کند.

مارک شیفل زمانی که با جت ها به فرودگاه وینیپگ برای پرواز سه شنبه آنها به لاس وگاس رسید، امیدی به همراه داشت.

اما بهترین گلزن تیم، که شکست 4-2 روز دوشنبه در پلی آف را به شوالیه طلایی به دلیل مصدومیت در قسمت بالایی بدن ترک کرد، همچنان برای بازی حساس پنج‌شنبه پنج‌شنبه با برتری 3-1 وگاس در بهترین بازی‌های هفتگانه، علامت سوال باقی مانده است. ، سریال دور اول.

من به تازگی با مارک صحبت کردم و او احساس بهتری نسبت به خودش دارد [Monday] شب، بنابراین او قطعاً در روز است [list]ریک بونس، سرمربی جت ها در فرودگاه به خبرنگاران گفت.

بیایید او را در رده امید روز پنجشنبه قرار دهیم.

احتمال وجود دارد که شوالیه های طلایی جت های آسیب دیده را در مکه قمار نوادا از بین ببرند. تیم هایی که در یک سری بهترین از هفت NHL با نتیجه 3-1 پیش می روند، رکورد سری 299-31 را دارند.

تعظیم به نتایج تاریخی تعظیم نکرد.

او گفت: “هیچ انتخابی وجود ندارد. ما باید اعتماد به نفس داشته باشیم. باید باشیم. و خواهیم بود.” “ما گروه بسیار مطمئنی خواهیم بود که وارد آن بازی می شویم.

“ما یک فحاشی خواهیم داشت که می گوید اگر بیرون برویم، یک مبارزه سخت خواهد بود. وقتی با این نگرش بازی کنیم، شانس هایمان را دوست دارم.”

شیفله که 42 گل بهترین دوران حرفه ای خود را در فصل عادی به ثمر رساند و یک گل در پلی آف به ثمر رساند، در فرودگاه هیچ نشانه ای از آسیب دیدگی نشان نداد. با هر دستش دو چمدان چرخان را کشید و یک بند کوله پشتی روی شانه راستش آویخته بود.

این مرکز کهنه کار حدود 2 و نیم دقیقه از اولین بازی روز دوشنبه جدا شد، یک شوت نزدیک گرفت که دروازه بان وگاس، لورن بروسویت متوقف شد، و سپس زمین خورد و به تخته های انتهایی در سمت چپ خود برخورد کرد.

او بلند شد و به اسکیت بازی ادامه داد و برای بازی قدرت وینیپگ روی یخ بود. پس از تلاش برای شلیک گلوله، به نظر می رسید که بلافاصله بازوی راست خود را گرفته است. او به سمت نیمکت اسکیت زد و ساعت 5:11 از تونل پایین رفت و دیگر برنگشت.

Scheifele جدیدترین جت مهمی بود که در حالی که تیم هشتمین تیم سعی دارد تیم برتر کنفرانس را سرنگون کند، مصدوم شده است.

جاش موریسی، مدافع تمام ستاره جت، در بازی 3 از ناحیه پایین تنه آسیب دید و از ادامه سری بازی حذف شد. کاپیتان جایگزین با تیم سفر کرد تا تخصص و پشتیبانی خود را اضافه کند.

باونس گفت: نیکولای اهلرز، فوروارد سریع، که در انتظار تاییدیه پزشکی به دلیل آسیب دیدگی قسمت بالایی بدن در اواخر فصل است که او را از چهار بازی پلی آف دور کرده است، با تیم اسکیت خواهد زد و “ما خواهیم دید که او کجاست.”

دروازه بان پشتیبان دیوید ریتیچ که بازی روز دوشنبه (پایین تنه) را از دست داد نیز راهی نوادا شد. او در بازی روز دوشنبه با آروید هولم که از AHL دعوت شده بود، جایگزین شد، که او نیز با اسکاری سالمینن، مدیر شبکه، به این سفر سفر کرد زیرا بومن گفت: «تو هرگز نمی‌دانی».

کول پرفتی، مهاجم تازه کار، ماه هاست که نمی تواند در دور اول بازی کند، اما او نیز به تیم ملحق شد. او با پیراهن بدون تماس اسکیت بازی می کند.

قبل از سوار شدن به پرواز، کانر هلبایک، دروازه‌بان استارت جت، به خبرنگاران گفت که تماشای این همه «آدم‌های روح و روان» که دچار آسیب دیدگی می‌شوند، سخت است.

Hellebuyck: «ما در حال کار هستیم».

برنده اسبق جام Vezina گفت: “ما تا کنون شانس خوبی نداشته ایم.” با وجود همه سختی‌هایمان، ما خیلی خوب بازی کردیم.

اکنون ما باید مطمئن شویم که سرمان درست است و می دانیم که در حال بازی هستیم و هنوز بیرون نیامده ایم.”

دروازه‌بان آبی‌پوش وینی‌پگ جت‌ها را در دام خود می‌گیرد و یک بازیکن شوالیه طلایی با لباس سفید در کنار او ایستاده و چوبش را بالا آورده است.
کانر هلبایک، دروازه‌بان وینیپگ جتز، کیگان کولسار را در حالی که نیل پوینک در وقت سوم دوشنبه شب دفاع می‌کند، سیو کرد. (فرد گرینسلید/ مطبوعات کانادا)

هل بایک آن را به عنوان نشانه خوبی در نظر گرفت که جت ها در اولین بازی در وگاس 5-1 پیروز شدند.

او گفت: “در این مرحله، شما فقط یک بازی را در یک زمان انجام می دهید.” “ما به سه مورد نیاز نداریم. ما به یکی نیاز داریم و از آنجا خواهیم رفت.

“من تیم خود را دوست دارم. من از نحوه بازی ما خوشم می آید. یک جهش در اینجا، یک پرش به آنجا و همه چیز می تواند خوب پیش برود.”

او همچنین در مورد روشی که چین را نگه می دارد مطمئن بود.

هلبایک گفت: “با توجه به اینکه بازی من چگونه بوده و چه احساسی دارم، انتظار ندارم که نتایج به این شکل باشد.” همانطور که گفته شد، ما تا تغییر واقعی فیلمنامه در این مورد فاصله داریم.

یک وینیپگ جت، آبی رنگ، برای جلوگیری از ضربه خوردن شوالیه طلایی در امتداد تخته‌ها، با لباس سفید، می‌پرد.
برت هودن از شوالیه‌های طلایی وگاس، برندن دیلون وینیپگ جتس را در دومین دوره دوشنبه شب بررسی می‌کند. (فرد گرینسلید/ مطبوعات کانادا)

برت هاودن، که گل اول و آخرین گل وگاس را در پیروزی روز دوشنبه به ثمر رساند، شانس تیمش برای بردن این سری در بیابان را دوست داشت اما آنها را به عنوان یک شرط مطمئن تلقی نکرد.

هاودن، محصول Oakbank، Man.، پس از به ثمر رساندن اولین گل های خود در پلی آف گفت: “ما می دانیم در کجا هستیم، اما نمی خواهیم فقط به آن تکیه کنیم، بلکه به شانس ها تکیه کنیم.”

“ما می دانیم که باید چه کاری انجام دهیم. باید کار کنیم. این یک بازی واقعاً بزرگ خواهد بود. بدیهی است که این بازی سخت ترین بازی برای پیروزی خواهد بود، بنابراین با ما تماس گرفته می شود. و آماده رفتن است.”