هدرز چی بستی داداش ؟

هدرز میتواند تا ۲0 درصد در افزایش شتاب و سرعت خودرو موثر باشد. این قطعه یک سیستم الکترونیکی است که مانند یک مغز متفکر تمامی عملکردهای خودرو را از میزان سوخت و هوای ورودی به سیلندر گرفته تا برق خودرو و… ای سی یو در واقع یک قطعه الکترونیکی است که مدام در حال بررسی تمام پارامترهای خودرو و تصمیم گیری های اصلی بر اساس آن پارامتر هاست. حالا جالب است بدانید بعضی از قطعههای حوصلهسربر الکترونیکی مانند شیشهبالابرهای برقی با نمونههای دستی تعویض شدهاند. برترین گونههای نسل اول ماستنگ را باید نمونههایی دانست که کارول شلبی دستی بر سر و گوششان کشیده بود و نام Shelby را یدک میکشیدند. نقل قول پارامتردستگاه های سنگ شکن فرآینددستگاه های سنگ شکن وظیفه از چین دستگاه های سنگ شکن ضربه اوج از کشور چین چین سنگ شکن معدن کوچک labtech از سنگ شکن سنگ شکن فکی برای اولین بار از نسلی به نسل شدن یکی از، اوج شده است اصرار بر توسعه بهترین سنگ شکن فکی که قادر به hel. قطعاً اولین چیزی که در سیستم عملکرد یک خودرو یا هر وسیله نقلیه دیگری تاثیر گذار است، کیفیت سوخت وسیله نقلیه است. این سیمپیچ راهانداز معمولاً بعد از راهاندازی کامل موتور بـه وسیله یک کلید گریز از مرکز از مدار خارج مـیشود.

بـه پیج زانتیـا بازا خوش آمدید☺ . حالا که بنزین با کیفیت و به اندازه وارد موتور شد، لازم است این بنزین با مقدار هوای مناسب ترکیب شود. این کار به کمک سیستمهای سوپر شارژر یا توربو شارژر امکان پذیر است. جنس هدرز مهم است؟ کیفیت و جنس هدرز اهمیت بالایی دارد و باید سعی کنید از هدرز های استیل با کیفیت بالا استفاده کنید. دلیل این موضوع این است که یکی از اصلی ترین راه های افزایش سرعت و شتاب، ایجاد تغییر در سیستم اگزوز خودرو می باشد. ـ گاهی نیز توریهای کاتالیست اگزوز شما دچار مشکل شده و باید تعویض شود. اگر پمپ بنزین و یا فیلتر بنزین دچار مشکل باشند بنزین با آن سرعتی که باید به موتور نمیرسد و همین موجب می شود شتاب خودرو کمتر از حد مورد انتظار باشد. در ضمن به دلیل اینکه بنزین ایران کیفیت چندانی ندارد در شرایط معمولی هم استفاده از بنزین سوپر به جای بنزین معمولی توصیه می شود.

راستي فكر كنم قيافه ماشين هم بايد كمي تغيير كنه درسته ؟ در اين تغيير فاز, دمای مخلوط هوا كاهش می يابد و درنتيجه فرآيند انفجار بهتر صورت می گيرد. در چرخه موتورهای درونسوز پس از تراکم و احتراق عمل تخلیه که خروج دود و هوا از سیلندر است ،صورت میگیرد . عمل هدایت و خارج کردن گاز های ناشی از احتراق در خودرو وظیفه منیفولد است و دود حاصل را از سیلندرها را خارج می کند. توربوشارژر تا حد زیادی شبیه به سوپر شارژر عمل می کند. پس اگر تصمیم دارید شتاب یا سرعت خودرو را با استفاده از سوپرشارژر یا توربوشارژر افزایش دهید، لازم است تغییرات مختلفی از جمله تغییر در سرسیلندر و تغییر در سیستم اگزوز خودرو صورت گیرد تا باعث آسیب دیدن موتور و اجزای مختلف خودرو نشود. البته ناگفته نماند نصب توربو شارژر بدون تغییرات دیگر در سیستم موتور میتواند باعث ایجاد فشار و گرمای اضافه بر موتور و در نتیجه سوختن یا آسیب دیدن موتور خودرو شود. تغییر و ارتقاء سیستم سوپاپ خودرو از حالت معمولی به حالت زمانبندی متغیر می تواند تا ۲۵ درصد قدرت موتور را بالا ببرد.علاوه بر این در خودروهایی که از سیستم توربوشارژ و سوپرشارژ استفاده می کنند نبود سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ موجب فشار بیش از حد به موتور میشود و احتمال آسیب دیدن موتور را بسیار بالا میبرد.

تا به حال بسیار دیدهایم که خودروهای جدید از سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها یا به اصطلاح VVT استفاده می کنند. مراکزی که کار تست انژکتور و دیاگ خودرو انجام میدهند معمولاً توانایی این را دارند که ECU شما را ریمپ کنند. این نوع خودروها معمولاً خودروهای مسابقه هستند که سرعت و شتاب برای آنها اهمیت بسیار بالاتری نسبت به افزایش عمر مفید خود را دارد. اما برخی دیگر نیز هستند که همچنان، وفاداری خود به غولهای آمریکایی دهه 70 را حفظ کرده و تنها خودروی مناسب بیراهه نوردی و طبیعت گردی را، این خودروها میدانند. ولی این تنها مزیتش نیست… هیوندای کوپه برای استفاده خانواده های 2 یا نهایت 3 نفره بدون در نظر گرفتن مصرف شهری بالا مناسب بوده ولی برای خانوادهای بالای این تعداد جمعیت گزینه مناسبی نمی باشد ضمن اینکه نباید از این نکته گذشت که با توجه به وارد نشدن این خودرو از سال 2009 به بعد به کشور و تعداد نسبتا کم در بازار داخل در دراز مدت مشکل پیدا نشدن قطعات این خودرو را باید جدی گرفت. شمع های سوزنی گزینه های مناسبی برای افزایش کیفیت جرقه زنی و شتاب خودرو هستند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید هدرز پراید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.