‘همسایگان شیرین شمالی’: نانوایی Thunder Bay مشتریان را به حمایت از مشاغل محلی تشویق می کند

یک صاحب مشاغل کوچک تندر بی در حال ایجاد انگیزه برای مشتریان خود است تا از مشاغل همسایه نیز پشتیبانی کنند.

شیرینی شیرینی شمال پیشنهاد ارائه 15 درصد تخفیف را به مشتریانی می دهد که قبض کسب و کار دیگری را در Waterfront District BIA نشان می دهند.

مالک ارین دلورنزی گفت که ایده شیرین همسایگان شمالی در مورد تشویق مردم برای حمایت از مشاغل محلی است.

وی گفت: “ما امیدواریم که مردم کسب و کارهای مرکز شهر را که قبلاً به آنها نرفته اند ، کشف کنند و از اینکه شما می توانید در مرکز شهر قدم بزنید و در آنجا خرده فروشی ، غذا ، خال کوبی و انواع مشاغل وجود دارد ، قدردانی خواهند کرد.” .

“ما فقط امیدواریم که افرادی را که از این فروشگاه ها بازدید می کنند جلب کنیم و درک کنیم که در شهر خود جواهرات واقعی داریم.”

دلورزی گفت که او یک شب هنگام تماشای برنامه The National CBC ، که در آن یک داستان در مورد یک آرایشگر تورنتو ارائه می شود ، تخفیف به مشتریانی ارائه می دهد که پس از اطلاع از اینکه برخی از آنها با تهدید به تعطیلی دائمی روبرو هستند ، تخفیف به مشتریان ارائه می دهد.

هنگامی که یک آرایشگر تورنتو دید دیگر مشاغل کوچک در همسایگی خود برای زنده ماندن از بیماری همه گیر تلاش می کنند ، راهی پیدا کرد تا با تشویق خرید محلی و دادن تخفیف به مشتریانی که این کار را انجام می دهند به دیگران کمک کند. 4:09

وی گفت: “قلب من از تصور اینکه خودم آن را تجربه کردم ، لرزید.” “چه می شود اگر من یک تجارت همسایه و کارمندان آنها را با چهره نگاه می کردم ، زیرا تجارت آنها تازه بسته شده بود و من فکر کردم کاری وجود دارد که بتوانیم انجام دهیم تا حتی اگر این اتفاق بیفتد ، حداقل ما می دانیم که سعی کردیم و شاید بتوان از آن جلوگیری کرد. “

دلورنسی گفت که تجارت از سال گذشته در نانوایی خود در Court Street کاهش یافته است و از نظر احساسی این یک سال صعودی است ، اما از زمان شروع همه گیری ، فشار بیشتری برای حمایت از مشاغل کوچک مشاهده شده است.

“این پشتیبانی خارق العاده بوده است. وقتی مردم برای بازدید از تجارت ما وارد می شوند ما را تشویق می كنند و از ما تشكر می كنند. ما احساس می كنیم كه بخشی از جامعه هستیم كه می خواهد ما زنده بمانیم و می خواهیم از مشاغل محلی حمایت كنیم.”

دلورزی گفت که این پیشنهاد تا ماه نوامبر تمدید خواهد شد.

می توانید مصاحبه کامل با Erinn DeLorenzi را در CBC بشنوید صبح برتر اینجا.

صبح برتر6:16Erinn DeLorenzi یک همسایه شیرین شمالی باشید

یک همسایه شیرین شمالی باشید. یک نانوایی در ضلع شمالی خلیج تندر ، در انتها ، تجارت خوبی را برای تجارت همسایه خود رقم می زند. شیرینی شیرینی شیرینی با تخفیف 15 درصدی به مشتریانی که از فروشگاه دیگری در منطقه ساحلی رسید دریافت می کنند .. مالک ارین دلورنز با امی هادلی از CBC درباره تصمیم خود صحبت کرد. 6:16