مشخصات سشوار سالن زیبایی که خوب است.

سشوار و نرم کننده براون مدل AS 530 با توان 1000 وات برای خشک کردن و حالت دادن و ایجاد فرهای بلند و کوتاه ایده آل است. سشوار براون سالن دارای سه سری برس مختلف است که به حالت دادن و حالت دادن به مو کمک می کند.این شامل یک برس گرد 25 میلی متری، یک برس 40 میلی متری و یک شانه حالت دهنده مو است. می توان به این نکته اشاره کرد که سشوار قهوه ای در فروشگاه روی موجود است و می توان آن را بخارپز کرد. سشوار مخصوص آرایشگاه از اینکه بتوانید از عملکرد بخار استفاده کنید، ابتدا باید مخزن آب متصل به سر سشوار را با آب شیر پر کنید.

در نتیجه هنگام خرید سشوار باید به نکاتی توجه کرد تا بتوانید محصولی باکیفیت خریداری کنید. بدیهی است که قدرت باد در این سشوارها طبیعی است، بنابراین هنگام استفاده از آن یا حالت دادن به موهای خود باید صبور باشید. بسیاری از سشوارها، به خصوص مدل های حرفه ای، از فناوری ویژه مقاوم در برابر حرارت استفاده می کنند که در صورت گرم شدن بیش از حد دستگاه از آسیب به موها جلوگیری می کند. سشوارهای خانگی نسل جدید دارای عناصر سرامیکی هستند که با وجود ارزان بودن، برق کمتری مصرف می کنند.

نوع موتور سنگین دارای AC است. با مصرف انرژی 8000 وات، بسیار قدرتمند است. دارای دو حالت تنظیم سرعت باد. امکان تنظیم دما در سه درجه (سرد، گرم، گرم) وجود دارد که در حالت مناسب قابل انتخاب است. حفظ موهای سالم و براق با عنصر توزیع حرارت عالی آن آسان تر است. با استفاده از دکمه باد سرد می توان مدل مو را بهبود بخشید. شامل یک سری متمرکز کننده نازک است تا باد در سشوار به سمت دلخواه هدایت شود. به دلیل سیم بلند 2 متری و قلابی که به انتهای سشوار متصل است، امکان استفاده از آن را برای سالن های زیبایی فراهم می کند.

مخصوصاً، اتصال پخش کننده هوا به سر سشوار به طرز عجیبی دشوار است. سشوارهایی که به صورت ارگونومیک طراحی شده اند نیز می توانند خطر گرفتگی دست را در طول یک جلسه طولانی استفاده کاهش دهند. وقتی موهای شما آسیب دیده است، به یک سشوار نیاز دارید که مشکل را تشدید نکند. گرما باعث می شود که سشوار در درجه اول به مو آسیب برساند، بنابراین مصرف کنندگانی که موهای آسیب دیده دارند باید سشوارهایی با تنظیمات دمایی چندگانه انتخاب کنند. زمانی که مو شکننده است، با خشک شدن با کمترین حرارت، می تواند استراحت کند و ترمیم شود.

زردچوبه از آسیب حرارتی به کوتیکول مو جلوگیری می کند و همچنین رطوبت مو را حفظ می کند تا آن را تا حد امکان سالم نگه دارد. یون های منفی تولید شده توسط خشک کن های تورمالین می توانند موها را صاف کنند. اغلب موهای بسیار صاف و حساس فاقد حجم هستند، بنابراین انتخاب سشوار که انعطاف پذیری را کاهش می دهد ایده خوبی نیست. برای سشوارهای تورمالین امکان تولید یون منفی به صورت الکترونیکی وجود ندارد. این فلز نیمه قیمتی به طور طبیعی یون های منفی تولید می کند. با استفاده از این روش می توانید اثرات خشکی سشوار خود را کاهش دهید و در عین حال درخشندگی و درخشندگی خود را حفظ کنید.

اگر موهای پرپشتی دارید، روی یک سشوار تیتانیومی سرمایه گذاری کنید. بهترین سشوار سالنی به صورت نیمه حرفه ای با موتور DC و حلقه آویز. این سشوار برای چهار سال مورد علاقه من بوده است.به خوبی گرم می شود و به دلیل سبکی دست من را خسته نمی کند. این به خاطر خوبی، قدرتش، گرمی، خنکی و شادی اش است. در سال 1992 ما شروع به استفاده از این خشک کن کردیم. با وجود دوام و سهولت استفاده، سیستم کنترل حرارت آن از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند. در خرید آن شک نکنید. یک مدل سشوار حرفه ای برای افرادی که دارای خواص یونی هستند. با موتور AC باد سرد و حلقه آویز از الکترونیک استفاده کرده است.

موتوری که تحت فشار زیاد است در سشوارهایی که قدرت کمتری دارد سریعتر می سوزد و خراب می شود. انواع سشوار ارزان ً تمام سشوارهای مدرن دارای مواد پیشرفته ای هستند که فرآیند خشک کردن مو را متحول کردند. با این حال، برای یک مبتدی یا مبتدی، این انتخاب بین این گزینه های گرمایش – از تورمالین تا تیتانیوم – ممکن است گیج کننده به نظر برسد. می توانید این مقاله را بخوانید تا بدانید که اصطلاحات یونی، سرامیک و تورمالین به چه معنا هستند.

دسته سشوار دارای دکمه ای است که به شما امکان می دهد سری ها را جدا کرده و مانند یک سشوار معمولی از آن استفاده کنید. دارای سه تنظیم ترکیبی سرعت باد و دما است که می توانید بر اساس نوع مو و هدف مورد نظر خود انتخاب کنید. سشوار ذکر شده در بالا یک انتخاب عالی برای مصارف خانگی است. در این سشوار فیلیپس چهار سری مختلف و قابلیت تولید یون وجود دارد.این یک سشوار برس با موتور 800 وات DC است. یک متمرکز کننده و سه برس در سری سشوار موجود است.