وینیپگ برای افزایش تعداد ضابطین اجرای قوانین COVID-19

وینی پگ در حال گسترش مکمل های خود در زمره افسران آیین نامه ای است که دستورات بهداشت عمومی استان مربوط به COVID-19 را اجرا می کنند.

مقامات روز سه شنبه گفتند که این شهر تعداد افسران را از 5 نفر به 9 نفر افزایش می دهد ، به این معنی که نیمی از افسران آیین نامه شهر اکنون در اجرای قوانین منیتوبا کار می کنند.

جی شاو ، رئیس بخش مدیریت اضطراری شهر ، در یک کنفرانس خبری با شهردار برایان بومن گفت: “هنوز هم به سطوح بالاتر اجرای قانون نیاز است.”

شاو گفت: “وقتی ما با استان کار می کردیم ، تصمیم گرفته شد که اگر می توانیم کمک کنیم ، کمک خواهیم کرد.” “ما با آنها کار می کنیم و می خواهیم به اجرای این قوانین کمک کنیم و این بخشی از تلاش برای اطمینان از این است که منحنی را مسطح می کنیم.”

شهر وینیپگ در اوایل ماه جاری اعلام کرد که پنج نفر از 18 افسر آیین نامه خود را مجدداً اعزام می کند تا به اجرای قوانین جدید COVID-19 که توسط استان بعنوان بخشی از سطح قرمز یا بحرانی در مقیاس پاسخ همه گیر خود اعمال شده است ، کمک کند.

شاو روز سه شنبه گفت که شهر از استان جهت می گیرد تا فعالیت های افسران اجرای قانون را هدایت کند. طبق راهنمایی های استانی ، افسران عمدتاً بر اجرای تعطیلات غیرقانونی دستورالعمل های غیر قانونی از جمله سالن های ورزشی ، اماکن ورزشی ، استودیوهای رقص و مراکز اجتماعی تمرکز خواهند کرد.

وی گفت: “ما بخشی از تیم هستیم و می خواهیم اطمینان حاصل كنیم كه هنوز در حال ارائه كمك هستیم.” “میزان اطمینان برای اطمینان از فعال بودن و قوی بودن اجرای قانون افزایش یافته است و ما نیز بخشی از این صدا هستیم.”

شهردار اعتراضات ضد نقاب را اسفناک خواند

شاو گفت ، روز دوشنبه ، افسران آیین نامه 136 مکان را بازرسی کردند و 132 نفر از آنها مطابق با دستورات بهداشت عمومی استان ها بودند. مأموران یک هشدار به فرد دادند که ماسک نزد اما بلیط نمی دهند.

شاو گفت ، افزایش تعداد افسران آیین نامه ای که بر روی قوانین COVID-19 کار می کنند ، بر اجرای استاندارد آیین نامه شهر تأثیر دارد.

وی گفت: “این بخش بازرسی ها را طبق این آیین نامه كه مسئله ایمنی در زندگی است ، اولویت بندی می كند ، اما بازرسی های دیگر مانند نقص خارجی در اموال ممكن است به تأخیر بیفتد.”

در جریان کنفرانس خبری روز سه شنبه ، بومن اعتراضات اخیر ضد ماسک در مانیتوبا ، از جمله اعتراض در اشتاین باخ در آخر هفته را محکوم کرد.

بومن با تشکر از مقامات حاضر در این مراسم که جریمه های نقدی را صادر کردند ، گفت: “من فکر کردم آنچه را که در اشتاینباخ دیدیم تأسف آور است.”

“من سو abuse استفاده لفظی آنها را در شبکه های اجتماعی دیدم و فکر کردم این نفرت انگیز است.”

بومن گفت که او نگران وقایع مشابه در وینیپگ و پتانسیلی است که آنها برای انتشار ویروس در جامعه جامعه و خود معترضان دارند.

وی گفت: “من پیام آنها را دیده ام…………

معترضانی که می خواهند صدای خود را به گوش دیگران برسانند می توانند این کار را به گونه ای انجام دهند که دیگران را به خطر نیندازد ، مانند اقدام آنلاین.

وی گفت: “ما در حال حاضر ساكنان خود را به دلیل COVID از دست می دهیم و برای دیدن واقعاً خودخواهی برخی از این افراد – منظور من این است كه به شخص دیگری غیر از خودتان فكر كنید.”

“اگر واقعاً گذاشتن ماسک و رفتن و نشستن روی کاناپه مشکلی است – واقعاً؟ مثل ، بیا ، برو خانه. یک فیلم تماشا کن ، یک کتاب بخوانی ، می دانی ، مردم را به صورت آنلاین ترول کن.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>