نقض دستورات بهداشت عمومی 122 هزار دلار جریمه در منیتوبا دارد

در مجموع 85 بلیط ، به مبلغ 122،046 دلار جریمه ، هفته گذشته به عنوان بخشی از اجرای دستورات بهداشت عمومی توسط مانیتوبا برای جلوگیری از گسترش COVID-19 صادر شد.

این در مقایسه با دو هفته گذشته که مجموعاً 181،574 دلار و 126،082 دلار بود ، کاهش یافته است.

این استان در یک خبرنامه گفت که شامل جریمه های 30 نوامبر تا 6 دسامبر ، هر کدام 9 دلار به ارزش 5000 دلار بود که به جرایم مختلف به بازرگانان تحویل داده شد.

همچنین وجود داشت:

  • 53 بلیط که به جرایم مختلف به افراد تعلق می گیرد و هرکدام با قیمت 1،296 دلار.
  • 15 بلیط برای عدم استفاده از ماسک در مکان های عمومی داخلی ، هر کدام به قیمت 298 دلار.
  • هشت بلیط آیین نامه باند صادر شده توسط سرویس پلیس ملل متحد اولین بار.

همچنین 285 اخطار صادر شده است.

از زمان آغاز اقدامات اجرایی در آوریل ، در مجموع 913 اخطار و 450 بلیط صادر شده است كه منجر به جریمه بیش از 683000 دلار به مشاغل و اشخاص می شود.

در خبرنامه خود ، این استان همچنین هشدار جدی به هرکسی که با کسانی که مجاز به اجرای دستورات بهداشتی هستند ، مبارزه کند ، داده است.

در خبرنامه آمده است: “این افراد برای محافظت از Manitobans در برابر شیوع آن روزانه در معرض COVID-19 قرار می گیرند و از Manitobans خواسته می شود كه با احترام رفتار كنند.”

“در حالی که اکثر مانیتوبان ها از قصد دستورات بهداشت عمومی حمایت می کنند ، حوادث متعددی در آخر هفته نشان دهنده افزایش رفتارهای سو رفتار با این مقامات است که قابل تحمل نخواهد بود.”

در این خبر همچنین آمده است که گردهمایی های بزرگ همچنان نگران کننده است و محدودیت هایی را که بازدیدکنندگان در خانه های خصوصی را ممنوع می کند ، به استثنای چند مورد نقض می کند.

نزدیک به 3300 نفر که در آژانس های مختلف کار می کنند ، قادر به اجرای دستورات بهداشت عمومی هستند ، از جمله RCMP ، سازمان های اجرای قانون ، کارمندان استانی و شرکای شهرداری ، مانند شهر وینیپگ.