مشاغل مانیتوبا خود را برای موج تازه ای از تعطیلات همه گیر کمربند می بندند

صاحبان مشاغل مانیتوبا و رهبران صنعت در حال حاضر برای تأثیر خاموش کردن گسترده اعلام شده در روز سه شنبه آماده هستند ، و برخی می گویند که آنها هنوز در مورد نحوه کار این قوانین س questionsال دارند.

نیکلاس فیلیپس ، رئیس شعبه محلی اتحاد بین المللی کارمندان صحنه تئاتر ، که نمایندگان کارگران فیلم در پشت صحنه است ، از تکنسین های روشنایی گرفته تا طراحان لباس ، گفت: “هیچ اخطاری وجود نداشت ، هیچ چیزی”.

“در حال حاضر س soالات زیادی در هوا وجود دارد که ما فقط نمی دانیم.”

از روز پنجشنبه ، با انتقال کل استان به سطح قرمز – یا بحرانی – سیستم پاسخ همه گیر ، تمام فروشگاه های خرده فروشی غیر ضروری ، سالن های ورزشی و مشاغل خدمات شخصی بسته می شوند. این استان می گوید اجتماعات اجتماعی و ورزش های گروهی ممنوع است و تولید فیلم باید متوقف شود.

فیلیپس گفت که در مورد چگونگی این کار برای صنعت فیلم روشن نیست. وی گفت: چندین نمایش تلویزیونی و فیلم در حال حاضر در دست تولید است که صدها نفر را به کار می گیرد و بسیاری از آنها در مراحل مختلف پیچ و خم قرار دارند.

وی گفت كه تمام بخشها برای نمایشهای بزرگ و كوچك به ایمنی COVID-19 اختصاص یافته اند و تاكنون از یك مورد بیماری در یك مجموعه آگاه نیست.

رئیس IATSE Local 856 گفت: “ما حباب خودمان هستیم. من در بخش روشنایی روی فیلم کار می کنم. من روی صحنه کار می کنم. من به خانه می آیم ، برای تنظیم دوباره برمی گردم.” “من در مجموعه فیلم احساس امنیت بیشتری نسبت به فروشگاه مواد غذایی دارم.”

او امیدوار است که این استان بتواند شفافیت ایجاد کند – و به زودی.

وی گفت: “این صنعت بلافاصله 300 میلیون دلار به علاوه صنعت متوقف می شود و 560 عضو ما ، به علاوه بسیاری از افراد مجاز ، فوراً از كار خارج می شوند.”

“بسیاری از مردم … فقط پاسخ می خواهند. من یکی از آنها هستم.”

“شوکه و کمی وحشت زده”

برای کازومی یوشینو ، ناظر خرده فروش وینیپگ ، یونیک اسم حیوان دست اموز ، قوانین جدید در شرایط بدتری نمی توانستند ارائه شوند. این فروشگاه قصد داشت افتتاحیه بزرگی را برای مکان جدید خود در بزرگراه Pembina ، با پیوستن به محل روستای Osborne خود ، برگزار کند ، اما اکنون در حال آماده سازی برای یک موفقیت بزرگ مالی است.

یوشینو روز سه شنبه گفت: “ما واقعاً شوکه و کمی وحشت زده شدیم.”

به گفته وی ، دستورالعمل های استانی می گویند این فروشگاه كه محصولات كره ، ژاپن و چین را به فروش می رساند ، همچنان می تواند ظرفیت محدودی برای مشتریان داشته باشد ، زیرا مواد ضروری از جمله مواد غذایی و اداری را به فروش می رساند.

اما او انتظار دارد در هفته های آینده نیمی از فروش یا بیشتر خود را از دست بدهد و گفت که فروشگاه مجبور است برخی از کارمندان خود را اخراج کند.

“این واقعا سخت بوده است ، اما ما فقط تلاش خود را می کنیم تا بر روی ایمنی همه تمرکز کنیم.”

اجتماعات مذهبی بصورت مجازی انجام می شود

همچنین از روز پنجشنبه اجتماعات اعتقادی غیرحضوری ممنوع خواهد بود. این جنبه از قوانین جدید برای جان نوفلد ، پیشوای اصلی در The Meeting Place تعجب آور نبود ، وی گفت بسیاری از جماعات قبلاً به آن سمت رفته اند.

نوفلد روز سه شنبه گفت: “این کاری است که ما انجام می دهیم تا همسایگان خود را مانند خود دوست داشته باشیم.” “اکثر کلیساهای ما در سراسر شهر ، در فرقه های مختلف ، در واقع زیر 15 درصد کار می کردند [capacity] به عمد ، و مردم در جریان زندگی آنلاین یا تجربه بزرگنمایی پرستش با دیگران شرکت می کردند. “

وی گفت ، در حالی که صدها نفر عملاً به آن ملحق می شوند ، كلیسای وی اخیراً حدود 60 یا 70 نفر را صبح روز یكشنبه بصورت حضوری دیده است ، در فضایی كه 750 تا 850 نفر بیشتر در آخر هفته های قبل از COVID-19 میزبان وی بودند.

اکنون ، کلیسا به جز بانک غذای خود ، با سرویس از قبل ضبط شده به جای پخش مستقیم ، کاملاً مجازی خواهد شد.

“من معتقدم سلامت معنوی و بهداشت رابطه و اجتماع … می تواند به روشهایی انجام شود که به ساختمان کلیسا وابسته نباشد.”

مسجد جامع وینیپگ و مسجد جامع مانیتوبا نیز هفته گذشته کاملاً مجازی هستند ، زیرا هفته گذشته اجتماعات محدود حضوری خود را تعطیل کردند.

انجمن اسلامی مانیتوبا همچنین یک سرویس # مسجد مجازی را با جلسات Facebook Live و Zoom برای آخر هفته ارائه می دهد.

رهبران تجارت حمایت های جدید استانی را تأیید می کنند

لورن رمیلارد ، رئیس اتاق بازرگانی وینیپگ ، گفت که از انتقال به سطح بحرانی ناامید شده است اما متعجب نیست.

اگرچه وی حمایت های جدید برنامه ریزی شده برای تجارت كوچك از استان را تأیید می كند. این شامل کمک مالی پل مانیتوبا است که 5000 دلار در اختیار مشاغل متقاضی قبل از کریسمس قرار می دهد ، با احتمال 5000 دلار بیشتر در سال جدید.

برایان پالیستر نخست وزیر روز سه شنبه گفت که یک طرح استانی برای خالی کردن بودجه نیز از شکل فعلی خود – وام مشروط – به کمک هزینه ای که کارفرمایان مجبور به پرداخت آن نیستند تبدیل می شود.

ریمیلارد روز سه شنبه گفت: “این فقط برنامه ریزی برای اینجا و حال نیست ، اما سر به آینده می گذارد و این پتانسیل را که ممکن است همچنان به عنوان یک جامعه تجاری با مشکلات اقتصادی روبرو شویم”.

جاناتان آلوارد ، مدیر دشت فدراسیون تجارت مستقل کانادا ، گفت که حمایت های جدید تجاری بیشتر مواردی را که فدراسیون با برنامه های استانی قبلی داشته است برطرف می کند.

وی گفت: “هرچند که به جلو برویم ، اطمینان حاصل شود که در صورت طولانی شدن این محدودیت ها یا در صورت بروز امواج دیگر ، این کمک وجود دارد.”