مائورو می گوید ، انکار بودجه برای تاسیسات چمن هیچ تغییری نمی کند

صندوق میراث شمال انتاریو درخواست بودجه تندر خلیج را برای تأسیسات ورزشی زمین چمن داخل سالن رد کرده است اما هیچ تأثیری در هزینه پروژه ندارد ، می گوید بیل مائورو شهردار.

این شهر برای استفاده از پروژه 33 میلیون دلاری 650 هزار دلار درخواست كرد كه از سال آینده قرار است در پارک چاپلس ساخته شود.

این تسهیلات – و هزینه ای که برای ساخت آن هزینه خواهد شد – در شورای شهر تندر خلیج بحث برانگیز بوده است ، در حالیکه سایر مشاوران درخواست های مالی را تأیید می کنند ، مشاوران تأیید تأسیسات را ذکر می کنند.

اندکی بیش از 18 میلیون دلار از محل اعتبارات ذخیره شهری و همچنین مالیات محل اقامت شهرداری ، برای تأمین اعتبار باقیمانده تاسیسات زمین چمن استفاده می شود.

مائورو می گوید که این بودجه فقط مبلغ 14.4 میلیون دلار بدهی یا وامی را که شهر برای پرداخت هزینه های ورزشی پرداخت می کند کاهش می دهد.

مائورو گفت: “بودجه ای که پیش بینی شده است ، این پول را در خود نداشته است ، بنابراین افزایش آن را نشان نمی دهد.” “آنچه در مقابل جامعه است به دلیل این کاهش از طرف هیئت مدیره تغییر نکرده است.”

مائورو گفت در هنگام ساخت تأسیسات ، این شهر هر ساله 300000 دلار پرداخت خواهد كرد. پس از اتمام کار ، شهر 14.4 میلیون دلار بدهی خود را به کتاب ها می گذارد.

مائورو گفت که فاصله دو ساله به شهر فرصت می دهد تا منابع مالی دیگری را برای کمک به پرداخت تسهیلات پیدا کند.