همچنین رطوبت رسان و ترمیم کننده پوست است

پوست سالم و زیبا همواره از ارکان اصلی زیبایی شناخته میشود. توجه کنید که ترکیب اصلی لوسیون آب است به همین دلیل نسبت به کرم و وازلین رقیقتر است؛ بنابراین برای پوستهای چرب و خیلی چرب استفاده از لوسیون توصیه میشود. استفاده از آبرسان و کرم مرطوب کننده دست و صورت باعث درخشندگی و نرمی پوست خواهد شد. عواملی که عنوان شد میتوانند در بروز خشکیهایی با شدت کم نقش داشته باشند. اگر از نوع پوست خود مطمئن نیستید از یک کرم سبک استفاده کنید و سعی کنید با توجه به تغییرات پوستتان نوع آن را شناسایی کنید. خیر این کرم برای استفاده خارجی است و هرگز نباید روی زخم باز مورد استفاده قرار گیرد.

اگه خرید مرطوب کننده های خارجی یکم براتون دشواره و دنبال یه مرطوب کننده ایرانی هستید کرم مرطوب کننده پریم رو میتونید به عنوان مرطوب کننده صورت و حتی دستتون مورد استفاده قرار بدید. البته برخی از افراد که به صورت طبیعی پوستهای چرب دارند، نیاز کمتری به مرطوب کنندهها دارند اما این افراد نیز باید از آبرسانهای مخصوص پوست خود استفاده نمایند. این کرم حاوی 5 درصد اوره است که از فاکتورهای طبیعی مرطوب کنندههای پوست است و علاوه بر حفظ رطوبت پوست باعث افزایش انعطاف پذیری آن نیز میشود.

به همین دلیل بهتر است از محصولات حفاظت از پوست و نرمکنندههایی که قدرت مرطوبکنندگی بالایی دارند و لایه ضخیمی روی پوست ایجاد میکنند، استفاده نمایند. ممکن است در ماههای گرم و مرطوب بهار و تابستان به یک ژل یا لوسیون سبک نیاز داشته باشید، در حالی که در هوای خشک و سرد پاییز و زمستان نیازمند محصولات سنگینتر هستید.

اگر این چربی کمتر از میزان مناسب ترشح شود ممکن است مشکلاتی از قبیل خشکی و پوسته پوسته شدن پوست را به وجود بیاورد. چرا که درعین نرمکردن بخشهای خشک، نباید باعث چربی منطقه T را افزایش دهد. از آن جا که این ترکیبات عینا در ترکیب NMF وجود دارند کاملا ایمن هستند و بهترین و قوی ترین مرطوب کنندگی را به پوست کودک هدیه می کنند. اما خشکی پوست در حالت تشدید شده میتواند به اگزما تبدیل شود. قبل از آن که یک کرم مرطوب کننده مناسب را برای پوست انتخاب کنیم، لازم است تا بدانیم که علت خشک شدن پوست چیست و در حقیقت چه عواملی میتوانند خشکی پوست را تشدید کنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم ضد چروک مرطوب کننده لطفا به بازدید از وب سایت ما.