مقامات بهداشتی پس از گذشت 100 مرگ از مانیتوبا ، بحران به خانه مراقبت از بیماری Maples ، COVID-19 را به روز کردند

مقامات بهداشتی قصد دارند امروز Manitobans را در مورد COVID-19 در استان به روز كنند ، پس از یك سری پاسخ های اضطراری به یكی از خانه های مراقبت شخصی كه به شدت آسیب دیده است در وینیپگ و درخواست تحقیق

مدیر ارشد بهداشت عمومی استان ، دکتر برنت روسین و لانت سیراگوسا ، مدیر ارشد پرستاری بهداشت مشترک ، در ساعت 12:30 بعد از ظهر به روز رسانی COVID-19 را در مانیتوبا ارائه می دهند.

CBC News کنفرانس خبری را به صورت زنده در اینجا ، در CBC Gem ، در فیس بوک و توییتر برگزار می کند.

به روزرسانی در اواخر مانیتوبا به 100 مرگ COVID-19 در آخر هفته می رسد. سه مرگ و 441 مورد یکشنبه اعلام شد ، همچنین میزان مثبت بودن آزمون در استان 9.2 درصد است.

جمعه شب شاهد بحران بود زیرا چندین آمبولانس و امدادگر به خانه مراقبت طولانی مدت Maples فراخوانده شدند.

وضعیت تعدادی از ساکنین که از نظر بیماری مثبت بودند به سرعت در همان شب کاهش یافت و یک تیم واکنش سریع در روز شنبه اعزام شد. هشت نفر در 48 ساعت از جمله دو نفر در روز جمعه جان خود را از دست دادند.

تماس های اضطراری مقامات مقامات بهداشت منطقه ای Winnipeg و Revera ، یک شرکت انتفاعی را که صاحب خانه مراقبت از Maples است ، وادار به برگزاری یک کنفرانس خبری نادر در آخر هفته کردند. آنها گفتند که این خانه تعارف کاملی از پرستاران از کارکنان ، همراه با دستیاران مراقبت های بهداشتی داشته است ، اگرچه اتحادیه نماینده پرستاران در این مورد اختلاف نظر دارد.

وزیر بهداشت ، کامرون فریسن ، خواستار تحقیقات مستقل در مورد Maples و خانه دیگری که توسط Revera اداره می شود ، است که همچنان در شیوع COVID-19 که 23 نفر در آن جان خود را از دست داده اند ، Parkview Place است.

دوشنبه همچنین اولین روز اعمال محدودیت های افزایش یافته در منطقه بهداشت جنوبی است.

بسیاری از مشاغل غیر ضروری دستور تعطیلی را گرفتند زیرا منطقه از وینیپگ برای ورود به کد “قرمز” یا بحرانی تحت سیستم پاسخ همه گیر استانی پیروی می کند.