هنرمندان و صنعتگران بومی برای ارتباط با خریداران تعطیلات آنلاین می شوند

دانا کانلی یکی از صدها هنرمند بومی است که امسال به عنوان بخشی از بازارهای تعطیلات مجازی ، منجوق ، صنایع دستی ، لباس و هدایای خود را به فروش می رساند.

کانلی گفت: “این راهی است که ما می توانیم فعالانه از یکدیگر حمایت کنیم و از یکدیگر مراقبت کنیم در زمانی که همه ما می دانیم در تلاش هستیم و در واقع نمی توانیم با هم باشیم.”

کانلی از Peguis / Swan Lake First Nation در مانیتوبا است و فروش محصولات سلامتی بومی را از طریق مارک خود ، Medicine Garden Society آغاز کرد.

کانلی به عنوان دستیار مدیر سازمان غیرانتفاعی وینیپگ ، Ka Ni Kanichihk ، گفت که او قصد راه اندازی یک تجارت کوچک را ندارد. او چند سال پیش شروع به ساخت بمب حمام ، کره بدن ، مرهم لب و شمع هایی کرد که با داروهای سنتی بومی تزریق شده بود.

وی پس از اطلاع از خواص داروهای سنتی ، شروع به تهیه هدایا برای خانواده و دوستانی که با آنها در مراسم ها شرکت می کرد ، کرد. سال گذشته ، یکی از دوستانش از او خواست که برخی از کارهای خود را در بازار تعطیلات بومی سالانه در وینیپگ بفروشد.

وی گفت: “شش سبد مانده بود و پست گذاشتم و مردم در عرض چند دقیقه آنها را خریدند ، بنابراین علاقه زیادی وجود داشت.”

وی به تازگی لیستی از محصولات خود را در گروه فیس بوک بازار تعطیلات زنان بومی فروشگاه ارسال کرده است ، یک بازار مجازی با بیش از 24000 عضو.

بازار تعطیلات زنان بومی فروشگاه توسط Michele Young-Crook در تاریخ 3 نوامبر آغاز شد.

وی پس از فهمیدن اینکه زنان بومی بازارهای معمول خود را برای فروش محصولات خود در فصل تعطیلات ندارند ، این گروه را راه اندازی کرد.

“برای بسیاری از این زنان ، این تنها درآمد تولیدی آنها و رفتن به نمایشگاههای تجاری است. بنابراین من در تلاش برای ایجاد یک نوع فروشنده مجازی بودم و فقط به فکر ایجاد این بازار افتادم تا زنان می توانند فروشگاه های کوچک خود را داشته باشند. ”

“بخش عمده ای از این کار که به من الهام بخشید نیز سازش اقتصادی بود. بسیاری از مردم باید شروع به قرار دادن پول خود در جایی کنند که دهانشان است. به جای گفتن” کاش می توانستم کارهای بیشتری انجام دهم ” از یکی از این زنان در مقایسه با تغذیه مداوم پول والمارت و آمازون تأثیر بسزایی دارد. “

رسیدن به بازار گسترده تر

گری شارپ ، که اینوک اهل Gjoa Haven ، نوناووت است ، اوقات فراغت خود را صرف ساخت گوشواره های سفارشی ، میت ها و کاردستی های دیگر می کند.

گری شارپ کلاه این زن به سبک trapper را که از پوست مهر و روباه آبی ساخته شده است ، خلق کرده است. (جری شارپ)

وی در این فصل تعطیلات با خرید قطعات هنری از Inuvik ، NWT ، از گروه های فیس بوک مانند پیشنهادات حراج Inuit از هنرمندان بومی حمایت کرده است.

وی گفت: گروه های آنلاین به صنعتگران و هنرمندان در شمال کمک می کنند که در گذشته فقط به فروش محلی اقلام خود محدود بودند بازارهای گسترده تری پیدا کنند و قیمت بهتری برای کار خود بدست آورند.

” [groups] قطعاً به بزرگان کمک کرده اند زیرا آنها قادرند مشتریانی را بدست آورند که معمولاً نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. “

“به عنوان مثال ، با كامیك ها ، متوسط ​​قیمتی كه می گیرند حدود 1200 دلار است ، جایی كه قبل از فیس بوك فقط 400 دلار ، شاید 500 دلار می گرفتند.”

شخص دیگری که از فروشگاه تعطیلات زنان بومی Shop برای ارتباط با خریداران تعطیلات استفاده می کند ، Andrea Sparvier است.

آندره اسپارویر تازه خیاطی را سال گذشته شروع کرد. او وسایلی مانند دامن نواری و روتختی درست می کند و فعلاً این کار را به عنوان یک سرگرمی انجام می دهد. (استیسی اسپارویه)

Sparvier اهل Cowessess First Nation در ساسکاچوان است و مجموعه ای از وسایل دوخته شده از جمله دامن های روبان ، پتوهای ستاره ای و روکش صندلی های ماشین را ارسال کرده است.

او صفحه خود را در شبکه های اجتماعی تابستان طراحی های انقلاب شد پس از درخواست دوختن وسایل برای دوستان و خانواده اش.

اسپارویر گفت: “بیشتر پول من از این طریق درست به مواد برمی گردد.”

“من مثل بعضی از مردم امرار معاش نمی کنم ، اما قطعاً کمی به آن کمک می کند.”