واحد بهداشت منطقه Thunder Bay 11 مورد جدید COVID-19 را در آخر هفته گزارش می کند

واحد بهداشت منطقه تندر بی روز چهارشنبه چهار مورد جدید COVID-19 را گزارش کرد که مجموع آخر هفته آن را به 11 مورد رساند.

ده مورد از 11 مورد گزارش شده در روزهای شنبه و یکشنبه به عنوان تماس نزدیک با موارد موجود شناسایی شده است ، در حالی که یک مورد مربوط به سفر است. همه در خلیج تندر و مناطق اطراف آن واقع شده اند. در آن زمان که بهداشت عمومی موارد جدیدی را اعلام کرد ، هر 11 نفر در حال انزوا از خود بودند.

هفت مورد اعلام شده در روز شنبه بالاترین رقم گزارش شده در یک روز از ماه آوریل است.

موارد درون مدرسه سنت مارگارت

هیئت مدرسه ناحیه کاتولیک تندر بی تأیید کرد که دو مورد در مدرسه سنت مارگارت توسط واحد بهداشت به اطلاع وی رسیده است.

هیئت مدیره مدرسه گفت هر دو نفر در خارج از محیط مدرسه به ویروس مبتلا شده اند و هیچ مدرکی از شیوع آن در مدرسه وجود ندارد. وضعیت شیوع محسوب نمی شود.

هیئت مدیره مدرسه گفت که گروه های آسیب دیده در خانه خواهند ماند و آنها با واحد بهداشت کار می کنند. تمیزکاری عمیق مدرسه ، که شامل مه شکن ضد عفونی کننده بود ، در آخر هفته انجام شد.

شیوع چالش بزرگسالان و نوجوانان

واحد بهداشت گفت که پس از تأیید موارد COVID-19 مربوط به مراکز مردان و زنان این سازمان در خلیج تندر ، با بزرگسالان و نوجوانان کانادا مرکزی همکاری می کند. مقامات بهداشت عمومی گفتند که علاوه بر این دو مورد ، چندین فرد دیگر نیز موارد احتمالی محسوب می شوند.

این موارد تأیید شده و احتمالی در حال حاضر منزوی هستند.

دو فروشگاه خرده فروشی که توسط این سازمان در خلیج تندر اداره می شود ، برای احتیاط موقتاً بسته شده اند. مقامات بهداشتی گفته اند که مشتریانی که از هر یک از مکانها بازدید کرده اند ، در معرض خطر بیشتری قرار گرفتن در معرض COVID-19 نیستند.

از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، 129 مورد تایید شده COVID-19 در منطقه خلیج تندر وجود دارد. در حال حاضر 12 مورد فعال وجود دارد.