مسئولان بیمارستان کنورا منتظر جزئیات بیشتر در مورد محدودیت های بیمار در شمال غربی انتاریو در مانیتوبا هستند

رئیس بیمارستان کنورا منتظر اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تأثیر محدودیت های مراقبت های بهداشتی در مانیتوبا بر بیماران شمال غربی انتاریو است.

با افزایش تعداد موارد COVID-19 و افزایش تقاضا برای بیمارستان ها ، مقامات بهداشتی مانیتوبا روز دوشنبه به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی شمال غربی انتاریو اطلاع دادند که انتقال و مراجعه بیماران به مراکز مانیتوبا محدود می شود.

ری راکت ، رئیس جمهور و مدیر اجرایی بیمارستان ناحیه ای دریاچه وودز ، گفت که وی درگیر بحث های مداوم است ، اما به غیر از این اعلامیه ، اطلاعات مشخص زیادی در مورد آنچه تغییر خواهد کرد وجود ندارد.

راکت در هنگام به روزرسانی صبح سه شنبه با خبرنگاران منطقه گفت: “ما در واقع این دسترسی به سرویس را تعریف نمی کنیم.”

“این مانیتوبا است. آنها تصمیم می گیرند که این تصمیمات را بگیرند و من مطمئن هستم که اکنون که این اطلاعیه از وزارت مانیتوبا منتشر شده است ، آنها را با بیشترین سرعت ممکن اتخاذ خواهند کرد.”

دولت های استانی انتاریو و منیتوبا توافقاتی دارند که به افرادی که در بخش غربی شمال غربی انتاریو زندگی می کنند اجازه می دهد به خدمات پزشکی در منیتوبا دسترسی داشته باشند ، و مراجعه کنندگان اغلب به ارائه دهندگان در وینیپگ انجام می شود.

راکت گفت امیدوار است که طی هفته آینده وضوح بیشتری از مانیتوبا داشته باشد.

همچنین ، وی همچنین در حال برنامه ریزی برای دیدار و گفتگو با مسئولان مرکز بهداشت منطقه ای تندر بی در مورد انواع خدمات موجود در آن مرکز است.

راکت گفت: “هنوز به بسیاری از این سالات پاسخ داده نشده است.” “مطمئناً ظرفیت تندر بی بیش از ظرفیت ما در اینجا است [in Kenora] اما همچنین دامنه کاملی از خدمات وینیپگ را ندارد. “

راکت اظهار داشت: مهم است که ارائه دهندگان خدمات ، از جمله پزشکان و خدمات آمبولانس اورژانس ، بدانند که بیماران برای مراقبت از کجا باید مراجعه کنند.

راکت گفت: “آنها می خواهند بدانند که کجا می توانند کسی را بفرستند.” “اگر آنها نمی دانند کسی برای انجام خدمات باید کجا برود و آنها مجبورند بیمار را به جایی ارجاع دهند ، این یک لحظه مهم عصبی برای آنها خواهد بود.”