نامگذاری رانندگان دارای نقص منجر به کاهش اتهامات نشد: پلیس یورک

یکی از خدمات پلیس جنوب انتاریو که شروع به نامگذاری رانندگان معلول در سال 2018 کرد ، این عمل را بعد از کمتر از یک سال متوقف کرد زیرا منجر به کاهش اتهامات نشد.

پلیس تندر بی در این هفته اعلام کرد اسامی همه افرادی که به جرم رانندگی با اختلال جنایی در فصل RIDE جشن سوار شده اند در وب سایت این سرویس منتشر خواهد شد ، این اقدام افسران امیدوار است که بازدارنده ای در برابر رانندگی مختل در شهر باشد.

این رویکرد جدیدی نیست. در واقع ، نیروهای پلیس منطقه یورک اقدامات مشابهی را از سال 2018 آغاز کردند.

“گروهبان پلیس منطقه یورک:” آنچه که ما در طی چند سال گذشته با اتهامات رانندگی مختل شده مشاهده کرده ایم این است که هر ساله تعداد افرادی که به جرایم رانندگی جنایی مرتبط با کمبود متهم می شوند ، همچنان افزایش می یابد. ” اندی پاتدنن روز پنجشنبه گفت. “ما در طول این سالها تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا سعی کنیم این اعداد را تغییر دهیم و پایین بیاوریم.”

وی گفت که این شامل کارزارهای آموزشی و افزایش اعمال قانون است.

در سال 2018 ، این سرویس تصمیم گرفت نام افراد متهم را نیز نامگذاری کند. پاتندن گفت: این ابتکار کمتر از یک سال به طول انجامید: به سادگی تاثیری در تعداد اتهامات رانندگی مختل نداشت.

وی گفت: “هر هفته ، نام افراد را در وب سایت خود منتشر می کردیم.” “ما دیدیم که بسیاری از رسانه ها هستند که آن را انتخاب می کنند ، همچنین افراد جامعه به نام ها علاقه زیادی نشان می دهند.”

“با توجه به اینکه اعداد به سمتی که می خواستیم پیش نمی روند ، ترجیح دادیم که این عمل را کنار بگذاریم.”

پاتدنن اظهار داشت که از انتشار اسامی متهمان تعجب کرده و منجر به کاهش تعداد رانندگان معلول نشده است.

وی گفت: “اما ، می دانید ، همه آنچه كه ما امتحان كرده ایم نتوانسته است اعداد را تغییر دهد.” وی افزود: “در حقیقت ، تنها چیزی كه در اینجا در منطقه یورك مشاهده شده بسیار موفق بوده است ، آموزش جامعه ما در مورد زمان تماس با 911 در صورت مشاهده مشكوك به راننده است و این هر بار است.”

“ما دیده ایم که این تعداد به طور قابل توجهی افزایش می یابد ، که در نهایت منجر به دستگیری بیشتر و اتهامات بیشتر شده است. این یک عامل بازدارنده نیست ، اما به ما کمک کرده است رانندگان معلولیت بیشتری را از جاده های خود خارج کنیم.”

سرویس پلیس منطقه ای همسایگان دورهام هنوز نام رانندگان معلولیت را منتشر می کند ، دقیقاً مانند آنچه برای جرایم جدی دیگر انجام می دهند.

با این وجود ، ردیابی اینکه این اقدام به عنوان یک عامل بازدارنده م effectiveثر است دشوار است ، با این حال ، پلیس دورهمی در نقش یک گروهبان گفت. جورج تودوس

تمرین “بسیاری از نگرانی ها را ایجاد می کند”

وی گفت: “اندازه گیری اتفاقی که نمی افتد دشوار است.” “اما آنچه ما می توانیم به شما بگوییم این است که ما در اینجا در دورهام حوادث زیادی داشته ایم که در آن همسایگان می دانند کسی در خیابان به رانندگی با نقص متهم شده است ، آنها می بینند که همان فرد ، در روز بعد در برخی موارد ، سوار یک وسیله نقلیه می شود و رانندگی کنید ، حتی گاهی اوقات دوباره دچار نقص می شود. “

“این بدیهی است که به کاهش تعداد حوادث ما در جاده ها کمک می کند که می تواند به طور بالقوه منجر به جراحات جدی شود.”

هرکسی که به رانندگی دچار اختلال شده باشد 90 روز تعلیق مجوز اداری دریافت می کند.

با این وجود انجمن آزادی های مدنی کانادا (CCLA) گفت این رویه نگران کننده است.

ابی دشمن ، مدیر برنامه دادرسی کیفری در CCLA ، گفت: “این نگرانی های زیادی را برای ما ایجاد می کند.” “این واقعاً سیستم قضایی را برعکس می کند. قرار است پلیس جرم را بررسی کند ، آنها ادعاهایی را مطرح می کنند و این به یک قاضی بی طرف یا هیئت منصفه بستگی دارد که فرد مقصر باشد یا خیر و سپس تعیین می کند که چه نوع حکمی را باید بدست آورد.”

“وقتی پلیس کارهایی مانند نامگذاری و شرمساری ، قرار دادن نام افراد ، تاریخ تولد ، در اینترنت را انجام می دهد ، واقعاً مردم را مجازات می کند قبل از اینکه آنها مقصر شناخته شوند.”

نیاز به خدمات اجتماعی ، مداخلات

دشمن گفت: در نامگذاری شخصی كه به رانندگی دچار نقص شده و نامگذاری متهم در مواردی مانند تحقیقات در مورد قتل ، تفاوتی وجود دارد.

وی گفت: “این پلیس به یک پرونده خاص نگاه نمی کند و می گوید” مردم در همسایگی واقعاً نگران هستند و می خواهند بدانند چه خبر است “. “این یک سیاست گسترده فقط برای ارسال نام همه در اینترنت است.”

به گفته دشمن ، این عمل بازدارنده ای مثر نبوده و افزود كه مطالعات نشان داده است مواردی مانند مجازات حداقل مجازات زندان یا جریمه های سنگین نیز بازدارندگی مثری نبوده است.

وی گفت: “اگر تصور كنیم كه این خطرات باعث بازدارندگی مردم نمی شود ، اما نام بردن از آنها و ایجاد شرمساری برای آنها ، منطقی نیست.”

در حقیقت ، وی گفت ، لزوماً راه حل مسئله جرم و مجازات نیست.

دشمن گفت: “این بیشتر در مورد خدمات اجتماعی و مداخلات هدفمند است و اطمینان از اینكه مردم پشتیبانی لازم را دارند و در صورت وجود مسائل مربوط به اعتیاد ، خدمات برای رفع آن وجود دارد.” “در واقع ، در مورد پلیس و عدالت کمتر از خدمات اجتماعی است.”

MADD کانادا به شدت از پلیس پشتیبانی می کند

یکی از سازمانی که در این طرح از پلیس حمایت می کند MADD کانادا است.

اندرو موری ، مدیر عامل شرکت MADD کانادا ، روز پنجشنبه گفت: “ما به شدت از پلیس که این کار را انجام می دهد پشتیبانی می کنیم.” “اگر آنها فکر می کنند که این به عنوان بخشی از استراتژی رانندگی مختل شده م effectiveثر است ، ما 100 درصد عقب هستیم.”

وی گفت: “تنها دشواری در این زمینه این است كه چون این كار معمولاً فقط برای مدت كوتاهی انجام می شود و هیچ اندازه گیری برای تعیین اثربخشی آن وجود ندارد.” “اما من اغلب از روسای پلیس شنیده ام که می گویند اگر مانع از رانندگی یک نفر شود ، این یک کار موفقیت آمیز است.”

موری گفت در سراسر کانادا ، رانندگی با کمبود الکل به طور کلی پایین است ، اما رانندگی با کمبود مواد مخدر “راه بالایی است”.

در مورد شیوه نامگذاری اعتیاد به انگ های کلاله ای ، موری گفت که چنین نیست ، و وی هنگام اجرای این اقدامات پلیس چیز زیادی را در مورد عقبگرد عمومی ندیده است.

وی گفت: “هر راننده معلولی الكلی نیست.” “مطالعات نشان داده است که این فقط در حدود یک سوم است ، و بسیاری از اوقات اتفاق می افتد هنگامی که افراد دارای مشکلات مربوط به الکل یا مشکلات دارویی هستند ، و رانندگی را دچار اختلال می کنند ، برای برخی از آنها این سفر برای کمک به خودشان است با آن ، زیرا چنین است [many] مفاهیم “.