مشاغل فاقد ویترین فروشگاه واجد شرایط تخفیف مالی قفل مانیتوبا نیستند

صاحبان مشاغل کوچک می گویند فقط به دلیل اینکه در ویترین فروشگاه کار نمی کنند ، در حین قفل جزئی از برنامه کمک مالی مانیتوبا خارج شده اند.

جوئل بویلی و شریل ماینس برای جبران برخی از ضررهایشان در شرکت عکاسی تمام وقت خود ، درخواست کمک 5،000 دلاری پل استان را کردند. بودجه برای مشاغل مستقیمی است که با محدودیت های فعلی بهداشت عمومی دستور تعطیل شدن را می گیرند.

اما به این زوج که صاحب عکاسی Black & Gold در وینیپگ هستند گفته شد که صلاحیت ندارند زیرا در ویترین فیزیکی فروشگاه فعالیت نمی کنند.

ماینس گفت: “این افراد زیادی در صنعت عروسی هستند. مردم دیگر در فروشگاه های آجر و ملات کار نمی کنند و بسیاری از افراد فقط از خانه کار می کنند.”

“سال 2020 است. بسیاری از کارهای ما فقط در محل کار ، دفاتر آنلاین و خانگی انجام می شود. ما برای فعالیت به عنوان یک تجارت قانونی در وینیپگ به آن فروشگاه فیزیکی نیاز نداریم.”

رویگردانی مشتریان ، اما واجد شرایط دریافت بودجه نیست

بویلی و ماینس ، که به مدت یک دهه به عنوان عکاس در وینیپگ کار کرده اند و تصمیم گرفته اند این کار را به صورت شغل تمام وقت خود انجام دهند ، گفتند که آنها در سراسر همه گیر با عکسبرداری های کوچکتر از بین می روند.

اما هنگامی که محدودیت های کد قرمز در منیتوبا در اوایل این ماه آغاز شد – دستور تعطیل کردن مشاغل غیر ضروری – آنها بخشی از سفارشات برای متوقف کردن عکسبرداری به طور کامل بودند.

ماینس گفت: “اینطور نیست که هیچ مشاغلی وجود نداشته باشد. “ما مجبور شدیم مشتری ها را برگردانیم و فقط به طور خاص بگوییم که در حال حاضر نمی توانیم کار کنیم. منظور من این است که هم اکنون با عدم واجد شرایط بودن بودجه همراه است.”

عکاس جوئل بویلی و شریک زندگی او شریل ماینس می گویند بیشتر عکاسان از خانه یا از راه دور کار می کنند. آنها با عکسبرداری های کوچکتر خراش داده می شدند ، اما مجبور شدند هرگونه عکس بعدی را با محدودیت های جدید لغو کنند. (ارائه شده توسط جوئل بویلی)

“آنها با کمال میل مالیات من را می گیرند”

عکاس نانسی آرنولد نیز نمی تواند بودجه را دریافت کند و برخلاف فروشگاه ها یا رستوران هایی که هنوز هم می توانند وانت های کناری را تحویل بگیرند یا تحویل دهند ، او تلاش می کند تا مشتریان را به خرید کارت های هدیه برای عکسبرداری های آینده ترغیب کند.

وی گفت: “مشاغلی كه قادر به انجام وانت در حاشیه شهر هستند ، تقریباً با منبع درآمد تضمین شده ، كمك مالی دریافت می كنند.”

آرنولد ، مالک Kiex Fotography ، گفت که او کاملاً مجبور به تعطیلی است اما احساس می کند این استان با معاش خود مانند یک سرگرمی رفتار می کند.

وی گفت: “من مالیات دهنده هستم. آنها با کمال میل مالیات من را می گیرند. من GST را جمع آوری می کنم و مالیات بر درآمدم را می پردازم.”

نانسی آرنولد ، عکاس ، اظهار داشت که احساس می کند این استان مانند یک سرگرمی با تجارتش رفتار می کند. او می گوید مانند هر صاحب مشاغل کوچک مالیات می پردازد اما صلاحیت تأمین بودجه پل را ندارد. (ارائه شده توسط نانسی آرنولد)

عکاسان ، سرگرمی ها ، گل فروشی ها ، برنامه ریزان همه نمی توانند شرایط لازم را کسب کنند

بسیاری از افراد در صنعت رویداد نیز دریافتند که شرایط لازم را ندارند. سرگرمی ها ، گل فروشی ها و برنامه ریزان مراسم در هاله ای از ابهام قرار دارند.

کانی کوزی کمتر از یک سال پیش شرکت خود را برای برنامه ریزی رویدادها Harlow Events تأسیس کرد و گفت که از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، کل صنعت عروسی و رویدادها آسیب جدی دیده است.

کوسی گفت: “ما آن امید را در مقابل خود آویزان کرده بودیم. دسته ای از ما مانند” خوب ، ما پشتیبانی می کنیم “.

“بنابراین برای رفتن و درخواست ، و اینکه” شما واجد شرایط نیستید “ظاهر شود ، قلب من به نوعی افتاده است.”

كوسی گفت: “اینها فقط سرگرمی نیستند. آنها مشاغل ، رویاها و اشتیاق ما هستند كه از آنها استفاده كرده ایم.”

برنامه ریز رویدادها ، كانی كوسی ، سمت چپ ، می گوید كه كل صنعت تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته است. وی می گوید بسیاری از افراد در زیر خط فقر زندگی می کنند ، قادر به کار نیستند و قادر به دریافت بودجه نیستند. (Lynsey Corbett / ارسال شده)

“باز کردن ایده” گسترش معیارها: برتر

دوگلد لامونت ، رهبر لیبرال مانیتوبا ، در دوره سوال روز دوشنبه گفت که دفتر وی توسط تماس های کسب و کارهای کوچک که واجد شرایط نیستند ، غرق می شود.

نخست وزیر برایان پالیستر گفت که دولت وی به دنبال گسترش کمک های مالی به سایر مشاغل کوچک است.

پالیستر گفت: “این در حال حاضر در حال تحقیق است و ما نسبت به این ایده بسیار آزاد هستیم.”

اسکات فیلدینگ ، وزیر دارایی مانیتوبا در بیانیه ای برای سی بی سی نیوز گفت که ممکن است بودجه فدرال برای مشاغل فاقد صلاحیت وجود داشته باشد که دستور بسته شدن آنها صادر شده است.

در ادامه بیانیه آمده است: “این استان همچنین مبلغ 50 میلیون دلار برای حمایت از سازمان های تجاری مانند اتاق بازرگانی مانیتوبا در ایجاد یك برنامه بهبود بلندمدت كه به مشاغل كوچك در مانیتوبا كمك می كند نیز تأمین می كند.”

در همین حال ، کسانی که در صنعت رویدادها مانند کانی کوزی هستند ، اظهار داشتند که امیدوارند خیالشان راحت باشد

وی گفت: “این یک سیلی واقعاً خشن بود ، زیرا بسیاری از ما هستیم که به سختی زندگی خود را تأمین می کنیم.”