موقعیت مکانی نزدیک بیمارستان برای مرکز پیشنهادی پلیس خلیج تندر مهمتر از مرکز شهر است

ضرب المثل قدیمی در املاک و مستغلات موقعیت ، مکان ، مکان است.

بنا به گفته اعضای شورای شهر ، یک مقر جدید پیشنهادی پلیس در خلیج تندر ، انت ، باید در نزدیکی هسته جنوبی مرکز شهر باشد.

سیلوی هاوت ، رئیس پلیس ، گفت: نزدیک بودن به دادگاه ، حداقل تأثیر را در عملیات پلیس یا مسائل مربوط به جرم در هسته جنوبی خواهد داشت.

“آنچه که ما روزانه و در هر شیفت کاری می بینیم ، سفرهای متعدد به بیمارستان است. بنابراین برای من ، فکر می کنم اولویت بیشتر بیمارستان ، بیش از دادگستری است.”

وی گفت ، ساخت ساختمان دادگاه حداقل تأثیر را در مسائل جرم و جنایت داشت.

هاوت با اشاره به لزوم تعویض مقر فعلی در خیابان 1200 بالمورال ، یک سخنرانی قبل از همه گیری به شورای ارائه کرد. وی گفت ، کارکنان شاغل در ساختمان 35 درصد افزایش یافته اند ، سقف نشت می کند و سیستم جدید HVAC مورد نیاز است.

به گفته وی ، آنقدر تنگ است که برخی واحدها در خارج از محل قرار گرفته اند و اتاق ناهار نیز نصف شده است.

“واحدهای خاصی ، به عنوان مثال ، جرایم اینترنتی ، آنها به فضای بیشتری برای سرورهای بزرگ ، تجهیزات بزرگ نیاز دارند و دیگر جایی برای این کار وجود ندارد.”

هاوت گفت که واحد جرایم سایبری 30 سال پیش نمی توان تصور کرد – و فضایی که آنها در آن فعالیت می کنند – که به طور مداوم در حال رشد است ، دیگر عملکردی ندارد.

گزینه های جایگزینی تاسیسات در بالمورال شامل بازسازی و اضافه کردن ساختمان موجود ، ساخت یک تاسیسات مستقل جدید یا بازسازی در حالی که همچنین یک مرکز دیگر در هسته جنوب یا شمال ساخته شده است.

این گزینه ها از 50 میلیون دلار تا 62 میلیون دلار است – با ارزان ترین گزینه یک ایستگاه پلیس متمرکز جدید است.

به گفته هاوت ، مقدار ناچیز نوسازی مورد نیاز در بالمورال ، فقط برای اینکه این ساختمان 30 ساله کارا باشد ، 6 میلیون دلار است و در حالت ایده آل ، 10 میلیون دلار است. این امر می تواند سقف ، سیستم HVAC و سایر اصلاحات کوچک را برطرف کند. این ساختمان در ابتدا با یک طبقه ساخته شده است ، اما با گسترش نیرو ، طبقه دوم در دهه 90 اضافه شد.

وی گفت ، هنگامی که بالمورال در اواخر دهه 80 ساخته شد ، سلول از ایستگاه خیابان دونالد آورده شد. وی گفت که نگهداری سلول ها در مقر پلیس مطابق استاندارد فعلی نیست و هنوز از یک سیستم کلید دستی استفاده می کند.

یک سرویس ، یک ایستگاه

هاوت گفت سایر خدمات مشابه پلیس فقط یک مقر دارند. وی گفت که سرویس پلیس نیاگارا ، گرچه بسیار بزرگتر از خلیج تندر ، اخیراً عملیات خود را برای کارایی متمرکز کرده است.

وی گفت ، این باید یک مثال باشد ، که چرا یک ستاد بهترین کار برای پیشبرد است. پلیس سودبری بزرگ نیز در یک نقطه دفاتر ماهواره ای داشت که از آن زمان به بعد متمرکز شده اند.

هاوت گفت: هیئت خدمات پلیس در جلسه هیئت مدیره دسامبر خود گزینه های ستاد جدید را مورد بررسی قرار خواهد داد.

هاوت گفت ، مهم نیست که چه تصمیمی اتخاذ شود ، اگر ایستگاه جدید انتخاب هیئت مدیره باشد و سپس توسط شهر تأمین اعتبار شود ، هنوز چند سالی نمی گذرد تا دفتر جدیدی ساخته شود.

صبح برتر9:35امور شهرداری 27 نوامبر

هزینه یک ستاد جدید پلیس در تندر بی باعث شده است که برخی از مشاورین شهر سوال کنند که آیا واقعاً به یک ساختمان جدید احتیاج دارد. جف والترز بحث 50 میلیون دلاری را در این نسخه از Municipal Matters شکست. 9:35